SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Het zou een nieuw muziekgenre moeten zijn. ToThic metal.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef robdriessen het volgende:
Het zou een nieuw muziekgenre moeten zijn. ToThic metal.
Ik blijf wel vaker hangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
Ben best trots dat ik 7 luisteraars heb!
Maar ja; met die verzoekjesspam waren er sowieso al veel, maar ik ben blij dat die zijn blijven hangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef robdriessen het volgende:
ToT, ben je nou ook stiekem verliefd op al die zangeressen? Diepe ogen, strakke pakjes, lang haar.... Niks mis mee hoor
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik blijf wel vaker hangen---ker hangen---ker hangen---ker hangen. *skrggt*
quote:
Serieus? Die 3,5 op de schaal van 1 tot 10 ziet er wel aantrekkelijk uit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
film antitip: the Snow queen uit 2013. wat een kutfilm
The Snow Queen (2013) - IMDb
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus? Die 3,5 op de schaal van 1 tot 10 ziet er wel aantrekkelijk uit!
Attack of the Killer Tomatoes! (1978) - IMDbquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vaak ben ik het ook echt niet met die cijfers eens hoor!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Attack of the Killer Tomatoes! (1978) - IMDb
deze is wel meer waard dan een 4.5
De film die ik zojuist heb gezien, tart elke verbeelding. Oh Japanquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
film antitip: the Snow queen uit 2013. wat een kutfilm
The Snow Queen (2013) - IMDb
ken je 'm?quote:
Ik wil vanavond niet draaienquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
Rob, zou je me voorlopig van 19.00 tot 22.00 op het rooster willen zetten?
(Of wil iemand het om 21.00 van me overnemen? In principe moeten andere dj's na 2 uur ook de kans krijgen te gaan draaien.)
Check.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
Rob, zou je me voorlopig van 19.00 tot 22.00 op het rooster willen zetten?
(Of wil iemand het om 21.00 van me overnemen? In principe moeten andere dj's na 2 uur ook de kans krijgen te gaan draaien.)
haha, de trailer laat al veel goeds zien jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De film die ik zojuist heb gezien, tart elke verbeelding. Oh Japan
Mars Attacks!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
Je hebt ook zo'n b-film waarin de marsmannetjes hun hersenen in doorzichtige glazen stolpen hebben, hoe heet die ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stoor me alleen aan een paar grammaticale foutjes!(Of het is spreektaal, maar toch...)
Verder mooi nummer!![]()
van "De band zonder foto" is het logischquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
Van de volgende band kan ik echt geen foto vinden.
Yup, ik las het ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Awwwwwwwwwwww.
Rest in peace, Uncle Phil
[ afbeelding ]
Whehehe ja voor degenen die interesse er in hebben, maar ik denk dat ik daar idd maar mee stop. De foto's zijn volgens mij wel genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Lief dat je die lyrics telkens post, maar ik kan ze toch niet meezingen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuke vertikale glimlach heeft die mevrouw.
Ik heb er maar 2 gehoordquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef ToT het volgende:
Note to self: ff nieuwe versie van dit album binnenhalen. Te veel hikjes!
DNS resolution error, yep heb ik sinds een paar dagen last van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
R49 site ligt af en toe plat meer mensen last van ?
Nopequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jij mag die kerel welquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, en er zit nog een kerel bij!
[ afbeelding ]
Ben dus niet de enigstequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DNS resolution error, yep heb ik sinds een paar dagen last van.
niet dat ik weet. alles doet het nogquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef ToT het volgende:
Dit nummer heb ik trouwens wel vaker gedraaid, maar ik vind deze echt ZO verdomd lekker!(Die nu dus komt)
ik ben de enigstequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ben dus niet de enigste
Lolbroekquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef Watertornado het volgende:
Deze heb je wel eens eerder gedraaid toch ToT?
sorry, was een grapjequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, was een grapje
ik maak normaal die fout ook
ik wou je even voor zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En meestal ben ik diegene die er dan een grap over maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |