En de Beatles, getuige de cover.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan spreekt hij namens de Amerikanen.
quote:
Ik heb iets speciaals met Zappa. Alhoewel het niet echt mijn muziek is en ik dus niet alles weet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En de Beatles, getuige de cover.
Dat zegt toch niemand?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:57 schreef Nautilus. het volgende:
Als je Frank Zappa goed vindt omdat hij eruitzag als een gekwelde kunstenaar, ben je gewoon mesjogge.
Een hoop van zijn werk vind ik ook niet om aan te horen, maar hij heeft zoveel gemaakt, in zoveel verschillende stijlen dat ieder zichzelf respecterende muzikant of muziekliefhebber wel een aantal nummers kan vinden waar een vleugje genialiteit door schijnt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb iets speciaals met Zappa. Alhoewel het niet echt mijn muziek is en ik dus niet alles weet.
Ja, dat klopt allemaal wel. Geniaal was hij zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een hoop van zijn werk vind ik ook niet om aan te horen, maar hij heeft zoveel gemaakt, in zoveel verschillende stijlen dat ieder zichzelf respecterende muzikant of muziekliefhebber wel een aantal nummers kan vinden waar een vleugje genialiteit door schijnt.
En anders zijn de teksten gewoon komisch.
Tja, het schijnt dat je dat in de tijd moet plaatsen en zo. Maar ik geloof wel dat als het niet The Beatles waren geweest die in die tijd zo groot waren geworden, dan was het wel een ander bandje geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef betyar het volgende:
The Beatles, liedjes geschreven onder een LSD-trip... Wat een bagger is dat zeg.
Ik weet het nog niet. Ik kan wel komen, als het niet al te duur wordt. De tijden dat ik een meier op een avond uitgaf zijn voorbij.quote:
En jij zou ook een mooi verslag kunnen schrijven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Nautilus. het volgende:
Als GS ook komt, dan kan ik meteen een Playstation controller voor hem meenemen.
Ik kan de muziek uit die tijd goed waarderen, behalve die bagger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tja, het schijnt dat je dat in de tijd moet plaatsen en zo. Maar ik geloof wel dat als het niet The Beatles waren geweest die in die tijd zo groot waren geworden, dan was het wel een ander bandje geweest.
The Beatles zijn meer een product van de tijd, dan de tijd een product van The Beatles.
Moet jij niet ergens een topic openen over het rookverbod?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
Ja we weten wel dat jij fan bent van Mieke Telkamp
Met Reya als co-auteur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij zou ook een mooi verslag kunnen schrijven.
zijn er al genoegquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een topic openen over het rookverbod?
Bijna iedereen kent doorgangskamp Westerbork, het voorportaal van de vernietigingskampen van Nazi-Duitsland. Maar wie heeft ooit gehoord van Kamp Gijsselte of Kamp Molengoot? Nieuwsuur gaat met oorlogsarcheoloog Ivar Schute op pad in Drenthe, waar nog sporen van de kampen te vinden zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, we stoppen stiekem iets in het grondwater. Kun je ze niet kwalijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |