quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik nomineer TS alvast voor de grootste faaluser van 2014.
Ik heb echt hele beschrijvingen geschreven, allemaal een praatje bij iedere winnaar, dit dat. Heeft me best wat tijd gekost, dat ga ik niet nog eens doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:30 schreef Cucumissativus het volgende:
Typ het gewoon nog een keertje, we wachten op de uitslag!
Logisch tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap dat Frank_Drebin met zijn kloon Haywood gewoon met beide accounts 'Slimste user' wint
Ik kan er niets aan doen dat een slechte internet connectie mijn hele OP doet verdwijnen waarna Marie30 wel opnieuw de OP veiligstelt maar vergeet de revisies te verwijderen. Hij is nu weer in orde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoink, laat de volgende keer maar iemand anders dit topic openen
Alles is chill nu.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef KLTZK het volgende:
Nog maar een keer een mod roepen, hoink?
Dank je wel, geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:07 schreef tennis_jongen het volgende:
Wat is een verkiezening?
En gefeliciteerd als je er niet in staat![]()
(Behalve haywood natuurlijk)
ja baasquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haal die spelfout uit de TT!
Pharkus is een eindbaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Pharkus heeft gewoon de daad bij het woord gevoegd.
Bans worden niet besproken.quote:
bezemquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef eend112 het volgende:
Verdomme, dat wist ik niet...
Dan had ik wel op haan gestemd ofzo zodat we in ieder geval niet deadprez terug kregen
Bahahaha grapje welkom terugquote:
dank je mattiequote:
Ging in goed overleg hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef hoink581 het volgende:
Pharkus heeft gewoon de daad bij het woord gevoegd.
Goed plan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef eend112 het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om een oplossing te bieden voor de user Roadtrip, die maar liefst 2 awards naar zich toe heeft getrokken en dus verkozen is tot ''meest irritante troll'' en tevens ook ''user met de ergste topicdiarree''
Negeren ( Isoleren )
Niemand reageert meer in zijn topics, topic is binnen 5 minuten op een plek waar de zon nooit schijnt en hij stopt vanzelf met die kut topics openen, volgens mij vind hij het namelijk wel leuk dat mensen zich ergeren aan hem.
Of we spammen het vol zodat het binnen 5 minuten een slot krijgt omdat het topic vol zitquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef eend112 het volgende:
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om een oplossing te bieden voor de user Roadtrip, die maar liefst 2 awards naar zich toe heeft getrokken en dus verkozen is tot ''meest irritante troll'' en tevens ook ''user met de ergste topicdiarree''
Negeren ( Isoleren )
Niemand reageert meer in zijn topics, topic is binnen 5 minuten op een plek waar de zon nooit schijnt en hij stopt vanzelf met die kut topics openen, volgens mij vind hij het namelijk wel leuk dat mensen zich ergeren aan hem.
Dat is misschien nog wel beter jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Of we spammen het vol zodat het binnen 5 minuten een slot krijgt omdat het topic vol zit
KLB / Doodquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter ja
Ah klb wordt 's nachts weer gezelligquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Dan krijgt hij alsnog aandacht. Gewoon geen aandacht meer aan besteden, dan gaat de lol er snel genoeg af voor hem.
sowiesoquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah klb wordt 's nachts weer gezellig
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wb. betekent dit dat ze dima een vrouw geven? En roadtrip verbannen wordt?
Heb je in de tussentijd dat je niet kon fokken toevallig al werk gevonden? En is je Stufi al gestopt?quote:
Nee en weet ik niet, heb afgelopen maand wel nog gekregen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd dat je niet kon fokken toevallig al werk gevonden? En is je Stufi al gestopt?
En hoe lang nou al gestopt met schoolquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee en weet ik niet, heb afgelopen maand wel nog gekregen.
Een week of twee nadat het schooljaar begonnen is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En hoe lang nou al gestopt met school
Dan wordt terug betalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een week of twee nadat het schooljaar begonnen is.
Ja weet ik, maar de rente is toch enorm laag. Beter lenen bij duo dan ergens anders.quote:
Dat is zo. Leen max en koop er bitcoin vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de rente is toch enorm laag. Beter lenen bij duo dan ergens anders.
Beetje het verkeerde moment volgens mij, dat had ik een hele tijd terug moeten doen. Heb me er een aantal jaar terug een tijdje mee beziggehouden, omdat ik eventueel wat dingen via Silkroad wilde kopen. Ik vond het toen alleen te ingewikkeld allemaal, ik had godverdomme teringrijk kunnen zijn nu als ik er toen wat meer moeite in had gestoken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zo. Leen max en koop er bitcoin van
20% winst nu. Niet gerealiseerd, dat welquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het verkeerde moment volgens mij, dat had ik een hele tijd terug moeten doen. Heb me er een aantal jaar terug een tijdje mee beziggehouden, omdat ik eventueel wat dingen via Silkroad wilde kopen. Ik vond het toen alleen te ingewikkeld allemaal, ik had godverdomme teringrijk kunnen zijn nu als ik er toen wat meer moeite in had gestoken.
Ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen, sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20% winst nu. Niet gerealiseerd, dat wel
Als je het niet kan missen zeker niet aan beginnen. Hoog risico natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen, sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken.
Ik heb door de bitcoinhype wel een gratis pimpabo gekregen.
Precies. Eerst maar eens een baan zien te vinden en een beetje een fatsoenlijk inkomen fixen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het niet kan missen zeker niet aan beginnen. Hoog risico natuurlijk
Waar danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef Aberella het volgende:
Wat krijg ik nu? Ik ben tweemaal genomineerd.
Een bos bloemen en een fles champagnequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef Aberella het volgende:
Wat krijg ik nu? Ik ben tweemaal genomineerd.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt kan ik je wel een klap op je bek geven.
Doe normaal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt kan ik je wel een klap op je bek geven.
Sinds 1 januari 00:00 doe ik normaalquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds 1 januari 00:00 doe ik normaalDusss!!!! Zoek maar een post op waarin ik niet normaal doe! Succes!
quote:
haan33 moet unbanned worden, lees met plezier zijn topicsquote:
Nee joh. Zijn stijl had ik wel herkend.quote:
Uit niet-nader te noemen bron heb ik vernomen dat Argo dit expres doet om detectie te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee joh. Zijn stijl had ik wel herkend.
Hmmm. Namen en rugnummers via DM?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uit niet-nader te noemen bron heb ik vernomen dat Argo dit expres doet om detectie te voorkomen.
Linkje.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat dat topic over die kinderchatsite het topic van het jaar had moeten worden. Heerlijk, die trolls op die site vanuit FOK!
chatlokaal?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De tt was de naam van die site, maar ik ben die naam vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |