abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136286135
Ik ben ook wel benieuwd! We hebben nog wat dagen!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:32:58 #77
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_136319823
Wat een diversiteit! Wordt straks inderdaad een lastige stemronde :)
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_136354068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef OmeRon het volgende:
Wat een diversiteit! Wordt straks inderdaad een lastige stemronde :)
Dat vind ik het nadeel van themaloos. Het gaat alle kanten op waardoor je foto's moeilijk kunt vergelijken.
Chariovalda was een aanvoerder van de Bataven. Chariovalda is de eerste met name genoemde Bataaf uit de geschiedenis en daarmee de eerste historische figuur uit de vaderlandse geschiedenis. De naam Harald is afgeleid van Chariovalda.
pi_136495317
Excuses voor het late bijwerken maar de inzendingen stromen inmiddels binnen *O*

Nog een week om jouw beste foto in te sturen deze maand!!! Doen dus! :Y
pi_136787920
De laatste inzending was precies op tijd dus hebben we nu een totaal van 20 inzendingen *O*

Iedereen mag weer stemmen in het stemtopic: FOT / [stemtopic] De FOK!fotowedstrijd is terug!! - Themaloos
pi_136813172
Waarom is hier eigenlijk geen regel dat je moet stemmen als je mee doet?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:34:56 #82
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136828226
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef over_hedge het volgende:
Waarom is hier eigenlijk geen regel dat je moet stemmen als je mee doet?
Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136830001
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?
vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 17 februari 2014 @ 23:14:40 #84
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136832699
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.
En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.
pi_136840362
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.
he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt? :P En waarom zou de lol er af zijn.. Je moet alleen even stemmen bij een wedstrijd waar je zelf aan mee doet. Als dat de lol er al van af haalt..
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:39:27 #86
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136842493
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt? :P En waarom zou de lol er af zijn.. Je moet alleen even stemmen bij een wedstrijd waar je zelf aan mee doet. Als dat de lol er al van af haalt..
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:50:36 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137229183
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
Een wedstrijd met 20 stemmers lijkt me eerlijker dan 2 of 3?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137229358
We hebben nu 16 stemmers dus dat is nog best redelijk. Verplichten heeft niet mijn voorkeur maar gooi ik wel even in de Mod groep.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:09:37 #89
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten geven
pi_137229414
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef Uncle het volgende:
We hebben nu 16 stemmers dus dat is nog best redelijk. Verplichten heeft niet mijn voorkeur maar gooi ik wel even in de Mod groep.
En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:11:37 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?
Maakt dat uit dan?
Ik heb ingestuurd maar stem niet
pi_137229433
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten geven
Nog altijd beter dan helemaal niet stemmen.

Het beste zou ik nog vinden als je moet stemmen om ook bij te zetten waarom. Heeft de fotograaf ook nog wat aan. En zijn toch maar 3 fotos dus veel moeite is het ook niet.
pi_137229441
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan?
Ik heb ingestuurd maar stem niet
Ja.
Ik heb ook ingestuurd en ziet er naar uit dat ik bij de top 3 kom. dus met deze regels stem ik niet. Maar vind dat eigenlijk best krom.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:14:35 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229459
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
pi_137229478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuws
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:17:04 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229497
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuws
Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.
pi_137229523
quote:
Tja dat zegt meer over jou dan over de regels. Dat doe je bij die andere wedstrijd ook al soms heb ik het idee :P Maar dat is weer een hele andere discussie.

Denk dat er genoeg zijn die best de moeite nemen om dan wel op andere fotos te stemmen. helemaal als je een uitleg moet geven waarom je een foto punten geeft. En ja zullen er vast en paar die het zo omzeilen dat ze vooral zichzelf er mee helpen.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:21:14 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137229578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.
Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.
quote:
Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:27 #99
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229602
Als je gaat verplichten te stemmen zal t minder om de foto gaan dan nu.

En dan nog, diskwalificeer je nietstemmers? Daarmee doe je de mensen die op hem hebben gestemd tekort, dat ze denken, mijn stem heeft geen zin
  Redactie Frontpage vrijdag 28 februari 2014 @ 09:25:08 #100
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137229661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.

[..]

Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?
Haha Sherlock, klopt geen moer van, maar ja dat geblaat van je als toeschouwer zijn we wel gewend, ji
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')