Destijds wel, zo toont deze video aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben heul zo'n schriel kipje niet.
Echte Jannen was, alhoewel Powned, best vermakelijk, en Casa Luna ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kans zal er wel zijn. Ik denk niet dat 'Nederland' zit te wachten op kunst tussen 12 en 2 's nachts.
Ik train niet met alleen een broek aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef waht het volgende:
[..]
Destijds wel, zo toont deze video aan.
De Echte Jannen blijven gewoon hoor. Ik moet ook wel om ze lachen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte Jannen was, alhoewel Powned, best vermakelijk, en Casa Luna ook
Alleen met shirt wordt vast niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik train niet met alleen een broek aan.
poker kwam meestal rond dezelfde tijdquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd Helpdesk Live van de EO
Misschien kunnen we ter uitwisseling wat van die mensen hun kant op sturen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:01 schreef waht het volgende:
Fijn overigens dat Roemenen en Bulgaren onze onderklasse komen vervangen, niets dan hulde voor de EU.
Daarom waren er in de naoorlogse jaren ook zoveel gastarbeiders nodig; één of andere malloot had in de jaren veertig de traditionele onderklasse lopen uitmoorden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:01 schreef waht het volgende:
Fijn overigens dat Roemenen en Bulgaren onze onderklasse komen vervangen, niets dan hulde voor de EU.
Ik denk meteen aan de integrale populatie van Limburg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ter uitwisseling wat van die mensen hun kant op sturen.
Ik vermoed dat zelfs de marketing-lui van Pfizer onze onrendabelen niet kunnen verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ter uitwisseling wat van die mensen hun kant op sturen.
Hooguit als grondstof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zelfs de marketing-lui van Pfizer onze onrendabelen niet kunnen verkopen.
Deze laakbare opmerking laat ik ongemoeid gezien de recente cadeau's voor het grootkapitaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom waren er in de naoorlogse jaren ook zoveel gastarbeiders nodig; één of andere malloot had in de jaren veertig de traditionele onderklasse lopen uitmoorden.
Dat wil ik ook nog wel eens..quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Timmerfrans mag op verkansie naar Cuba...
Dat zijn juist vrij doorsnee onderwerpen hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Nee tegen jullie met die zogenaamd grappige opmerkingen over onderklasse genocide enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |