Ja, type 1 dus nu even suikeren en bijkomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je diabeet was joh.
Maar slim inderdaad.
Ja, daar kijk ik af en toe ook nog wel. Klaagbaak en Onzin zijn ook wel vermakelijk, maar daar post ik zeldenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk je wel eens rond in Nieuws en Achtergronden (NWS)? Misschien zit daar iets voor je bij?
Van wie ben ik volgens jou nou een kloon dan?quote:
Mwah homo of type 1 diabetes. Dan weet ik de keuze wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
Mwoh kan altijd erger, je kon ook mij zijn.
Een bankier met een glansrijke carrière voor zich?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
Mwoh kan altijd erger, je kon ook mij zijn.
Ah komt goed, maar wel balen zo'n foutje ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, type 1 dus nu even suikeren en bijkomen.
Verschrikkelijk nietwaar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een bankier met een glansrijke carrière voor zich?
Sucks to be you dude.quote:
Ben niet zo bekend met de ziekte, maar alleen 't ongemak van spuiten lijkt me al klote ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwah homo of type 1 diabetes. Dan weet ik de keuze wel.
Geen idee autodidact.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Van wie ben ik volgens jou nou een kloon dan?
Ach, spuiten doen hetero's ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de ziekte, maar alleen 't ongemak van spuiten lijkt me al klote ja.
Oh. Kenknie.quote:
Zou wel een toffe peer zijn dan. Intelligent, komisch, charmant, eloquent...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, wel een beetje een gelijk type inderdaad.
Lekker chocola vretenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben aan het hypoen als een malle, dus dat wordt een half uurtje suiker happen.
Hij stelde koppigheid meestal boven nadenkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel een toffe peer zijn dan. Intelligent, komisch, charmant, eloquent...
Liever een spuit in m'n pens dan een lul in m'n reet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de ziekte, maar alleen 't ongemak van spuiten lijkt me al klote ja.
En liever een spuit in je lul dan een lul in je reet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever een spuit in m'n pens dan een lul in m'n reet.
Liever geen van beiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hoef je geen homo voor te zijn, zie de keeper van ADO.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat jouw visie van hem is, kan ik het enkel als compliment beschouwen dat ik met hem wordt vergeleken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij stelde koppigheid meestal boven nadenken.
Hmmm! Verdachte uitspraken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dat jouw visie van hem is, kan ik het enkel als compliment beschouwen dat ik met hem wordt vergeleken.
Ja, ook dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
En liever een spuit in je lul dan een lul in je reet?
Gamesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tevens een middelmatige game. Dat heb je met die clichématige titels.
Ja, gezond verstand moet je zeker niet in de weg laten staan van je ideologie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dat jouw visie van hem is, kan ik het enkel als compliment beschouwen dat ik met hem wordt vergeleken.
Zeg, wat vindt zo iemand als jij nou van de Dierenpolitie? Was je daar een voorstander van?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, gezond verstand moet je zeker niet in de weg laten staan van je ideologie.
Hunebedden mogen daarentegen wel in de weg staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, gezond verstand moet je zeker niet in de weg laten staan van je ideologie.
Ik ben niet zo van de black metal. The Vegan Black Metal Chef is dan wel weer hilarisch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh. Kenknie.
Heb jij als connaisseur van de ruigere klanken toevallig ook al van Sunbather van Deafheaven genoten?
We concluderen dat er nog veel meer kan worden bezuinigd op cultuur.quote:De meeste kunstinstellingen slagen erin hun hoofd boven water te houden, ook al krijgen ze tonnen minder subsidie.
Dat blijkt uit een inventarisatie die minister Jet Bussemaker van Cultuur aan de Eerste Kamer stuurde, meldt dagblad Trouw.
Door de bezuiniging van 325 miljoen euro op de culturele sector verdwenen er 41 kunstinstellingen, maar een veelvoud daarvan bleef bestaan.
Dit is blanke cultuur. Multicultuur zouden ze eens op moeten bezuinigen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:13 schreef waht het volgende:
[..]
We concluderen dat er nog veel meer kan worden bezuinigd op cultuur.
Tegenstanderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeg, wat vindt zo iemand als jij nou van de Dierenpolitie? Was je daar een voorstander van?
Ook daar was je puur aan het trollen vanuit je geloof in plaats van even te lezen wat er daadwerkelijk speelt. Jammerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens slapen in dit land waar de gemiddelde burger kennelijk te achterlijk wordt geacht om zonder cursus en diploma oud papier in te zamelen.
Gewoon een IQ van hoger dan 100 eisen. Of iets verzinnen om geloof te meten. Dan is dat probleem opgelost.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we libertariers niet gewoon zuiveren uit POL?
Bek dicht orkabaffer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we libertariers niet gewoon zuiveren uit POL?
Ik ben serieus. Ik vind jullie domme opvattingen gewoon niet grappig meer. Het is alsof je tegen de kapitalistische variant van een Flower Power-randmongool aan het lullen bent.quote:
Dan wordt het hier wel erg rustig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een IQ van hoger dan 100 eisen. Of iets verzinnen om geloof te meten. Dan is dat probleem opgelost.
En als we toch bezig zijn, kunnen we gelijk een verbod voor joden instellen.quote:
Wil je mij niet op de hoop gooien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik vind jullie domme opvattingen gewoon niet grappig meer. Het is alsof je tegen de kapitalistische variant van een Flower Power-randmongool aan het lullen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |