SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stoor me alleen aan een paar grammaticale foutjes!(Of het is spreektaal, maar toch...)
Verder mooi nummer!![]()
van "De band zonder foto" is het logischquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef ToT het volgende:
Van de volgende band kan ik echt geen foto vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ik las het ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Awwwwwwwwwwww.
Rest in peace, Uncle Phil
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe ja voor degenen die interesse er in hebben, maar ik denk dat ik daar idd maar mee stop. De foto's zijn volgens mij wel genoeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef robdriessen het volgende:
Lief dat je die lyrics telkens post, maar ik kan ze toch niet meezingen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuke vertikale glimlach heeft die mevrouw.
Ik heb er maar 2 gehoordquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:06 schreef ToT het volgende:
Note to self: ff nieuwe versie van dit album binnenhalen. Te veel hikjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |