Misschien. Maar zonder die hint had ik het wellicht nooit ontdektquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Foto's zijn leuk als je iets ontdekt dat je niet op t eerste gezicht ziet.
Oke, ik had 'm nog niet vergroot dus dacht dat ze d'r handen op d'r schoot had, maar dan past ie wel, al had ie misschien nog wel wat duidelijker gekundquote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oké een hint, waar heeft de vrouw haar handen
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:56 schreef Rob310 het volgende:
Even een hele vreemde vraag misschien, maar begrijp ik het goed dat als er een foto ingezonden wordt, deze in dit FOT / De FOK!fotowedstrijd - jan & feb - Themaloos topic geplaatst wordt?
Zijn er tot op heden dan nog geen inzendingen of worden ze pas geplaatst wanneer de inzendtermijn voorbij is en dus de stemming geopend wordt?
Nee (en ja) johquote:Op zondag 12 januari 2014 17:30 schreef OmeRon het volgende:
Maar ik mag er maar 1 insturen.
Als ik deze niet als inzending inlever, dan zal ik hem wel in het zelfbevlekking-topic posten.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef Puala het volgende:
• Er mag maximaal één foto per inzender ingeleverd worden, dus denk goed na over welke je inlevert. Mocht je toch een mooiere foto hebben gemaakt voor de uiterste inleverdatum dan kun je die nog inleveren. Maar denk erom: de laatst ingeleverde foto doet mee aan de wedstrijd.
Lijkt me precies de reden dat er nog niet zoveel inzendingen zijn. Als er geen thema is dan mag e dus je beste foto van de maand insturen en zullen sommigen hopen later in de maand een betere foto te maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:09 schreef OmeRon het volgende:
Ik denk dat ik mijn foto voor de wedstrijd gisteren heb gemaakt. Zocht een manier om mijn gevoel uit te drukken en het beeld is fantastisch geworden. Toch maar even afwachten of ik misschien een nog mooiere foto maak om in te zenden.
Poezenfoto's zijn toch overduidelijk Sunchaser zn ding?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Uncle het volgende:
Ik heb even twee reacties weggehaald zodat de eerste foto niet door iedereen te raden is
Het is een warme winter blijkbaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
inzending nummer 2, is die wel in de juiste periode gemaakt?
Zie nu namelijk weinig tot geen paddestoelen meer in het bos?!
Shit, nu weet iedereen hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Poezenfoto's zijn toch overduidelijk Sunchaser zn ding?
Leukquote:
Ik weet wel welke je moet kiezen hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:49 schreef Anne het volgende:
Wordt lastig kiezen straks. Zitten hele mooie platen tussen!
Ik zal je mijn bankrekeningnummer even DM'enquote:Op maandag 3 februari 2014 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik weet wel welke je moet kiezen hoor!
Ach ik heb goede hoop dat ik 3e word. Vind persoonlijk 2 fotos tot nu toe mooier/beterquote:Op maandag 3 februari 2014 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal je mijn bankrekeningnummer even DM'en![]()
!
Garpje natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |