SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Het zou een nieuw muziekgenre moeten zijn. ToThic metal.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Het zou een nieuw muziekgenre moeten zijn. ToThic metal.
Ik blijf wel vaker hangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
Ben best trots dat ik 7 luisteraars heb!
Maar ja; met die verzoekjesspam waren er sowieso al veel, maar ik ben blij dat die zijn blijven hangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef robdriessen het volgende:
ToT, ben je nou ook stiekem verliefd op al die zangeressen? Diepe ogen, strakke pakjes, lang haar.... Niks mis mee hoor
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik blijf wel vaker hangen---ker hangen---ker hangen---ker hangen. *skrggt*
quote:
Serieus? Die 3,5 op de schaal van 1 tot 10 ziet er wel aantrekkelijk uit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
film antitip: the Snow queen uit 2013. wat een kutfilm
The Snow Queen (2013) - IMDb
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus? Die 3,5 op de schaal van 1 tot 10 ziet er wel aantrekkelijk uit!
Attack of the Killer Tomatoes! (1978) - IMDbquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vaak ben ik het ook echt niet met die cijfers eens hoor!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Attack of the Killer Tomatoes! (1978) - IMDb
deze is wel meer waard dan een 4.5
De film die ik zojuist heb gezien, tart elke verbeelding. Oh Japanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
film antitip: the Snow queen uit 2013. wat een kutfilm
The Snow Queen (2013) - IMDb
ken je 'm?quote:
Ik wil vanavond niet draaienquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
Rob, zou je me voorlopig van 19.00 tot 22.00 op het rooster willen zetten?
(Of wil iemand het om 21.00 van me overnemen? In principe moeten andere dj's na 2 uur ook de kans krijgen te gaan draaien.)
Check.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
Rob, zou je me voorlopig van 19.00 tot 22.00 op het rooster willen zetten?
(Of wil iemand het om 21.00 van me overnemen? In principe moeten andere dj's na 2 uur ook de kans krijgen te gaan draaien.)
haha, de trailer laat al veel goeds zien jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De film die ik zojuist heb gezien, tart elke verbeelding. Oh Japan
Mars Attacks!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
Je hebt ook zo'n b-film waarin de marsmannetjes hun hersenen in doorzichtige glazen stolpen hebben, hoe heet die ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stoor me alleen aan een paar grammaticale foutjes!(Of het is spreektaal, maar toch...)
Verder mooi nummer!![]()
van "De band zonder foto" is het logischquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
Van de volgende band kan ik echt geen foto vinden.
Yup, ik las het ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Awwwwwwwwwwww.
Rest in peace, Uncle Phil
[ afbeelding ]
Whehehe ja voor degenen die interesse er in hebben, maar ik denk dat ik daar idd maar mee stop. De foto's zijn volgens mij wel genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Lief dat je die lyrics telkens post, maar ik kan ze toch niet meezingen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuke vertikale glimlach heeft die mevrouw.
Ik heb er maar 2 gehoordquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef ToT het volgende:
Note to self: ff nieuwe versie van dit album binnenhalen. Te veel hikjes!
DNS resolution error, yep heb ik sinds een paar dagen last van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
R49 site ligt af en toe plat meer mensen last van ?
Nopequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jij mag die kerel welquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, en er zit nog een kerel bij!
[ afbeelding ]
Ben dus niet de enigstequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DNS resolution error, yep heb ik sinds een paar dagen last van.
niet dat ik weet. alles doet het nogquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heb ik trouwens wel vaker gedraaid, maar ik vind deze echt ZO verdomd lekker!(Die nu dus komt)
ik ben de enigstequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben dus niet de enigste
Lolbroekquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef Watertornado het volgende:
Deze heb je wel eens eerder gedraaid toch ToT?
sorry, was een grapjequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, was een grapje
ik maak normaal die fout ook
ik wou je even voor zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En meestal ben ik diegene die er dan een grap over maak
plaatje is kapotquote:
werktquote:
Was toch niet helemaal wat ik bij Dimmu Borgir had verwacht dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Dit nummer heb ik overigens vrij recent nog gedraaid.
Whehehe I know!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was toch niet helemaal wat ik bij Dimmu Borgir had verwacht dit.
Nog net zo lelijk dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
maar tegenwoordig zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Gewoon proberen toch? Er zijn maar 100 combinaties aangenomen dat je de X'en wel zelf weet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Zokunen. het volgende:
Meh 06 XXX-??-XXX en er niet op kunnen komen
zo'n makkelijk nummer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Zokunen. het volgende:
Meh 06 XXX-??-XXX en er niet op kunnen komen
Al 3 niet blije mensen gehad,quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon proberen toch? Er zijn maar 100 combinaties aangenomen dat je de X'en wel zelf weet.
Ah, Jan Steen en fam.quote:
Zook, Broertje of Ruler misschien?quote:
Heh is ook goed!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga na jou denk ik maar eens slapen. Morgen weer aan de bak.
Aiii dat is idd geen goed voorteken....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Hopen dat Gup in de lucht komt, die staat al sinds kort voor achten met nog 3 verzoekjes in de wachtrij
Nu niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Hopen dat Gup in de lucht komt, die staat al sinds kort voor achten met nog 3 verzoekjes in de wachtrij
quote:
Dank Robquote:
Aan de ene kant wil ik best nog wel een tijd door blijven draaien, maar aan de andere kant weet ik niet wanneer bij mij de vermoeidheid gaat toeslaan, van de narcose nog.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Watertornado het volgende:
Dankjewel voor de rustige muziek ToT!
We gaan ons zo lekker vermaken met Gupquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best nog wel een tijd door blijven draaien, maar aan de andere kant weet ik niet wanneer bij mij de vermoeidheid gaat toeslaan, van de narcose nog.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We gaan ons zo lekker vermaken met Gup
Gup even een schopje gevenquote:
Ik hoor niksquote:
here comes the krakenquote:
Dat geweld tegen hulpverleners moet ook echt eens ophoudenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Opstelten niet blij met verloop oud en nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je mag niet discrimineren, maar..........vul zelf maar in.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geweld tegen hulpverleners moet ook echt eens ophouden
funk to funkyquote:
WE know Major Tom's a junkiequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stream hapert hier net 2 keer meer mensen last van?
Partyquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geen last van
We hebben weer een Gup 49
Was een paar jaar terug een leuk paint topic over oliebollen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga een oliebol pakken
Million dollar babyquote:
Heh ik lees net dat dit wel fake is, maar dat idee had ik ook al wel!quote:
Okequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ik lees net dat dit wel fake is, maar dat idee had ik ook al wel!Beetje TE opvallend zo.
Zij schijnt één of andere beroemdheid ergens in Scandinavië te zijn.
Ode aan mijn vaderquote:
eerstequote:
Mijn vader was ook een goede vaderquote:
Ik zat ook al te kijkenquote:
Sorryquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken
van Frater naar Motor
Nah, wel goed, weer wat 'normaals'quote:
Straks weer een Nederlands nr van mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, wel goed, weer wat 'normaals'
Heeft Rob de onbekenste popzanger van Nederland in gup geladen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks weer een Nederlands nr van mij
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft Rob de onbekenste popzanger van Nederland in gup geladen?
Ben jij Fries?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
En als het het nummer van Stef Bos is wat ik denk dat het is, dan zet ik die even op mute
Geen dankquote:
deze heb ik aangevraagdquote:
true storyquote:
quote:
quote:
quote:
QFTquote:
Geen probleemquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Deze gaat even op mute broertje
Ik heb een rothekel gekregen aan dit nummer omdat het door een andere Fok!ster de hemel in werd geprezen
Ja voor mij heeft die heel veel betekend, maar hij is onderhand echt doodgedraaid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Deze gaat even op mute broertje
Ik heb een rothekel gekregen aan dit nummer omdat het door een andere Fok!ster de hemel in werd geprezen
De eerste keer dat ik hem hoorde was dat voor mij ook zo hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor mij heeft die heel veel betekend, maar hij is onderhand echt doodgedraaid.
Ja Ramonesquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Heeft broertje echt de Ramones aangevraagd? zoja
Ah ja dat wordt dan te veel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem hoorde was dat voor mij ook zo hoor
Maar iedere keer dat dat nummer gepost werd hetvan die ene persoon erbij
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga maffen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga maffen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Soms kan een jaar gewoon klote beginnen, dit was mijn eerste en hopelijk laatste jaar dat zo begon
quote:
quote:
Zo jammer is dat..quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem hoorde was dat voor mij ook zo hoor
Maar iedere keer dat dat nummer gepost werd hetvan die ene persoon erbij
Ik zou willen dat ik nog plat lag. Maar we zijn weer terug in de zoutmijnenquote:Op donderdag 2 januari 2014 08:15 schreef Melting het volgende:
Ligt trouwens alles plat?![]()
Ik kan geen verbinding maken met de stream, en ik kan ook niet op de site komen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik nog plat lag. Maar we zijn weer terug in de zoutmijnen
Ik tune net in en heb gewoon muziek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:15 schreef Melting het volgende:
Ligt trouwens alles plat?![]()
Ik kan geen verbinding maken met de stream, en ik kan ook niet op de site komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef robdriessen het volgende:
Ja, we zijn weer een jaar verder, dus de site staat nu op radio50.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef robdriessen het volgende:
Ja, we zijn weer een jaar verder, dus de site staat nu op radio50.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Elloquote:
Goedemorgen. Jij bent er ook alweer vroeg bij.quote:
Het gaat de goede kant opquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pfff ik was van plan om vandaag het ziekenhuis te bellen om zo snel mogelijk dat slangetje wat ze in mijn lichaam hebben laten zitten te verwijderen; ik werd ramgek! Ik voelde dat ding steeds in mijn blaas en in mijn nier porren en mijn hele onderbuik verkrampte!
Vandaag: heel stuk minder last er van!
Whehehe I wish!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant opNog even en je bent weer een jonge god van 23!
Een ziekenhuis is een gebouw! Dat kun je helemaal niet bellen. Gekkie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:25 schreef ToT het volgende:
Toch maar wel ff het ziekenhuis gebeld; ik wil weten of ik die pijnaanvallen de komende 2 weken nog steeds kan verwachten of niet.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een ziekenhuis is een gebouw! Dat kun je helemaal niet bellen. Gekkie.
Gast, get a lifequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lollig: ONZ / Jouw alltimepostcijfers op de foks
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Was weer in slaap gevallen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef ToT het volgende:
Ziekenhuis gebeld; meer paracetamol vreten!
Ja hequote:
En inloggen lukt ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kan geen verzoekjes doen
Aiquote:
Gupsite werkt nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:56 schreef robdriessen het volgende:
Wat is er allemaal aan het handje?
radio49.nl geeft Error 524 a timeout occurredquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:56 schreef robdriessen het volgende:
Wat is er allemaal aan het handje?
Ik ben hier ook aanwezigheidspremie aan het vangenquote:
En dungen doet z'n rode gordijntje dichtquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dungen doet z'n rode gordijntje dicht
Robquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dungen doet z'n rode gordijntje dicht
Werk zequote:
Stifquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Middag allen
Iedereen nog de allerbeste wensen![]()
Dank uquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Stif![]()
Jij ook de beste wensen
Ja heb alle vingers nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dank u
Beetje goed het nieuwe jaar ingekomen ?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja heb alle vingers nog
Mooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Goed zo
Hier ook nog alles aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |