Ik neem je opmerking mee naar achter. Ik ga hier in mijn eentje niet over beslissenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je vanaf vandaag mag inzenden? Gisteren (vanaf 00.00 uur) hebben heel wat mensen fotos gemaakt van vuurwerk of een nieuwjaarsduik
Neuh, er hoeft niet altijd een thema te zijn toch? Maar het is wel een goed moment om het inspiratie topic voor onderwerpen aan te maken. Daar kwamen met de vorige editie genoeg leuke onderwerpen naar vorenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
Dit omdat er vorige keer zo weinig inzendingen waren?
De regels staan er toch? Het lijkt me dat die tot op heden nog steeds duidelijk zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Een vrije opdracht met vrije bewerking, dat is dit niet zeker?
Het staat je vrij die discussie te voeren in FB, laten we het hier over het onderwerp, je inspiratiebronnen etc. hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef SunChaser het volgende:
Jammer. Laat die regels eens los, het was om t laagdrempelig te maken maar t lijkt erop dat t hoogdrempelig is na 3 à 4 edities
Die discussie mag inderdaad wel hier. Maar we gaan niet elke maand dezelfde bewerkingsdiscussie voeren. Jouw mening over die regel is bekend. Die van het Moderator team ook. Agree to disagree. Daarnaast hebben we geen reden om aan te nemen dat inzenders wegblijven omdat ze niet mogen bewerkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt elk maand krap aan 8 inzendingen over zes weken inzenden, veel fotografen zijn bezig met bewerken, sta t toe, lelijke bewerkingen worden toch afgestraft en krijgen geen punten
Ja dat mag,,maar met lagen werken mag niet, vullen of verplaatsen ook niet, stitchen ook niet, of dupliceren, allemaal dingen die vrij vaak worden gedaan in de fotografiequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef over_hedge het volgende:
Sinds wanneer mag bewerken niet dan?Ik had mijn inzending ook beetje bewerkt hoor. waar ik tweede mee werd. Wat donkere plekken lichter maken en zwart wit maken enzo
Oh inlagen werken doe ik wel.. Om op verschillende plekken burn en dodge te doen. Als je dat allemaal op 1 laag doet is kut. per laag kan ik tenminste de opacity aanpassen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dat mag,,maar met lagen werken mag niet, vullen of verplaatsen ook niet, stitchen ook niet, of dupliceren, allemaal dingen die vrij vaak worden gedaan in de fotografie
Je weet niet of t inzendingen kost omdat je t niet hebt getest. Zoals hierboven gezegd, met lagen werken voor belichten, dingen verwijderen of verplaatsen of toevoegen zijn dingen die vaak worden gedaan maar dat mag hier niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die discussie mag inderdaad wel hier. Maar we gaan niet elke maand dezelfde bewerkingsdiscussie voeren. Jouw mening over die regel is bekend. Die van het Moderator team ook. Agree to disagree. Daarnaast hebben we geen reden om aan te nemen dat inzenders wegblijven omdat ze niet mogen bewerken![]()
Daarnaast is het een goed idee om de begin termijn een dag terug te verschuiven. Maar vooral omdat het onderwerp eigenlijk 1 januari al online had gemoeten.Dat passen we dus aan.
Dat mag dus niet. Ik fotografeer vaak een setting meerdere keren, laad ze in een stapelscript en daarna onderliggende lagen erin poetsen. Of 1 foto diverse keren belichten en uitsturen, laden in stapelscript en dan ook poetsen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh inlagen werken doe ik wel.. Om op verschillende plekken burn en dodge te doen. Als je dat allemaal op 1 laag doet is kut. per laag kan ik tenminste de opacity aanpassen.
Tja ik wist niet eens dat dat niet magquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Ik fotografeer vaak een setting meerdere keren, laad ze in een stapelscript en daarna onderliggende lagen erin poetsen. Of 1 foto diverse keren belichten en uitsturen, laden in stapelscript en dan ook poetsen.
Inderdaad, maar jij hebt ook niet getest of er niet meer inzendingen zijn als we de regel toch afschaffenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je weet niet of t inzendingen kost omdat je t niet hebt getest.
Je kan ook stellen dat jullie onnodig eigenwijs zijn door vast te houden aan onzinnige en betuttelende regels. Met 8 inzendingen voor een wedstrijd per keer die verder moet gaan dan alleen FOT is het naïef om vast te willen houden aan regels die nergens op slaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:31 schreef Uncle het volgende:
[..]
Inderdaad, maar jij hebt ook niet getest of er niet meer inzendingen zijn als we de regel toch afschaffen![]()
En ik snap niet helemaal waarom je elke maand dezelfde discussie opnieuw komt voeren.Wel hulde voor je volhardendheid overigens, een goed signaal van positieve betrokkenheid
Input wordt altijd gewaardeerd en besproken achter de schermen, maar elke maand dezelfde discussie gaat wel een beetje vervelen moet ik bekennen...
![]()
Misschien binnenkort een keer 'extreme bewerkingen' als onderwerp en kijken of we meer inzendingen krijgen...
Lagen is je foto bewerken uit meerdere foto's. En het is ingewikkelder dan even en prullenbak verwijderen wat ook niet magquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja ik wist niet eens dat dat niet mag
Oh dat doe ik dan weer nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lagen is je foto bewerken uit meerdere foto's. En het is ingewikkelder dan even en prullenbak verwijderen wat ook niet mag
Zie ondermeer deze post FOT / [Discussie] De FOK!fotowedstrijd is terug!!
Thanks, jij ook! Moet wel goed komen voor de komende 2 maanden lijkt me, hopelijk deze keer meer inzendingen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
problematiQue en Andreas, gefeliciteerd met jullie prijs!
Ik ben er blij mee
Voor deze wedstrijd maar is kijken of we een mooie plaat kunnen schieten!
Jij leest dingen die er niet staan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lagen is je foto bewerken uit meerdere foto's.
Nou dat denk ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:47 schreef Koelkastje het volgende:
Dus praktisch alles binnen Lightroom is toegestaan?
What thequote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dat denk ik nietweet niet of je hem kent: http://www.youtube.com/channel/UCyaDDjiNgWX-uRXOx6LPsYQ
Maar dat is meer bewerken dan dat 90% hier in photoshop doet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
What the!
Ik dacht meer aan de schuifjes in Basic slingeren!
Je mag (maar dat is mijn interpretatie en ik heb er verder geen zeggenschap over) alles doen, zolang je de compositie van je foto niet veranderd, geen extreme bewerkingen enzovoorts. Dus geen dingen toevoegen of wegpoetsen (ja, een stofje mag ongetwijfeld wel, maar een boom of persoon niet). Zolang je het maar normaal houd is het allemaal geen ramp. Het is gewoon ter voorkoming van een photoshopwedstrijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ja je kan er nog best veel mee
Al vind ik zijn bewerkingen vaak niet eens zo mooi.
Maar beetje met schuifjes naar links en rechts gaan mag hier geloof ik wel.
Mag je schaduw wegpoetsen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag (maar dat is mijn interpretatie en ik heb er verder geen zeggenschap over) alles doen, zolang je de compositie van je foto niet veranderd, geen extreme bewerkingen enzovoorts. Dus geen dingen toevoegen of wegpoetsen (ja, een stofje mag ongetwijfeld wel, maar een boom of persoon niet). Zolang je het maar normaal houd is het allemaal geen ramp. Het is gewoon ter voorkoming van een photoshopwedstrijd.
Ik (maar nogmaals, ik heb er geen zegenschap over) vind van niet. Je tast dan de compositie aan. Hoezo specifiek deze vraag?quote:
Omdat ik zelf van mening ben dat je het karakter van een foto helemaal niet aanpast.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik (maar nogmaals, ik heb er geen zegenschap over) vind van niet. Je tast dan de compositie aan. Hoezo specifiek deze vraag?
Je hebt de schaduw niet goed weggehaaldquote:
Klopt, maar omdat deze foto werd verkleind naar 600 pixels zo gelaten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt de schaduw niet goed weggehaaldIs best wel blurrie geworden bij haar jasje.
Dat zou tegen de regels zijn denk ik. Kan ook makkelijk met een crop opgelost worden imo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:35 schreef over_hedge het volgende:
ik ben van:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Als dat tegen de regels was dan sorry.
Maar de regels moeten dan wat beter geformuleerd worden in de OP.
Ik vind zoiets dan ook niet passen in de wedstrijd. Ik denk dan, zorg dan dat je goed flitst, dan is dat helemaal niet nodig denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ik zelf van mening ben dat je het karakter van een foto helemaal niet aanpast.
Waar is deze foto (links voor rechts na) precies aangetast in zn karakter?
De foto is opebouwd uit 3 lagen achtergrond, boom en meisje allemaal apart in mn rawprogramma uitgestuurd en daarna de schaduw weggepoetst.
[ afbeelding ]
Het is niet anders dan in lagen werken (wat dus blijkbaar mag) waar je door je foto verschillende keren te ontwikkelen (even de oude term gebruiken) en je kleuren, schaduwen, luchten details per foto naar voren haalt en deze dan 1 voor 1 in een nieuwe foto poetst. Het is een HDR bewerking maar echte hdr mag niet. En als dat wel mag mag je dan verschillende fotos nemen van 1 setting waarbij het karakter van de foto niet verandert maar je wel controle hebt over diverse belichtingen. Of verandert een belichting de compositie van fotos?
Het zijn allemaal dingen die veel fotografen in meer of mindere mate toepassen. Maar het is wel inbgewikkelder dan even een prullebak weghalen dat zelfs iemand kan die voor t eerst met fotoshop werkt selecteren, vullen met behoud van inhoud en klaar
Ja dat takje is kwestie van croppen. Maar heb ook wel veel met het licht gedaan. dodge tool.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou tegen de regels zijn denk ik. Kan ook makkelijk met een crop opgelost worden imo.
[..]
Daar stond Mirjam toch nog bij met een flitser? Maar das idd gewoon te vind ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb voor onderweg bewust deze niet ingestuurd omdat ik deze heb gemaakt uit vijf a zes lagen
[ afbeelding ]
Klopt, 1 setting, meerdere lagen belichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar stond Mirjam toch nog bij met een flitser? Maar das idd gewoon te vind ik.
Nouja, belicht, weggepoetst. Dat doe je niet door wat meer of minder licht op je foto te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt, 1 setting, meerdere lagen belicht
Persoonlijk vind ik het erger dat het niet bij het thema past dan dat het uit meerdere lagen bestaat..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb voor onderweg bewust deze niet ingestuurd omdat ik deze heb gemaakt uit vijf a zes lagen
[ afbeelding ]
Vertel mij eens waarom die foto volgens jou niet bij t thema Onderweg pastquote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erger dat het niet bij het thema past dan dat het uit meerdere lagen bestaat..
Omdat het volledig random is, ik kan net zo goed een foto van een pinda maken, heeft er net zo veel mee te maken, maar zeg jij het anders maar, misschien heb ik een hint nodig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom die foto volgens jou niet bij t thema Onderweg past
My thoughts exactly.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Omdat het volledig random is, ik kan net zo goed een foto van een pinda maken, heeft er net zo veel mee te maken, maar zeg jij het anders maar, misschien heb ik een hint nodig.
Oké een hint, waar heeft de vrouw haar handenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Omdat het volledig random is, ik kan net zo goed een foto van een pinda maken, heeft er net zo veel mee te maken, maar zeg jij het anders maar, misschien heb ik een hint nodig.
Ah, de baby is onderweg.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oké een hint, waar heeft de vrouw haar handen
Misschien. Maar zonder die hint had ik het wellicht nooit ontdektquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Foto's zijn leuk als je iets ontdekt dat je niet op t eerste gezicht ziet.
Oke, ik had 'm nog niet vergroot dus dacht dat ze d'r handen op d'r schoot had, maar dan past ie wel, al had ie misschien nog wel wat duidelijker gekundquote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oké een hint, waar heeft de vrouw haar handen
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Rob310 het volgende:
Even een hele vreemde vraag misschien, maar begrijp ik het goed dat als er een foto ingezonden wordt, deze in dit FOT / De FOK!fotowedstrijd - jan & feb - Themaloos topic geplaatst wordt?
Zijn er tot op heden dan nog geen inzendingen of worden ze pas geplaatst wanneer de inzendtermijn voorbij is en dus de stemming geopend wordt?
Nee (en ja) johquote:Op zondag 12 januari 2014 17:30 schreef OmeRon het volgende:
Maar ik mag er maar 1 insturen.
Als ik deze niet als inzending inlever, dan zal ik hem wel in het zelfbevlekking-topic posten.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef Puala het volgende:
• Er mag maximaal één foto per inzender ingeleverd worden, dus denk goed na over welke je inlevert. Mocht je toch een mooiere foto hebben gemaakt voor de uiterste inleverdatum dan kun je die nog inleveren. Maar denk erom: de laatst ingeleverde foto doet mee aan de wedstrijd.
Lijkt me precies de reden dat er nog niet zoveel inzendingen zijn. Als er geen thema is dan mag e dus je beste foto van de maand insturen en zullen sommigen hopen later in de maand een betere foto te maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:09 schreef OmeRon het volgende:
Ik denk dat ik mijn foto voor de wedstrijd gisteren heb gemaakt. Zocht een manier om mijn gevoel uit te drukken en het beeld is fantastisch geworden. Toch maar even afwachten of ik misschien een nog mooiere foto maak om in te zenden.
Poezenfoto's zijn toch overduidelijk Sunchaser zn ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Uncle het volgende:
Ik heb even twee reacties weggehaald zodat de eerste foto niet door iedereen te raden is
Het is een warme winter blijkbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
inzending nummer 2, is die wel in de juiste periode gemaakt?
Zie nu namelijk weinig tot geen paddestoelen meer in het bos?!
Shit, nu weet iedereen hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Poezenfoto's zijn toch overduidelijk Sunchaser zn ding?
Leukquote:
Ik weet wel welke je moet kiezen hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:49 schreef Anne het volgende:
Wordt lastig kiezen straks. Zitten hele mooie platen tussen!
Ik zal je mijn bankrekeningnummer even DM'enquote:Op maandag 3 februari 2014 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik weet wel welke je moet kiezen hoor!
Ach ik heb goede hoop dat ik 3e word. Vind persoonlijk 2 fotos tot nu toe mooier/beterquote:Op maandag 3 februari 2014 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal je mijn bankrekeningnummer even DM'en![]()
!
Garpje natuurlijk!
Dat vind ik het nadeel van themaloos. Het gaat alle kanten op waardoor je foto's moeilijk kunt vergelijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef OmeRon het volgende:
Wat een diversiteit! Wordt straks inderdaad een lastige stemronde
Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef over_hedge het volgende:
Waarom is hier eigenlijk geen regel dat je moet stemmen als je mee doet?
vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?
En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.
he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt?En waarom zou de lol er af zijn.. Je moet alleen even stemmen bij een wedstrijd waar je zelf aan mee doet. Als dat de lol er al van af haalt..
Een wedstrijd met 20 stemmers lijkt me eerlijker dan 2 of 3?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef Uncle het volgende:
We hebben nu 16 stemmers dus dat is nog best redelijk. Verplichten heeft niet mijn voorkeur maar gooi ik wel even in de Mod groep.
Maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?
Nog altijd beter dan helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten geven
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
Ik heb ingestuurd maar stem niet
Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuws
Tja dat zegt meer over jou dan over de regels. Dat doe je bij die andere wedstrijd ook al soms heb ik het ideequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.
Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Haha Sherlock, klopt geen moer van, maar ja dat geblaat van je als toeschouwer zijn we wel gewend, jiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.
[..]
Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |