Oh, bij mij worden dat vaak van die lucide dromen omdat ik dan besef dat ik in een droom zit en ik het toch niet geloofwaardig vind waardoor ik maar wat anders ga doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje in een industrialisatie-achtige setting de wereld ging verkennen.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als je er in zit, klopt het gewoon
Dan was ik niet meer single geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij nou single was he![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel.. Hangt af van wat school wil. Heb een voorstel gedaan, maarja, school is nu dicht..quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Hangt af van wat school wil. Heb een voorstel gedaan, maarja, school is nu dicht..
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan was ik niet meer single geweest?
Is er.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHet was toen allemaal heel logisch
![]()
Misschien wel een goed ideeEen afstandsbediening om je auto op afstand uit te kunnen zetten
School kennende waarschijnlijk wel nog wat langer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je moet tot maandag wachten tot je wat hoort? Balen
VA hosselkoningquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag niet
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon nog niet helemaal tevreden zegmaar.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja dat kanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef J.James het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze maar als het aan mij lag niet
Oh, vetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is er.O.a. BMW 740 heeft dat. (Kan je ook gewoon uitstappen, deuren laten vergrendelen en weglopen terwijl de motor nog loopt, altijd leuk bij drukke Mac's.
Leuk altijd zulke dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
School kennende waarschijnlijk wel nog wat langer.
Nu niet nee, ik ga vanavond weer naar de sportschool. Ga je me nu 4x quoten of wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat kanBen je aan het sporten?
M'n muis bleef hangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Nu niet nee, ik ga vanavond weer naar de sportschool. Ga je me nu 4x quoten of wat?
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n muis bleef hangenIk heb een nieuwe muis nodig
Geen idee eigenlijk. Want ik weet ook wat ik ongeveer zoekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?
Wat voor vis heb je gegeten?quote:
Dit, Op naar de Mediamarkt jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om er een te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |