Ik weet gewoon heel goed hoe ik hem kan uitlokken en hij hapt altijd daarop heerlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat claimde hij gisteren en Reza kwam boos het topic binnen om alles te ontkennen vannacht
Reza deed erg hatelijk tegen ons afgelopen nacht. Gelukkig hebben Tjacka en ik het voor ons/jou opgenomenquote:
jajajajajaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet gewoon heel goed hoe ik hem kan uitlokken en hij hapt altijd daarop heerlijk.
Dankjewel, dat waardeer ik heel erg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reza deed erg hatelijk tegen ons afgelopen nacht. Gelukkig hebben Tjacka en ik het voor ons/jou opgenomen
Heeft iemand nog een screenshot van james op TC?Ik moet weer even genieten.
Jij bent slecht voor mijn laptop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel, dat waardeer ik heel erg.
Ik heb die screenshots niet, moet er niet aan denken om ze op mijn laptop te bewaren. Is slecht voor m'n laptop.
Rotterdam > Allesquote:
Wie heeft een ban dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Als je Stuart uit maakt voor pedo krijg je een ban tegenwoordig.
Ze moeten de policy even aanpassen.
Stu is een baasquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Als je Stuart uit maakt voor pedo krijg je een ban tegenwoordig.
Ze moeten de policy even aanpassen.
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb op jouw laptop gezeten vorig jaar mei en hij leeft nog steeds.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stu is een baas
en we delen onze mening over minderjarige meisjes
Ik ga jou negeren tot jij weer normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaan
Dat zegt wel voldoende denk ik
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb op jouw laptop gezeten vorig jaar mei en hij leeft nog steeds.
Ik geloof Paxcon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijne is meerdere keren in jouw huis geweest en is al twee keer stuk gegaan
Dat zegt wel voldoende denk ik
Oh godquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou negeren tot jij weer normaal kan doen.
Ik ben bang dat ik je teleur moet gaan stellen, voor mij is er maar een man in mijn leven en dat is littlerabbitquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
Elan, volgens mij is Jimbo homoseksueel. Hij is nogal jaloers op het feit dat ik een man-man date heb.
Dankjewelquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof Paxcon.
Reden: Pax is schattig en dus betrouwbaar.
Je hebt mij geen gelukkig nieuwjaar gewenst.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh godWat heb ik nu weer gedaan waardoor jij weer kan rellen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt mij geen gelukkig nieuwjaar gewenst.
Op 1 januari midden in de nacht kreeg ik een appje van jouw naamgenoot (ja, die ene![]()
) en ik was helemaal gelukkig omdat ik in veronderstelling was dat jij het was, maar dit bleek niet zo te zijn. Dus nu ben ik boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |