Precies.quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je teleur moet gaan stellen, voor mij is er maar een man in mijn leven en dat is littlerabbit
Hoi Pax. Ik kan je na TC toch niet meer zo serieus nemen als racist, sorry.quote:
Ja daar reageer ik niet op want altijd als jij zo'n soort berichtje stuurt weet ik dat als ik vraag waarom er weer totale onbenulligheden uit je mond komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.![]()
En toen ik mijn ongenoegen wilde uiten gisteren op WA, negeerde je me.
Maakte me nog bozer.
Gelukkig, is dat misverstand ook weer uit de wereldquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoi Pax. Ik kan je na TC toch niet meer zo serieus nemen als racist, sorry.
Dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ik je nu ga negeren tot jij weer normaal kan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar reageer ik niet op want altijd als jij zo'n soort berichtje stuurt weet ik dat als ik vraag waarom er weer totale onbenulligheden uit je mond komen.
Zo blijkt maar weer
Jij bent echt de grootste relnicht die ik ken, jezusquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ik je nu ga negeren tot jij weer normaal kan doen.![]()
Zie je morgen, en vooral niet tegen mij praten. Groetjesssss.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste relnicht die ik ken, jezus
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
Als je Stuart uit maakt voor pedo krijg je een ban tegenwoordig.
Ze moeten de policy even aanpassen.
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nuquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
En dan opeens veranderen naar Etsu.Hypocriet.
Bewijs maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nu.
TR is al verzonden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Elan helemaal niet. Triest hoe jij hem vals beschuldigt nu.
Tjacka die straf uitdeeltquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
TR is al verzonden.
Ik verwacht een passende straf van Tjacka.
Zie mijn quote. Daar staat Paxcon. En in Elans post staat Etsu. Zie het verschil.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet jij bewijzen dat Elan daadwerkelijk Paxcon naar Etsu veranderde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |