twitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:57:04Oma (90) kijkt voor het eerst #widm. Iedereen kan ophouden met speuren, ze weet het zeker: @artrooijakkers is de mol. reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:03 schreef jcdragon het volgende:
twitter:SofievandenEnk twitterde op zondag 05-01-2014 om 11:57:04Oma (90) kijkt voor het eerst #widm. Iedereen kan ophouden met speuren, ze weet het zeker: @artrooijakkers is de mol. reageer retweet
Zo lang nog?quote:
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo lang nog?![]()
Ik heb ook al hele enge verhalen gehoord dat we in februari 3 weken moeten wachten
Ze wisten toch al van te voren dat Wie is de Mol? nu zou zijn? Plan die spelen dan daar lekker omheen ofzo..quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt... stomme Olympische Spelen...
Precies, beetje jammer ditquote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wisten toch al van te voren dat Wie is de Mol? nu zou zijn? Plan die spelen dan daar lekker omheen ofzo..
Stelletje amateurs, die van het Olympisch committeequote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
Waaaaaaaat? 3 weken wachten in februari?
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDan moeten we eerst weer helemaal gaan leren wie wie ook alweer was enzo
Je hebt geen tv nu?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Zal nog eens TV aanvragen bij UPC
Op m'n nieuwe stekkie. Zat te twijfelen of ik TV erbij zou nemen. Wie is de Mol is een van de weinige programma's die ik echt volg.quote:
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op m'n nieuwe stekkie. Zat te twijfelen of ik TV erbij zou nemen. Wie is de Mol is een van de weinige programma's die ik echt volg.
Ohhh, ik heb Netflix daarvoorquote:Op zondag 5 januari 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk ook, maar vind het toch wel prettig
Dat ik em wel gewoon aan kan zetten als ik wil en wat hersenloos kan kijken als ik dat wil
![]()
En af en toe komt er wat leuks voorbij
Dit was wel heel overtuigend geacteerd dan... sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef moeiljkeusername het volgende:
[..]
Niets is wat t lijktje kunt ook spelen dat je blij bent en het totaal niet verwacht had
Waarom zou dat niet mogen in dit spel? Er ging pas iemand weg na 20 vragen. Als ze de mol is, zou het slim zijn om de eerste 10 vragen fout te doen.. ze gaat immers toch niet weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was wel heel overtuigend geacteerd dan... sowieso zou de Mol nooit een rood scherm mogen krijgen, ook niet halverwege de test, dus Daphne is sowieso de Mol niet
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen in dit spel? Er ging pas iemand weg na 20 vragen. Als ze de mol is, zou het slim zijn om de eerste 10 vragen fout te doen.. ze gaat immers toch niet weg.
Yvon Jaspers kreeg toch wel een rood scherm?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou niet mogen is niet de goede omschrijving inderdaad... maar het is een beetje een 'ongeschreven regel' dat de Mol nooit een rood scherm ziet...
Ja, en dat kan de programmaleiding ook helemaal niet beïnvloeden of zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit inderdaad. Daphne kan niet de Mol zijn, want ze heeft een rood scherm gezien. Dat het dan halverwege de test is maakt niet uit, de Mol heeft altijd alle vragen goed en zou dus ook na 10 vragen nooit een rood scherm kunnen zien.
Dat kan altijd, natuurlijk. Maar wat TheVulture ook zegt, het is een beetje een ongeschreven regel.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en dat kan de programmaleiding ook helemaal niet beïnvloeden of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |