Tjackgod is rechtvaardig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
TR is al verzonden.
Ik verwacht een passende straf van Tjacka.
Denk je dat ik dom genoeg ben om niet te denken dat jij het veranderde?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.
Ook niet aan je zolderkamer?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hecht me maar niet aan een plaats
Kun je dit soort gedrag lekker bewaren voor bij je date het is erg onwenselijk hier....quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.
Ik ken je niet, maar blijkt wel, ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dom genoeg ben om niet te denken dat jij het veranderde?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dit soort gedrag lekker bewaren voor bij je date het is erg onwenselijk hier....
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar blijkt wel, ja.
Ik heb eerder medelijden met je dat je Elan kent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.
We zouden iedereen hier gewoon eens in een kooi moeten zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik even gelukkig dat ik jou ook niet ken.
Gewoon meedoenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezelligheid hier, ik ga jullie maar eens verlaten.
Adios.
Nouja, van mijn kant was het niet serieus, maar die twee zien het anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezelligheid hier, ik ga jullie maar eens verlaten.
Adios.
en danquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zouden iedereen hier gewoon eens in een kooi moeten zetten.
Ik krijg hier foute beelden bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Oh ik ken hem?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met je dat je Elan kent.
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat de 1e elkaar aanvliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |