werktquote:
Was toch niet helemaal wat ik bij Dimmu Borgir had verwacht dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Dit nummer heb ik overigens vrij recent nog gedraaid.
Whehehe I know!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was toch niet helemaal wat ik bij Dimmu Borgir had verwacht dit.
Nog net zo lelijk dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
maar tegenwoordig zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Gewoon proberen toch? Er zijn maar 100 combinaties aangenomen dat je de X'en wel zelf weet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Zokunen. het volgende:
Meh 06 XXX-??-XXX en er niet op kunnen komen
zo'n makkelijk nummer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Zokunen. het volgende:
Meh 06 XXX-??-XXX en er niet op kunnen komen
Al 3 niet blije mensen gehad,quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon proberen toch? Er zijn maar 100 combinaties aangenomen dat je de X'en wel zelf weet.
Ah, Jan Steen en fam.quote:
Zook, Broertje of Ruler misschien?quote:
Heh is ook goed!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga na jou denk ik maar eens slapen. Morgen weer aan de bak.
Aiii dat is idd geen goed voorteken....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Hopen dat Gup in de lucht komt, die staat al sinds kort voor achten met nog 3 verzoekjes in de wachtrij
Nu niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Hopen dat Gup in de lucht komt, die staat al sinds kort voor achten met nog 3 verzoekjes in de wachtrij
quote:
Dank Robquote:
Aan de ene kant wil ik best nog wel een tijd door blijven draaien, maar aan de andere kant weet ik niet wanneer bij mij de vermoeidheid gaat toeslaan, van de narcose nog.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Watertornado het volgende:
Dankjewel voor de rustige muziek ToT!
We gaan ons zo lekker vermaken met Gupquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best nog wel een tijd door blijven draaien, maar aan de andere kant weet ik niet wanneer bij mij de vermoeidheid gaat toeslaan, van de narcose nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |