Meer gaat er niet komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind de aangeboden middelen anders maar behoorlijk mager.
Is dat al begonnen dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Utopia aan op de achtergrond, echt geweldig
Is ijshockey nog een olympische sport?quote:
Mooi. Dan ga ik weer genieten van wat wedstrijden in februari.quote:
BP Flyers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef sp3c het volgende:
Nederland heeft het op een haar na gemist trouwens, hebben het tot het laatste kwalificatietoernooi geschopt maar daar verloren ze alles
in dezelfde ronde gestrand als Duitsland dat alle olympische ijshockeytoernooien ooit heeft meegedaan
Beide Artillerie musea?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve usertjes van me. En moddereters.
AJ wees trots op mij, vandaag in 't Harde geweest met een kennis van me en uitgebreid door het museum geweest. Uiteindelijk een persoonlijke tour zowat gekregen door een van de beheerders daar.
Goedzo!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve usertjes van me. En moddereters.
AJ wees trots op mij, vandaag in 't Harde geweest met een kennis van me en uitgebreid door het museum geweest. Uiteindelijk een persoonlijke tour zowat gekregen door een van de beheerders daar.
Unis Flyers tegenwoordigquote:
Negatief, rijdende artillerie was dicht, en dat was bij navraag ook maar 1 middag in de week open, vanaf 21 januari pas. Niet echt gangbare tijden voor als je gewoon school hebt.quote:
Was mooi om te zien, verbaasde me hoeveel materieel ze daar wel niet eens hebben. Die beheerder had z'n oog op de YPR/ M577 laten vallen, die gaan d'r binnenkort uit of niet?quote:
Heb sinds ze BP flyers heten ze nooit meer anders genoemd...quote:
Een maat van mij mocht niet meer binnenkomen met zijn luchthoorn...quote:gaan dit seizoen heel goed, spelen de 15de tegen Tilburg voor de bekerfinale
hoop dat ze weer eens de finale van de playoffs halen want dan ga ik gewoon kijken, Thialf weer eens bommetjevol wil ik best weer een keer meemaken
De bakkerskar (M577) is al een tijdje uit de bewapening, de YPR verdwijnt binnenkort ook helemaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
Was mooi om te zien, verbaasde me hoeveel materieel ze daar wel niet eens hebben. Die beheerder had z'n oog op de YPR/ M577 laten vallen, die gaan d'r binnenkort uit of niet?
Wat is de vervanging van de bakkerskar?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
De bakkerskar (M577) is al een tijdje uit de bewapening, de YPR verdwijnt binnenkort ook helemaal.
lol, das wel heel erg pech hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb sinds ze BP flyers heten ze nooit meer anders genoemd...
[..]
Een maat van mij mocht niet meer binnenkomen met zijn luchthoorn...
Hij had ook een behoorlijk uitgebreide met zijn luchttank...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, das wel heel erg pech hebben
luchthoorns bij ijshockey zijn erger dan vuvuzela's bij het WK voetbal in Afrika
iedereen heeft er 1 geloof ik, ik heb mezelf oordopjes aan laten meten voor de ergste gevallen
whehehequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij had ook een behoorlijk uitgebreide met zijn luchttank...Heeft destijds nog in de Leeuwarder Courant gestaan...
YPR vooralsnog, toekomst Boxer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de vervanging van de bakkerskar?
De sfeer is daar echt geweldig.quote:
Dat kan zelfs bij de TT niet meer...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
En geen gezeik als je met een coolbox vol bier de tribune op gaat.
Hmmmquote:
Een toernooi zoals het hoort. De underdog krijgt support van iedereen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
ja dat hoor ik wel vaker
toch een keertje plannen
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe het bij de PzHw geregeld is... In de nadagen van de M109 was de M577 al verdwenen voor zover ik weet.quote:
Een bbq op de tribune. Mag dat daar nog wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan zelfs bij de TT niet meer...![]()
In Hoofddorp. Er komen daar 3 wedstrijden van de MLB als promotie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
waar zit nu dat nieuwe honkball stadion dat ze aan het bouwen zijn/waren?
was om de NFL naar europa te halen geloof ik, capaciteit kon je uitbreiden tot 10.000 toeschouwers oid
Ja, dat lukt nog wel... Maar bier/ drank meenemen is bij de ingang inleveren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bbq op de tribune. Mag dat daar nog wel?
Ik vind het een verademing om in Haarlem het stadion in te lopen zonder regeltjes mbt eten en drinken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat lukt nog wel... Maar bier/ drank meenemen is bij de ingang inleveren...![]()
![]()
En dan mag je binnen het hek van dat veel te dure evenementenbier in plastic kopen.![]()
Daarom kom ik daar ook niet meer. Vroegah leuk met 80CC t/m zijspan. Tegenwoordig kut.
Zat net ff te zoeken...1989 was de laatste keer 80CC... Ik word oudquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing om in Haarlem het stadion in te lopen zonder regeltjes mbt eten en drinken.
Blij dat dat nog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |