Meer gaat er niet komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind de aangeboden middelen anders maar behoorlijk mager.
Is dat al begonnen dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Utopia aan op de achtergrond, echt geweldig
Is ijshockey nog een olympische sport?quote:
Mooi. Dan ga ik weer genieten van wat wedstrijden in februari.quote:
BP Flyers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:32 schreef sp3c het volgende:
Nederland heeft het op een haar na gemist trouwens, hebben het tot het laatste kwalificatietoernooi geschopt maar daar verloren ze alles
in dezelfde ronde gestrand als Duitsland dat alle olympische ijshockeytoernooien ooit heeft meegedaan
Beide Artillerie musea?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve usertjes van me. En moddereters.
AJ wees trots op mij, vandaag in 't Harde geweest met een kennis van me en uitgebreid door het museum geweest. Uiteindelijk een persoonlijke tour zowat gekregen door een van de beheerders daar.
Goedzo!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag lieve usertjes van me. En moddereters.
AJ wees trots op mij, vandaag in 't Harde geweest met een kennis van me en uitgebreid door het museum geweest. Uiteindelijk een persoonlijke tour zowat gekregen door een van de beheerders daar.
Unis Flyers tegenwoordigquote:
Negatief, rijdende artillerie was dicht, en dat was bij navraag ook maar 1 middag in de week open, vanaf 21 januari pas. Niet echt gangbare tijden voor als je gewoon school hebt.quote:
Was mooi om te zien, verbaasde me hoeveel materieel ze daar wel niet eens hebben. Die beheerder had z'n oog op de YPR/ M577 laten vallen, die gaan d'r binnenkort uit of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |