komen wel, maar niet op de verjaardagquote:
Misschien leeft de directeur niet meer maar heeft er iemand anders lucht van gekregen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar meestal gaat er bij affaires en chantages meer geweld bij komen kijken. Dus een ontslag is nog mild. Vaak gaan ze op de vuist met elkaar en dan moet iemand het met de dood bekopen.
dan moet ik vet veel werk gaan doen voor 100 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geen uwv?
Krijg het zelfs meer dan als ik werkte
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het goed is blijf ik heel 2014 banloos
Maar je bent hem nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel terugbellen als ik jou was
Uhm nou uhmquote:
Ohja daar was wat mee hè?quote:
hoezoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou wel terugbellen als ik jou was
helaas welquote:
Is dat niet gewoon liefdadigheidswerk?quote:
quote:
Misschien hebben ze wel een idee voor je, en buiten dat staat het gewoon goedquote:
Maar ik ken jou heul nog nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen
Als ik nog door de deur pas na die oliebollen
jou hoef ik niet te pijpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon liefdadigheidswerk?
Ik plak ze er meestal op, geef ik daley een snotstache enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik schoot net een snotje op mijn beeldscherm
En dat zo faken over de telefoon gaat ook niet zo goed denk ikquote:
Uitgelezen kans om me te leren kennen dan toch?quote:
(T)jackie bahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik schoot net een snotje op mijn beeldscherm
Hoe kan hij dan ontslagen zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Misschien leeft de directeur niet meer maar heeft er iemand anders lucht van gekregen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Uitgelezen kans om me te leren kennen dan toch?
Of wil je in de tussentijd nog een keer afspreken?
je kan het proberen, tsjacka klinkt heel vrouwelijk hoorde ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat zo faken over de telefoon gaat ook niet zo goed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |