Een week of twee nadat het schooljaar begonnen is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En hoe lang nou al gestopt met school
Dan wordt terug betalenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een week of twee nadat het schooljaar begonnen is.
Ja weet ik, maar de rente is toch enorm laag. Beter lenen bij duo dan ergens anders.quote:
Dat is zo. Leen max en koop er bitcoin vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de rente is toch enorm laag. Beter lenen bij duo dan ergens anders.
Beetje het verkeerde moment volgens mij, dat had ik een hele tijd terug moeten doen. Heb me er een aantal jaar terug een tijdje mee beziggehouden, omdat ik eventueel wat dingen via Silkroad wilde kopen. Ik vond het toen alleen te ingewikkeld allemaal, ik had godverdomme teringrijk kunnen zijn nu als ik er toen wat meer moeite in had gestoken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zo. Leen max en koop er bitcoin van
20% winst nu. Niet gerealiseerd, dat welquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje het verkeerde moment volgens mij, dat had ik een hele tijd terug moeten doen. Heb me er een aantal jaar terug een tijdje mee beziggehouden, omdat ik eventueel wat dingen via Silkroad wilde kopen. Ik vond het toen alleen te ingewikkeld allemaal, ik had godverdomme teringrijk kunnen zijn nu als ik er toen wat meer moeite in had gestoken.
Ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen, sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20% winst nu. Niet gerealiseerd, dat wel
Als je het niet kan missen zeker niet aan beginnen. Hoog risico natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen, sowieso kan ik mijn geld wel beter gebruiken.
Ik heb door de bitcoinhype wel een gratis pimpabo gekregen.
Precies. Eerst maar eens een baan zien te vinden en een beetje een fatsoenlijk inkomen fixen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het niet kan missen zeker niet aan beginnen. Hoog risico natuurlijk
Waar danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef Aberella het volgende:
Wat krijg ik nu? Ik ben tweemaal genomineerd.
Een bos bloemen en een fles champagnequote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:38 schreef Aberella het volgende:
Wat krijg ik nu? Ik ben tweemaal genomineerd.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt kan ik je wel een klap op je bek geven.
Doe normaal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt kan ik je wel een klap op je bek geven.
Sinds 1 januari 00:00 doe ik normaalquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds 1 januari 00:00 doe ik normaalDusss!!!! Zoek maar een post op waarin ik niet normaal doe! Succes!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |