Onderdeel van een intertekstueel spel.quote:
Nee, ik wil juist graag dat verslag van jou en Reya lezen zodat ik er toch een beetje bij was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Onderdeel van een intertekstueel spel.
Kom jij dan ook naar de meet? Ik wil met jou wel een spelletje poolbiljart spelen.
Door een shagrookster of all people.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ijdelheid werd des te meer gekrenkt.
shagrookster of niet, na hun 50ste klinken vrouwen überhaupt waardeloos...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Door een shagrookster of all people.
Dan moet je vaker naar de radio luisteren. Bellen er vrouwen in van wie je vermoedt dat ze 30- zijn, blijken ze de 70 gepasseerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
shagrookster of niet, na hun 50ste klinken vrouwen überhaupt waardeloos...
Ja maar ik bedoel de historische waarde en zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan de muziek uit die tijd goed waarderen, behalve die bagger.
Ik luister genoeg naar de radio, ik versta het gelul alleen niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je vaker naar de radio luisteren. Bellen er vrouwen in van wie je vermoedt dat ze 30- zijn, blijken ze de 70 gepasseerd.
Radio 1, niet de Chineesquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik luister genoeg naar de radio, ik versta het gelul alleen niet.
Vrouwen van onder de 30 bellen dan ook niet naar de radio. Die raggen hun frustratie op "den Twitters".quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je vaker naar de radio luisteren. Bellen er vrouwen in van wie je vermoedt dat ze 30- zijn, blijken ze de 70 gepasseerd.
Ik moet er ook aan wennen. De ochtend is behoorlijk verkloot, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En daarbij is die nieuwe zenderindeling zo kut dat ik radio 1 maar boycot tot de winterspelen oid...
Je weet het ook heel visueel te omschrijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef arjan1112 het volgende:
radio luister ik alleen in de brommobiel, en dan staat ie op Veronica of 100%nl maar dan zet ik na 5 minuten de cd speler aan, want storing
BNN, nacht van zaterdag op zondag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vrouwen van onder de 30 bellen dan ook niet naar de radio. Die raggen hun frustratie op "den Twitters".
Ik vond de vorige zenderindeling al kut vanwege het verplaatsen van Argos en Opium en de huidige zorgt er alleen maar voor dat het nog oppervlakkiger word dan het voorheen al was...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet er ook aan wennen. De ochtend is behoorlijk verkloot, als je het mij vraagt.
Je bent al een keer naar de meet gegaan, is het niet? Maar dan gaan we een andere keer poolen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist graag dat verslag van jou en Reya lezen zodat ik er toch een beetje bij was.
Volgens mij is de VPRO helemaal verdwenen overdag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond de vorige zenderindeling al kut vanwege het verplaatsen van Argos en Kunststof en de huidige zorgt er alleen maar voor dat het nog oppervlakkiger word dan het voorheen al was...
Misschien verwar je me met Whiskers? Ik ben nog nooit naar een meet geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je bent al een keer naar de meet gegaan, is het niet? Maar dan gaan we een andere keer poolen.
Zolang OVT maar blijft bestaan maakt het mij eerlijk gezegd weinig uit, tis zo'n beetje het enige programma waar ik de radio nog aan voor zet...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is de VPRO helemaal verdwenen overdag.
Ik meen dat het tijdstip wel is veranderd. Vroege Vogels zit ervoor en begint eerder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang OVT maar blijft bestaan maakt het mij eerlijk gezegd weinig uit, tis zo'n beetje het enige programma waar ik de radio nog aan voor zet...
Zal wel weer die vent geweest zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Door een shagrookster of all people.
Ach, ik doe niet moeilijk over tijdstippen van geschiedenisprogrammas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen dat het tijdstip wel is veranderd. Vroege Vogels zit ervoor en begint eerder.
Even gekeken, het is nog gewoon om 10 uur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, ik doe niet moeilijk over tijdstippen van geschiedenisprogrammas.
Ik vind het een vervelend programma dat niets toevoegt, en het ergste vind ik dat ze daarvoor een half uur van de nos hebben afgepakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het gene wat me tot nu toe het meeste heeft geirriteerd is dat ze stand.nl nu over drie uur verdelen, ipv de 15 minuten die doorgaans ruimschoots genoeg zijn om de radio een halfuurtje uit te gooien...
"MAMA!!quote:
En ze is de Mol.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef Tem het volgende:
Jennifer Hoffman is toch wel een lekker ding.
Er komt een kunst- en cultuurprogramma van de VPRO voor in de plaats.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Casa Luna niet meer bestaat, wat is er nou leuker om een vrachtwagenchauffeur te horen die met twee zinnen een uur gelul van een of andere agoog onderuit haalt....
Stand.nl verdient enkel zendtijd als Koos de opinies van de bellers becommentarieert.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het gene wat me tot nu toe het meeste heeft geirriteerd is dat ze stand.nl nu over drie uur verdelen, ipv de 15 minuten die doorgaans ruimschoots genoeg zijn om de radio een halfuurtje uit te gooien...
Zo'n programma dat binnen drie weken naar de zondagmiddag tussen 1 en 2 geplaatst word mits er geen voetbal of schaatsen is zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt een kunst- en cultuurprogramma van de VPRO voor in de plaats.
Welke godse tyfusmongool hebben we nu weer aan de telefoon?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Stand.nl verdient enkel zendtijd als Koos de opinies van de bellers becommentarieert.
Je weet wel meer niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb geen idee waar die shagrooktster ineens vandaan komt
Die kans zal er wel zijn. Ik denk niet dat 'Nederland' zit te wachten op kunst tussen 12 en 2 's nachts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo'n programma dat binnen drie weken naar de zondagmiddag tussen 1 en 2 geplaatst word mits er geen voetbal of schaatsen is zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |