Hij heeft het al eerder gedaan hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef J.James het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet. Dan komt 'ie er niet achter hoe zijn avontuur afloopt.
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gedaan hoorMeerdere keren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.Wil je nou alleen met haar bakken of wil je ook iets in de oven stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan kan je zien dat ik lief en aardig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh, dan zit je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeft
Dat is best relevant in dit topicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef toch niet te weten hoe vaak hij seks heeft
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:19 schreef J.James het volgende:
[..]
Wil je nou alleen met haar bakken of wil je ook iets in de oven stoppen?
Maar jij bent hier ook nog niet zo langquote:
Hij was ook dood in mijn profielquote:
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat jullie op seks uitzijn.
Ess heeft een vriend en ik een vriendin.
En bij bakken hoort nu eenmaal de oven.
Bank, kast, bed?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij bent hier ook nog niet zo lang
Ik welIk ben meubilair
Lamp natuurlijkquote:
Ah, oké. Zolang dat maar niet betekent dat we op je moeten gaan zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij bent hier ook nog niet zo lang
Ik welIk ben meubilair
Ik ben ook heul lief stiekemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hier
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, ik ben nergens op uit. Ik vind vrienden maken gewoon leuk en tot nu toe komt ess aardiger over dan sommige andere personen hier
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lamp natuurlijkIedereen licht op hier als ik er ben
Ik denk niet dat ik dat volhoud hoor. Het begint een beetje saai te worden, iedere keer weet hetzelfde gezeur met dezelfde mensenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, oké. Zolang dat maar niet betekent dat we op je moeten gaan zitten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lamp natuurlijkIedereen licht op hier als ik er ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |