Ik tune net in en heb gewoon muziek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:15 schreef Melting het volgende:
Ligt trouwens alles plat?![]()
Ik kan geen verbinding maken met de stream, en ik kan ook niet op de site komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef robdriessen het volgende:
Ja, we zijn weer een jaar verder, dus de site staat nu op radio50.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef robdriessen het volgende:
Ja, we zijn weer een jaar verder, dus de site staat nu op radio50.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Elloquote:
Goedemorgen. Jij bent er ook alweer vroeg bij.quote:
Het gaat de goede kant opquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pfff ik was van plan om vandaag het ziekenhuis te bellen om zo snel mogelijk dat slangetje wat ze in mijn lichaam hebben laten zitten te verwijderen; ik werd ramgek! Ik voelde dat ding steeds in mijn blaas en in mijn nier porren en mijn hele onderbuik verkrampte!
Vandaag: heel stuk minder last er van!
Whehehe I wish!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant opNog even en je bent weer een jonge god van 23!
Een ziekenhuis is een gebouw! Dat kun je helemaal niet bellen. Gekkie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:25 schreef ToT het volgende:
Toch maar wel ff het ziekenhuis gebeld; ik wil weten of ik die pijnaanvallen de komende 2 weken nog steeds kan verwachten of niet.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een ziekenhuis is een gebouw! Dat kun je helemaal niet bellen. Gekkie.
Gast, get a lifequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lollig: ONZ / Jouw alltimepostcijfers op de foks
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Was weer in slaap gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |