Ach, we stoppen stiekem iets in het grondwater. Kun je ze niet kwalijk nemen.quote:
Ik heb zelf een eenvoudige valk, mij vader heeft een Midget.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat voor zeilboot had jij nou? Mijn schoonvader heeft een drascombe drifter.
Hallo Leon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, we stoppen stiekem iets in het grondwater. Kun je ze niet kwalijk nemen.
Hij had eerst een contest 33 en zijn zoon heeft er nu ook zo één die ze samen aan het opknappen zijn. Daar maakte hij vroeger wel enorme tochten mee heb ik begrepen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eenvoudige valk, mij vader heeft een Midget.
't Is een kakker hè, dus leuk voor het genre dat er van houdt. Roelof Hemmen met Frank Zappa vergelijken is als Daphne Lammers met Shakira vergelijken.quote:
Maar Frank Zappa met Shakira vergelijken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
't Is een kakker hè, dus leuk voor het genre dat er van houdt. Roelof Hemmen met Frank Zappa vergelijken is als Daphne Lammers met Shakira vergelijken.
Ja, dat opknappen is leuk. Een valk hoef je alleen te schilderen omdat er geen motor in zit, maar op grotere boten is het leuk om te polyesteren en onderhoud aan te motor uit te voeren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij had eerst een contest 33 en zijn zoon heeft er nu ook zo één die ze samen aan het opknappen zijn. Daar maakte hij vroeger wel enorme tochten mee heb ik begrepen.
Ja, allebei even commercieel hè.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Frank Zappa met Shakira vergelijken?
Foei.
Zappa was een componist die leefde voor zijn werk. Ik wil dat niet echt commercieel noemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, allebei even commercieel hè.
"We're only in it for the money"quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zappa was een componist die leefde voor zijn werk. Ik wil dat niet echt commercieel noemen.
Ah, onze eigen Assurancetourix.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Om het wat visueler uit te drukken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |