Ik rijd dan ook heerlijkquote:
Jij luistert altijd radio 2? Tsja, ik blijf toch bij 3fm, vind Radio 2 teveel slechte muziek draaien tov 3fm.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat High Five waar ze steeds reclame voor maakten is trouwens een leuk item. Elk uur een lied uit de sixties, seventies, eighties, nineties en zeros achter elkaar en dan laten ze steeds een nummer afhangen van een suggestie van een luisteraar. Heb daarstraks al Giorgio en Philip gehoordEn Gijs heeft het nog steeds over z'n moeder.
Ik kan niet tegen Veronica; veel te safe. Veronica is een soort Sky Radio geworden. Nee, misschien nog wel erger dan dat, want Sky voegt nieuwe muziek aan hun playlist toe. Veronica draait alleen muziek die iedereen al kent. Hoe anders was dat vroeger, toen Veronica dé omroep op Radio 3 was; altijd vooruitstrevend. Er is echt niks van over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
3fm vind ik al meer dan 10 jaar helemaal niks meer, ben al heel lang geleden overgestapt naar KinkFM en later radio2. In de auto wissel ik dat af met Veronica.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Ferdo het volgende:
De Pet Shop Boys coverden Where The Streets Have No Name?
En deden er nog een stukje Can't Take My Eyes Off You van Boys Town Gang de Four Seasons doorheen.quote:
Ook dat klopt. Ongeveer een jaar geleden trad U2 ergens live op. Toen ze "Where The Streets Have No Name" speelden, zong Bono halverwege ergens "pa-da, pa-da, pa-da, pa-da-da-da"... Duidelijke knipoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En deden er nog een stukje Can't Take My Eyes Off You van Boys Town Gang de Four Seasons doorheen.
Niet eens elk uur, gewoon achter elkaar door, steeds een high five, en daar tusssenin dan één recent nummer. Maar wel leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat High Five waar ze steeds reclame voor maakten is trouwens een leuk item. Elk uur een lied uit de sixties, seventies, eighties, nineties en zeros achter elkaar en dan laten ze steeds een nummer afhangen van een suggestie van een luisteraar. Heb daarstraks al Giorgio en Philip gehoordEn Gijs heeft het nog steeds over z'n moeder.
Je hebt dus de halve Top 2000 lopen opkopen, zie ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik scoorde vanmiddag voor ¤0,50 een maxisingle van Maid of Orleans van OMD bij een goededoelenwinkel, naast de soundtrack van The Sound of Music, Hair en Jesus Christ Superstar. Oh en ook nog live LP van Cliff Richard, een verzamelaar van de Bee Gees en de LP Als de dag van Toen van Reinhard Mey. De mevrouw achter de kassa vond de hoes van OMD zo mooi, maar de muziek kende ze niet, ik heb maar verteld dat die nog mooier is
Het is steeds 60s, 70s, 80s, 90s, 00s. Waarbij de luisteraar dan één van die nummers bepaalt. Nu is dat de 90s.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet eens elk uur, gewoon achter elkaar door, steeds een high five, en daar tusssenin dan één recent nummer. Maar wel leuk inderdaad.
Dat bedoelde ik ook met een high five, een blok van vijf nummers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is steeds 60s, 70s, 80s, 90s, 00s. Waarbij de luisteraar dan één van die nummers bepaalt. Nu is dat de 90s.
Het concept is best leuk. Je houdt toch een beetje het Top 2000-gevoel.
6:49 hoort die gewoon te duren. Volgens Spotify dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
Weer "Year Of The Cat" zonder piano-intro
Goed bezig, Pienjooquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb er trouwens OMD van gemaakt, moet nu goed zijn
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig, Pienjoo
Al reactie van Radio 2, trouwens?
Al een beetje afgekickt 11letterig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er stond ook nog ergens een specifiek Top 2000-mailadres op de website, geloof ik
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Al een beetje afgekickt 11letterig?
Was ff in de war, omdat: James Avery ook overleden is onlangs. Uncle Phil uit the Fresh Princequote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.
R.I.P. Phil Everly, trouwens![]()
MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #2
Klopt, maar die hoort niet met muziek in de Top 2000 te staan. De Everly Brothers wél.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was ff in de war, omdat: James Avery ook overleden is onlangs. Uncle Phil uit the Fresh Prince
Ik luister meestal radio 2 behalve tussen 12 en 2. Dan luister ik Gerard Ekdom(3fm). Mis Schiffers en van eerder Van Ierselquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zo af en toe staat Radio 2 nog aan hier. Dat "High Five" is eigenlijk een soort Top 2000-verlengstuk.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar die hoort niet met muziek in de Top 2000 te staan. De Everly Brothers wél.
Gelukkig heb ik dat vóór de dood van deze man in deze topicreeks uitgelegd, niet nu pas achteraf.
Terecht stellen de diverse in-memoriams dat artiesten als The Beach Boys en The Beatles door de Everly Brothers zijn beïnvloed.
Wat luister je verder dan buiten Radio 2?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister bar weinig radio. Het vaakst nog Radio 1. Af en toe 3FM of Radio 2. Als ik muziek luister, zijn dat doorgaans (mp3) cd's. Thuis luister ik veel nieuwe muziek (via sites als 22tracks) en gewoon mp3's die ik in de computer heb staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat luister je verder dan buiten Radio 2?
22tracksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister bar weinig radio. Het vaakst nog Radio 1. Af en toe 3FM of Radio 2. Als ik muziek luister, zijn dat doorgaans (mp3) cd's. Thuis luister ik veel nieuwe muziek (via sites als 22tracks) en gewoon mp3's die ik in de computer heb staan.
22tracks is een site met allerlei nieuwe muziek in diverse genres. Het stikt natuurlijk van de blogs waar nieuwe muziek is te vinden. MUZ heeft er trouwens ook een topic voor: MUZ / Tip hier nieuwe nummers #28quote:Op zaterdag 4 januari 2014 06:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
22tracksken ik niet. ff kijken of dat iets voor mij is. Ik download pas sinds kort maar dat is eigenlijk wat ik zelf al op cd heb omdat ik een autoradio krijg zonder cd-speler
Nooit problemen mee gehad hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup, idee was ook al om iets met de songtekst te doen. Enige is dat je met de rechten zit en dus niet de gehele songtekst mag laten zien.
Ik zet het op de lijst, leuk.
Nee op een forum zal het anders zijn, dit is gewoon op een losse website. Wil geen gezeik met copyrightschendingen en boetes enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad hoor.Gewoon bij verschillende sites wegplukken. Maar het kan zijn dat het nu niet meer kan... destijds wel.
Frits, ik hoop dat je er gewoon weer bij bent einde van dit jaar!Ik herken het wel, maar ik ken mezelf ook... ik kom toch weer terug en blijf hangen.
je gaat toch niet op een losse website alles neerzetten wat we hier bespreken?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee op een forum zal het anders zijn, dit is gewoon op een losse website. Wil geen gezeik met copyrightschendingen en boetes enzo.
Dat dus...quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een losse website alles neerzetten wat we hier bespreken?
Je hebt toch juist de mogelijkheid om hier de songteksten en plaatjes etc neer te zetten.
Als je dat op een website zet haal je de fun helemaal uit het topic.
amenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je hebt toch juist de mogelijkheid om hier de songteksten en plaatjes etc neer te zetten.
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik niet doen. Het op dat moment zoeken maakt ook de charme van het topic.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.
kunnen we de site niet automatisch posts laten aanmaken met hoesje en songtekst op de tijd dat het nummer begint op de radio + wat standaard grappen per nummer. Dan hoeven we enkel te lezenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar het idee was dan ook om (een gedeelte van) de songtekst erbij te zetten zodat je dat naar hier kan kopiëren. Hoef je niet nóg een site te gebruiken.
Briljant ideequote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kunnen we de site niet automatisch posts laten aanmaken met hoesje en songtekst op de tijd dat het nummer begint op de radio + wat standaard grappen per nummer. Dan hoeven we enkel te lezen
Ik neem aan dat het kind dan Jezus gaat heten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
Sandergod wordt vader, keiharde topshow.
Als het een zoon is wel. Het is immers de zoon van De Heer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het kind dan Jezus gaat heten?
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
kunnen we de site niet automatisch posts laten aanmaken met hoesje en songtekst op de tijd dat het nummer begint op de radio + wat standaard grappen per nummer. Dan hoeven we enkel te lezen
En 27 kotssmilies if title = Butterfly Kissesquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:54 schreef Berkery het volgende:
[..], en kotsplaatjes if artiest = Blof, Mariah Carey, Celine Dion, John Miles etc
Gehoord omdat -ie net één plaats achter West End Girls (#1555) stond. Inderdaad, wat een draak van een nummer zeg. Wie stemt zoiets de lijst in? Sentimentele vaders zonder enige smaak?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef cafca het volgende:
En 27 kotssmilies if title = Butterfly Kisses
Hopelijk startte de DJ vervolgens "Everybody Hurts" van R.E.M. in, vergezeld van de opmerking: "Bij deze het origineel"...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag was er op radio2 iemand die The road ahead van City to City wilde horen.
Je hoort dat nummer verder ook nooit op Radio 2. Nou ja, hooguit tijdens TROS-zendtijd. Verder zal het hooguit bij Sky Radio op de playlist staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gehoord omdat -ie net één plaats achter West End Girls (#1555) stond. Inderdaad, wat een draak van een nummer zeg. Wie stemt zoiets de lijst in? Sentimentele vaders zonder enige smaak?
Tja, er staan natuurlijk wel meer nummers in de lijst die je nooit op Radio 2 hoort hè?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je hoort dat nummer verder ook nooit op Radio 2. Nou ja, hooguit tijdens TROS-zendtijd. Verder zal het hooguit bij Sky Radio op de playlist staan.
Nee Bible-belt Nederland vermoed ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gehoord omdat -ie net één plaats achter West End Girls (#1555) stond. Inderdaad, wat een draak van een nummer zeg. Wie stemt zoiets de lijst in? Sentimentele vaders zonder enige smaak?
Je zou inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben, bij nader inzien. Hoe dan ook: het is en blijft een draak van een nummer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Bible-belt Nederland vermoed ik
Sentimentele vaders zonder enige smaak uit de biblebelt dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Bible-belt Nederland vermoed ik
Ohja, want sentimentele moeders uit de bible belt hebben natuurlijk geen stemrecht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Sentimentele vaders zonder enige smaak uit de biblebelt dus.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, want sentimentele moeders uit de bible belt hebben natuurlijk geen stemrecht.
Wel stemrecht hoor... - Het schijnt dat ze massaal op "Stand By Your Man" van Tammy Wynette hebben gestemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, want sentimentele moeders uit de bible belt hebben natuurlijk geen stemrecht.
Dat moesten ze dan ook van hun manquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel stemrecht hoor... - Het schijnt dat ze massaal op "Stand By Your Man" van Tammy Wynette hebben gestemd.
Ha, ik woon vlak bij de bible belt. Maar ik was vergeten te stemmen, anders had ie nog hoger gestaan, ik heb nl. ook geen smaak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef cafca het volgende:
Sentimentele vaders zonder enige smaak uit de biblebelt dus.
Hoe vaak wordt Bohemian Rhapsody door het jaar heen eigenlijk op Radio 2 gedraaid?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, er staan natuurlijk wel meer nummers in de lijst die je nooit op Radio 2 hoort hè?
Die hoor ik regelmatig voorbijkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt Bohemian Rhapsody door het jaar heen eigenlijk op Radio 2 gedraaid?
Succes!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:37 schreef asco het volgende:
Ik ben ook bezig met een lijstje voor het einde van het jaar. Het is godvergeten moeilijk. Eigenlijk kun je met droge ogen helemaal niet zo'n lijst maken. Nu flip ik een beetje uit dat er een heleboel plaatjes van babyboomers in staan omdat zei (de babyboomers) destijds jong waren en ze er dus op stemmen. Ik ga geen voorbeelden geven, iedereen die die top ff door scrolt weet dat het zo is. Ik vind daarom dat ook oude dance een kans verdiend. Het is godverdomme een top TWEEDUIZEND ja?
Dan kun je 100-en voorbeelden verzinnen van allerlei onbekende plaatjes maar ik kies voor de volgende commerciële track, want meer kans. Ik was 17, het plaatje deed mij destijds van alles, mooie tijd, en klinkt nog steeds lekker. Precies de reden waarom babyboomers op allerlei zooi stemmen. Daarom, eind 2014 in mijn lijst:
In HD.
Ga er een missie van maken. Het moet. Omdat het kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!
Maar het zal niet in de lijst komen...
Mee eens, prachtig nummer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:11 schreef asco het volgende:
Dat Winter er niet in staat van Tori Amos is echt een fuckin' schandaal.
Wel Adele (x10, wut??) en geen Tori/Winter, sodemieter ff op hey.![]()
![]()
Being Boring stamt uit 1990 en is ook in dat jaar op single uitgebracht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef asco het volgende:
Mijn lijst op dit moment, kan nog veranderen, heb nog bijna een jaar.
1) Mr Sandman - The Chordettes M 1954 0000 V
2) Dancing Queen - ABBA M 1976 0160 V
3) Worn Down Piano - Mark & Clark Band M 1977 0125 M
4) Stayin' Alive - Bee Gees Z 1978 0533 M
5) Does Your Mother Know - ABBA H 1979 1410 V
6) Brick In The Wall - Pink Floyd M 1979 0048 M
7) Logical Song - Supertramp M 1979 0319 M
8) Annabel - Hans De Booij M 1983 1173 M
9) Power of Love - Huey Lewis H 1985 0000 M
10) Brothers In Arms - Dire Straits M 1985 0011 M
11 Have I Told You Lately - Van Morisson H 1989 0245 M
12 Nomad - Devotion H 1990 0000 V
13 Better The Devil You Know - Kylie Minogue M 1990 0000 V
14 Dis-Lui Toi Que Je T'aime - Vanessa Paradis Z 1990 0000 V
15 Being Boring - Pet Shop Boys H 1991 0000 M
16) November Rain - Guns N' Roses M 1992 0013 M
17) Be My Baby - Vanesse Paradis H 1992 0000 V
18) Winter - Tori Amos Z 1992 0000 V
19) Torn - Natalie Imbruglia Z 1997 1496 V
20) Gangnam Style - PSY (puur om babyboomers te ergeren) F 2012 1311 M
0000 zal er niet in gestaan hebben, de andere de positie van de laatste editie of zo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Being Boring stamt uit 1990 en is ook in dat jaar op single uitgebracht. Wat betekenen die codes erachter trouwens? M / V had ik inmiddels ontcijferd (mannelijke of vrouwelijke vocalen), maar die andere?
Heb voor alle songs -"titel" wiki song- bij Google gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 05:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Being Boring stamt uit 1990 en is ook in dat jaar op single uitgebracht.
Wat betekenen die codes erachter trouwens? M / V had ik inmiddels ontcijferd (mannelijke of vrouwelijke vocalen), maar die andere?
Had deze gemistquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Pino kunnen berekenen wat de gemiddeld hoogst genoteerde band is?
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:15 schreef Pino112 het volgende:
Sherlock
[..]
Had deze gemistPer jaar bedoel je? Komt goed.
Radiohead misschien ook wel? 4 nummers rond de 100. Ik weet alleen niet of dat echt hoog is qua gemiddeldequote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.
Als je de bands die er maar 1x in staan meerekent is het Eagles, want op 2.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leukst zou zijn met aantal noteringen ernaast zodat je kunt zien hoe representatief het is. Pearl Jam zal het best scoren vermoed ik dit jaar.
Huh, Eagles? Die staan er wel met 15 nummers in ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je de bands die er maar 1x in staan meerekent is het Eagles, want op 2.
Als je die niet meerekent is het idd AC/DC, wat je op de 31e ook al zei.
Even wat bouwen.
Dan doet Radio 2 een Beatletje.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, Eagles? Die staan er wel met 15 nummers in ofzo?
Ik vind het een redelijk zinloze statistiek, eerlijk gezegd. Het is knap als je met 4 nummers zo hoog in de lijst staat, maar een prestatie zoals die van The Beatles is veel knapper.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We tellen gewoon af hier. Over 10,5 maand beginnen de stemrondes alweer.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
Nu nog? Het is alweer bijna tijd voor het 2014 topic
Ik vind stemmen op Being Boring trouwens zo'n gek idee nog niet. Heb het nummer zelf ook weer wat opgewaardeerd. Ik zal BB eens op de vrije-keuzelijst zetten voor 2014.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef asco het volgende:
[..]
Heb voor alle songs -"titel" wiki song- bij Google gedaan.
Dacht dat Being Boring uit 1991 was omdat mijn herinnering bij die plaat uit 1991 stamt maar is inderdaad in 1990 uitgebracht,
Getallen zijn uiteraard 2013 positie. 0000 niet genoteerd.
En de letters:
M = muziekaal
Z = zang
H = herinnering
Zo kon ik ook kiezen voor 20 muzikale liedjes, 20 mooi gezongen etc maar ja je moet het een beetje mixen he.![]()
F staat voor een beetje de lijst te Fucken.![]()
M/V spreekt voor zich.
Oh god, in elk vakantieoord met Engelsen kun je niet om dat nummer heenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aaaaaaaaaa
gaaaaa
do-do-do![]()
Die hoort in de Top 100
quote:Op maandag 13 januari 2014 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Top #1 USA:
Ghostbusters - Ray Parker, Jr.
Doorgeklikt na Marvin Gaye vs Slayer?quote:
Marvin Gayerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doorgeklikt na Marvin Gaye vs Slayer?
Ah, zijn van dezelfde makerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Marvin Gayer
Nee, ik had deze serieus in mijn collectie
Ooit eens gebruikt in een spinningles....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |