Dat vind ik het nadeel van themaloos. Het gaat alle kanten op waardoor je foto's moeilijk kunt vergelijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef OmeRon het volgende:
Wat een diversiteit! Wordt straks inderdaad een lastige stemronde
Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef over_hedge het volgende:
Waarom is hier eigenlijk geen regel dat je moet stemmen als je mee doet?
vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Stemmen moet toch geen verplichting gaan worden?
En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vind ik wel. Je doet er zelf aan mee dan kan je ook wel de moeite nemen om te stemmen. Alleen stemmen is voor je zelf onvoordelig dus doen veel het niet.
he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En precies daarom moet je daar dus gewoon vrij in kunnen zijn. Zulk soort regeltjes zouden voor mij de lol snel afhalen in ieder geval en ik zie er totaal het nut niet van in om zoiets te gaan verplichten.
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
he? Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het anders te eerlijk wordt?En waarom zou de lol er af zijn.. Je moet alleen even stemmen bij een wedstrijd waar je zelf aan mee doet. Als dat de lol er al van af haalt..
Een wedstrijd met 20 stemmers lijkt me eerlijker dan 2 of 3?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet er vrij in kunnen zijn omdat het onvoordelig voor jezelf is. Wat je krijgt als je het gaat verplichten, dat men dan maar op de ''lelijkste'' foto's gaat stemmen omdat die toch het minst kans maken om te winnen. Hoe dan ook, men zoekt heus wel een omweg om zichzelf maar niet in de vingers te snijden. En ja. De lol zou er voor mij af gaan als er met dat soort regeltjes aangekomen wordt. Zo'n wedstrijd moet gewoon redelijk vrijblijvend zijn, vind ik.
En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef Uncle het volgende:
We hebben nu 16 stemmers dus dat is nog best redelijk. Verplichten heeft niet mijn voorkeur maar gooi ik wel even in de Mod groep.
Maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En van de 16 stemmers hoeveel hebben zelf een foto ingestuurd?
Nog altijd beter dan helemaal niet stemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Als ik meedoe en verplicht moet stemmen ga ik niet de foto die bovenaanstaat 3 punten geven
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
Ik heb ingestuurd maar stem niet
Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat doe je zo'n beetje met elke wedstrijd, dus dat is niks nieuws
Tja dat zegt meer over jou dan over de regels. Dat doe je bij die andere wedstrijd ook al soms heb ik het ideequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Nou, de andere foto's boeien me niet, ik doe mee omdat je n canvas kan winnen. Zelfde met de like acties op Facebook. Daar like je ook geen bedrijf omdat je t bedrijf leuk vindt maar omdat iets wil winnen. Als ik verplicht moet gaan stemmen stem ik 3 keer op foto's met nul punten, op de dag van de sluiting
Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, bij die andere wedstrijd stem ik op persoonlijke smaak net als ieder ander.
Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Haha Sherlock, klopt geen moer van, maar ja dat geblaat van je als toeschouwer zijn we wel gewend, jiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vast. Als iemand jou weinig punt geeft krijgt diegene ook weinig punten. Dat is een feit. Sterker nog, ik heb het getest. Het werkt. Elke keer weer.
[..]
Hopelijk kan je per direct de deelname aan de wedstrijden op FOK! ontzegt worden. Sportiviteit is voor jou een nietbestaande term?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |