Niet zo zeiken, de sigaretten zijn daar spotgoedkoop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Nee tegen jullie met die zogenaamd grappige opmerkingen over onderklasse genocide enz enz
Banwaardig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Nee tegen jullie met die zogenaamd grappige opmerkingen over onderklasse genocide enz enz
Jij bent ook lekker selectief verontwaardigd altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Inderdaad, lekker boeiend wat er met de onderklasse gebeurt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker selectief verontwaardigd altijd.
Kijk je wel eens rond in Nieuws en Achtergronden (NWS)? Misschien zit daar iets voor je bij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit nog steeds. Link mij anders even leuke topics
Als ze een beetje gevoel voor humor hadden zetten ze je vanwege je UI toch pakweg 30 jaar weg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg ik hele korte micro-bans. Zo hopen ze mij onder controle te houden.
Ben aan het hypoen als een malle, dus dat wordt een half uurtje suiker happen.quote:
Tevergeefs uiteraardquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg ik hele korte micro-bans. Zo hopen ze mij onder controle te houden.
Hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben aan het hypoen als een malle, dus dat wordt een half uurtje suiker happen.
Wist helemaal niet dat je diabeet was joh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Beetje teveel insuline gespoten haha. Superhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |