Ik weet gewoon heel goed hoe ik hem kan uitlokken en hij hapt altijd daarop heerlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat claimde hij gisteren en Reza kwam boos het topic binnen om alles te ontkennen vannacht
Reza deed erg hatelijk tegen ons afgelopen nacht. Gelukkig hebben Tjacka en ik het voor ons/jou opgenomenquote:
jajajajajaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet gewoon heel goed hoe ik hem kan uitlokken en hij hapt altijd daarop heerlijk.
Dankjewel, dat waardeer ik heel erg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reza deed erg hatelijk tegen ons afgelopen nacht. Gelukkig hebben Tjacka en ik het voor ons/jou opgenomen
Heeft iemand nog een screenshot van james op TC?Ik moet weer even genieten.
Jij bent slecht voor mijn laptop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel, dat waardeer ik heel erg.
Ik heb die screenshots niet, moet er niet aan denken om ze op mijn laptop te bewaren. Is slecht voor m'n laptop.
Rotterdam > Allesquote:
Wie heeft een ban dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Als je Stuart uit maakt voor pedo krijg je een ban tegenwoordig.
Ze moeten de policy even aanpassen.
Stu is een baasquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb op jouw laptop gezeten vorig jaar mei en hij leeft nog steeds.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stu is een baas
en we delen onze mening over minderjarige meisjes
Ik ga jou negeren tot jij weer normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaan
Dat zegt wel voldoende denk ik
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb op jouw laptop gezeten vorig jaar mei en hij leeft nog steeds.
Ik geloof Paxcon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaan
Dat zegt wel voldoende denk ik
Oh godquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren tot jij weer normaal kan doen.
Ik ben bang dat ik je teleur moet gaan stellen, voor mij is er maar een man in mijn leven en dat is littlerabbitquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
Elan, volgens mij is Jimbo homoseksueel. Hij is nogal jaloers op het feit dat ik een man-man date heb.
Dankjewelquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof Paxcon.
Reden: Pax is schattig en dus betrouwbaar.
Je hebt mij geen gelukkig nieuwjaar gewenst.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh godWat heb ik nu weer gedaan waardoor jij weer kan rellen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt mij geen gelukkig nieuwjaar gewenst.
Op 1 januari midden in de nacht kreeg ik een appje van jouw naamgenoot (ja, die ene![]()
) en ik was helemaal gelukkig omdat ik in veronderstelling was dat jij het was, maar dit bleek niet zo te zijn. Dus nu ben ik boos.
Precies.quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je teleur moet gaan stellen, voor mij is er maar een man in mijn leven en dat is littlerabbit
Hoi Pax. Ik kan je na TC toch niet meer zo serieus nemen als racist, sorry.quote:
Ja daar reageer ik niet op want altijd als jij zo'n soort berichtje stuurt weet ik dat als ik vraag waarom er weer totale onbenulligheden uit je mond komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.![]()
En toen ik mijn ongenoegen wilde uiten gisteren op WA, negeerde je me.
Maakte me nog bozer.
Gelukkig, is dat misverstand ook weer uit de wereldquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoi Pax. Ik kan je na TC toch niet meer zo serieus nemen als racist, sorry.
Dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ik je nu ga negeren tot jij weer normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar reageer ik niet op want altijd als jij zo'n soort berichtje stuurt weet ik dat als ik vraag waarom er weer totale onbenulligheden uit je mond komen.
Zo blijkt maar weer
Jij bent echt de grootste relnicht die ik ken, jezusquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ik je nu ga negeren tot jij weer normaal kan doen.![]()
Zie je morgen, en vooral niet tegen mij praten. Groetjesssss.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste relnicht die ik ken, jezus
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nuquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
En dan opeens veranderen naar Etsu.Hypocriet.
Bewijs maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nu.
TR is al verzonden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nu.
Tjacka die straf uitdeeltquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
TR is al verzonden.
Ik verwacht een passende straf van Tjacka.
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet jij bewijzen dat Elan daadwerkelijk Paxcon naar Etsu veranderde.
Tjackgod is rechtvaardig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
TR is al verzonden.
Ik verwacht een passende straf van Tjacka.
Denk je dat ik dom genoeg ben om niet te denken dat jij het veranderde?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.
Ook niet aan je zolderkamer?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hecht me maar niet aan een plaats
Kun je dit soort gedrag lekker bewaren voor bij je date het is erg onwenselijk hier....quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.
Ik ken je niet, maar blijkt wel, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dom genoeg ben om niet te denken dat jij het veranderde?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dit soort gedrag lekker bewaren voor bij je date het is erg onwenselijk hier....
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar blijkt wel, ja.
Ik heb eerder medelijden met je dat je Elan kent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.
We zouden iedereen hier gewoon eens in een kooi moeten zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.
Gewoon meedoenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezelligheid hier, ik ga jullie maar eens verlaten.
Adios.
Nouja, van mijn kant was het niet serieus, maar die twee zien het anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezelligheid hier, ik ga jullie maar eens verlaten.
Adios.
en danquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zouden iedereen hier gewoon eens in een kooi moeten zetten.
Ik krijg hier foute beelden bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met je dat je Elan kent.
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat de 1e elkaar aanvliegt
Hij denkt dat ik jou op kom zoeken in het oosten der Nederlanden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?
Je fantasie begint weer op hol te slaan zoals gewoonlijk hier.
Durf te wedden dat je date ook verzonnen is na wat je gisteren allemaal zei
Ik ben mezelf, niet Huub. Ik weet niet wie Huub is maar het zal vast een debiel zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi![]()
Ik ben Terror Jaap, Stijn is Huub en Etsu die lelijke nicht van wie ik de naam niet weet die altijd gepest werd.
Ga je nu zo doen? Je hebt wel met iedereen ruzie hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?
Je fantasie begint weer op hol te slaan zoals gewoonlijk hier.
Durf te wedden dat je date ook verzonnen is na wat je gisteren allemaal zei
De Hoekse Waard ligt in het oosten van Nederland Stijn, heel goed jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik jou op kom zoeken in het oosten der Nederlanden.
Topografie is na groep 8 ver weggezakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De Hoekse Waard ligt in het oosten van Nederland Stijn, heel goed ja
Nog niet met mij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen? Je hebt wel met iedereen ruzie hier.
Prrt. Okidokie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Nee, ik ben net pas weer thuis. Was even weg.
Hier worden het tosti'squote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om te koken. Met een beetje mazzel haal ik het burgerlijke 18:00
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is stuart eigenlijk? Nog aan het feesten?
Stuart is in Londen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is stuart eigenlijk? Nog aan het feesten?
Lekker laten lullen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan beweert dat mijn date verzonnen is.
Dat doen ze dus ook over mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan beweert dat mijn date verzonnen is.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben mezelf, niet Huub. Ik weet niet wie Huub is maar het zal vast een debiel zijn.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik woog op 31 december nog 88 kilo, met oud en nieuw vieze en ongezonde en vette troep gegeten, ga ik net op de weegschaal staan: weeg ik 85,5.
Ik had ook zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik woog op 31 december nog 88 kilo, met oud en nieuw vieze en ongezonde en vette troep gegeten, ga ik net op de weegschaal staan: weeg ik 85,5.
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je emotjes aan het uitdelen?
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Het is maar wat je een moeilijke vraag vindt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij stelt mij een moeilijke vraag en ik wil weten wat jouw visie daarop is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is maar wat je een moeilijke vraag vindt.
Geeft niet Tjacka.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
ik kan je niet meer pesten
na vandaag werkloos
karma dit dat
Ontslagen bij de kaasfabriek?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
hoezo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
En ik zeg dat het klopt. Lezen is niet jouw sterkste kant merk ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom zegt hij eigenlijk.
Bevestig het alleen even voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zeg dat het klopt. Lezen is niet jouw sterkste kant merk ik wel.
krijg ik niet tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet Tjacka.
Samen WW best gezellig.
Schültenbrau drinken dit dat.
Wat voor woongroepquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Tjacka misschien kan je begeleider van Etsu worden op zijn woongroep.
Hij doet erg raar vandaag.
zou leuk zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Halloquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Nieuwe baan gevonden voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet toch
haha
ik lach mijzelf uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef nooit op
blablablabla
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwe baan gevonden voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef nooit op
Groot fan van User Wotte
dmquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel werk voor je
Nee want daar is Tjacka ook al actief.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:56 schreef Albanus het volgende:
Elan, je kan eindelijk je droombaan krijgen.
Samenwerken met Lavender
MED / Mod voor BNW gezocht
Wat is BNW eigenlijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:56 schreef Albanus het volgende:
Elan, je kan eindelijk je droombaan krijgen.
Samenwerken met Lavender
MED / Mod voor BNW gezocht
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is even croissantjes bakken momenteel.
Kunnen wij iets doorgeven?
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is even croissantjes bakken momenteel.
Kunnen wij iets doorgeven?
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.
Gewoon whatsappenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.
Nee want stel je voor zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.
Is wel lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.
Vooral savonds nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want stel je voor zegWerkeloze paupers hebben geen recht op croissants #soflogica
quote:
Tuurlijk wel. Gewoon komen posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
BNW intrigeert me soms wel maar durf daar nooit te posten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want stel je voor zegWerkeloze paupers hebben geen recht op croissants #soflogica
Ok.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon komen posten.
Je kunt beginnen in de SC en als je een topic ziet wat je interesseert gewoon je mening geven.
Leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Crack_ het volgende:
IK KRIJG NIEUWE TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:04 schreef Crack_ het volgende:
IK KRIJG NIEUWE TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoiquote:
Alles goed?quote:
hoiquote:
lekker hoor, daar dan?quote:
Klassieker van Erich von Däniken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Want had laatst een boek gelezen over zogenaamde goden van vroeger die eigenlijk geen goden waren maar kosmonauten erg mooi
Prima, ook lekker hoor.quote:
vrouwnliteratuurquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klassieker van Erich von Däniken.
14.gifquote:
Oh je kent het gewoon, baasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klassieker van Erich von Däniken.
Tuurlijk ken ik het. Geweldig boek. En echt voer voor BNW.quote:
eigenlijk wou ik gewoon even je aandachtquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wou ik gewoon even je aandacht
het is zo stil hieriedereen zeker ontvoerd door ufo's voor etenstijd
Bluf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maar een exemplaar voor je in de aanbieding.
Misschien had ik hem beter moeten lezen dan maar, misschien kon ik het verhaal wat aandikken danquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Mijn aandacht heb je hoor.
Maar zonder dollen , Waren de Goden Kosmonauten is echt fascinerend om te lezen. Maar waarschijnlijk heb je het al gelezen. Jij bent wel van de complotten weswiladvies
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er minstens 2 nodig hoor.
Zo wordt het ook niks tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |