Hij denkt dat ik jou op kom zoeken in het oosten der Nederlanden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?
Je fantasie begint weer op hol te slaan zoals gewoonlijk hier.
Durf te wedden dat je date ook verzonnen is na wat je gisteren allemaal zei
Ik ben mezelf, niet Huub. Ik weet niet wie Huub is maar het zal vast een debiel zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi![]()
Ik ben Terror Jaap, Stijn is Huub en Etsu die lelijke nicht van wie ik de naam niet weet die altijd gepest werd.
Ga je nu zo doen? Je hebt wel met iedereen ruzie hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?
Je fantasie begint weer op hol te slaan zoals gewoonlijk hier.
Durf te wedden dat je date ook verzonnen is na wat je gisteren allemaal zei
De Hoekse Waard ligt in het oosten van Nederland Stijn, heel goed jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik jou op kom zoeken in het oosten der Nederlanden.
Topografie is na groep 8 ver weggezakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De Hoekse Waard ligt in het oosten van Nederland Stijn, heel goed ja
Nog niet met mij?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen? Je hebt wel met iedereen ruzie hier.
Prrt. Okidokie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Nee, ik ben net pas weer thuis. Was even weg.
Hier worden het tosti'squote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om te koken. Met een beetje mazzel haal ik het burgerlijke 18:00
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is stuart eigenlijk? Nog aan het feesten?
Stuart is in Londen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is stuart eigenlijk? Nog aan het feesten?
Lekker laten lullen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan beweert dat mijn date verzonnen is.
Dat doen ze dus ook over mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan beweert dat mijn date verzonnen is.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben mezelf, niet Huub. Ik weet niet wie Huub is maar het zal vast een debiel zijn.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik woog op 31 december nog 88 kilo, met oud en nieuw vieze en ongezonde en vette troep gegeten, ga ik net op de weegschaal staan: weeg ik 85,5.
Ik had ook zoiets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Oke, ik woog op 31 december nog 88 kilo, met oud en nieuw vieze en ongezonde en vette troep gegeten, ga ik net op de weegschaal staan: weeg ik 85,5.
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je emotjes aan het uitdelen?
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Het is maar wat je een moeilijke vraag vindt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij stelt mij een moeilijke vraag en ik wil weten wat jouw visie daarop is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Albanus het volgende:
[..]
Het is maar wat je een moeilijke vraag vindt.
Geeft niet Tjacka.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
ik kan je niet meer pesten
na vandaag werkloos
karma dit dat
Ontslagen bij de kaasfabriek?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
hoezo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
En ik zeg dat het klopt. Lezen is niet jouw sterkste kant merk ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom zegt hij eigenlijk.
Bevestig het alleen even voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zeg dat het klopt. Lezen is niet jouw sterkste kant merk ik wel.
krijg ik niet tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet Tjacka.
Samen WW best gezellig.
Schültenbrau drinken dit dat.
Wat voor woongroepquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Tjacka misschien kan je begeleider van Etsu worden op zijn woongroep.
Hij doet erg raar vandaag.
zou leuk zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Halloquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Tjacka het volgende:
Elan
na vandaag werkloos
karma dit dat
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Nieuwe baan gevonden voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet toch
haha
ik lach mijzelf uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef nooit op
blablablabla
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nieuwe baan gevonden voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef nooit op
Groot fan van User Wotte
dmquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel werk voor je
Nee want daar is Tjacka ook al actief.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:56 schreef Albanus het volgende:
Elan, je kan eindelijk je droombaan krijgen.
Samenwerken met Lavender
MED / Mod voor BNW gezocht
Wat is BNW eigenlijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:56 schreef Albanus het volgende:
Elan, je kan eindelijk je droombaan krijgen.
Samenwerken met Lavender
MED / Mod voor BNW gezocht
Nee, ze vroeg om me blijkbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is even croissantjes bakken momenteel.
Kunnen wij iets doorgeven?
Onwaar, croissants bakken we niet 's avonds.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is even croissantjes bakken momenteel.
Kunnen wij iets doorgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |