SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Je kan zien welke DLC je al wel hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan jij eigenlijk zien welke DLC''s je nog mist?
wtf..quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij spant deze zo'n beetje de kroon.
http://steamcommunity.com/id/techanalyst
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb wel 12 badgesquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205).
En ze heeft ook nog Snow Globe level 99.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205).
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog Snow Globe level 99.
Inderdaad geen verkeerd aanzicht op die foto.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.Die kan alleen echt geen enkele vorm van leven buiten gamen om hebben als je die stats zo ziet, toch?!!!
link van haar profiel? Ik ben wel benieuwd. dat is echt insane joh...zulke account stats.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.Die kan alleen echt geen enkele vorm van leven buiten gamen om hebben als je die stats zo ziet, toch?!!!
http://steamcommunity.com/id/CrystalTheoryquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
link van haar profiel? Ik ben wel benieuwd. dat is echt insane joh...zulke account stats.
Kan bijna niet anders nee...quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad geen verkeerd aanzicht op die foto.Maar het lijkt me inderdaad dat ze zo ongeveer al haar tijd aan gaming besteed. En het zal me weinig verbazen als ze veel geld uitgeeft aan het kopen van cards. Anders moet je wel heel veel games gekocht hebben om die level 99 wat betreft snow globes te krijgen.
holy shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/CrystalTheory
Nou kan ze met zoveel Steam vrienden vast nog een eind komen met ruilen, maar dat houd ook een keer op. Zeker met zo'n hoeveelheid games.quote:
Ze heeft in 1 spel, TF2 al meer dan het dubbele van mijn totaal aantal gespeelde uren zitten, die heeft écht te veel tijd over lol. x).quote:
Is inderdaad wel een aardig/leuk spel, maar vond het niet de volledige prijs waard. Was me daar net wat te kort voor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gone Home uitgespeeld, wel bijzonder maar nou niet 10/10 oid.
Inderdaad, maar ik heb um voor $3.75 van de humble store dus heb niets te klagen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een aardig/leuk spel, maar vond het niet de volledige prijs waard. Was me daar net wat te kort voor.
Dan heb je inderdaad zeker niet te klagen. Heb hem zelf gekocht tijdens een Daily Deal, dus ik heb ook niet de volle mep betaald. En het geld was het me wel waard, maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb um voor $3.75 van de humble store dus heb niets te klagen.
handig als je tetten hebt, altijd wat maagden witte ridders die klaar voor je staan om wat te donerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
je moet wat hebben gekocht op de market en die aankoop moet iets van 90 dagen minimaal geleden zijn? (als je op de sell button staat/klikt krijg je de exacte voorwaardes te zien)quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Fukushima het volgende:
ik zit al ruim 3 jaar op steam, maar kan die globes niet verkopen
een summer passquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:47 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn eerste aanschaf deze sale: summer pass voor Bioshock Infinite!
Waarom niet gewoon verkopen en terugkopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Snow globes ruilen?
3/ 4/ 6 nodig
2x 8 over
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon verkopen en terugkopen?
steam in je browser openen dan naar community > marketquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.
Ah en voor hoeveel moet ik zo'n ding verkopen dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
steam in je browser openen dan naar community > market
Je kan ook zien wat de laatste prijs was in die grafiekquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah en voor hoeveel moet ik zo'n ding verkopen dan?
Heb zelf ook pas mijn eerste aankopen en verkopen gedaan. Ga naar Community>Market.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.
maar flink bugged..quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Oh en dat was de sale? Tot 3-1 toch dacht ik?
edit: en hij is er weer
Dat heeft niets met steam te makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:07 schreef Woods het volgende:
Hoe werkt opstarten van GTA vanuit Steam? Moet inloggen, alles klopt maar dat klote Rockstar zegt dat t niet klopt terwijl ik wel op Socialclub kan inloggen?
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met steam te maken
Volgens mij kan je gewoon offline spelen maar dat zal je even moeten opzoekenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?
social club kan je gewoon annuleren volgens mij, heb ik nog nooit wat mee gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?
Ik speel hem nu maar als hij wilt opslaan moet ik verplicht naar Games for Windows en moet ik zelfs een productsleutel invoeren, takkezooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
social club kan je gewoon annuleren volgens mij, heb ik nog nooit wat mee gedaan
Doe maar niet, als je twijfelt dan zit je al niet goed bij deze game.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel om de Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete Pack te halen..
Ik twijfel bij elke aankoopquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je twijfelt dan zit je al niet goed bij deze game.
Niet vergeten de multiplayer te regelen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
Just Cause 2 gekocht3 eu maar!
Vind het eigenlijk wel een prima game, alleen dat verdomde GFWL, ben benieuwd of ze dat er nog uitslopen nu dat project van Microsoft gefaald is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel om de Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete Pack te halen..
ow, boeien? key krijg je van steam en een account is zo geregeld daarquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik speel hem nu maar als hij wilt opslaan moet ik verplicht naar Games for Windows en moet ik zelfs een productsleutel invoeren, takkezooi
Wut? Moet je die speciaal kopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet vergeten de multiplayer te regelen!
Nee, is een gratis mod. Maar die moet je dus wel even downloadenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Wut? Moet je die speciaal kopen?
Ik heb 'm vorige week gekocht en ben nog steeds aan het wachten op mijn fightpad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik twijfel bij elke aankoop
Maar een fighter op PC, meh, ik sluit de arcadekast wel weer aan deze week
Ah gaafquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee, is een gratis mod. Maar die moet je dus wel even downloaden
Moet ik die key gebruiken? Dacht eentje van Windows Livequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, boeien? key krijg je van steam en een account is zo geregeld daar
Stel hersens kun je wel gebruiken ipv gelijk als een klein kind te ragen.quote:
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
VVVVVV die heeft iedereen toch al, jongejonge...
License is gewoon verlopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deadpool is van Steam verdwenen, blijkbaar zijn er wat struggles tussen Steam en de publisher.. "Disney"
Dit. Zo'n goed spelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef ems. het volgende:
[..]
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.
Ik niet. Wel mooi kunnen kopen dankzij de kaartjes die ik verkocht had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
VVVVVV die heeft iedereen toch al, jongejonge...
Die had ik op de commodore 64. Leef in 2014 nu. Ga daar geen geld meer aan uitgeven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een noob als je VVVVVV nog niet hebt en nog niet hebt uitgespeeld
Ben jij zo'n graphicshoer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die had ik op de commodore 64. Leef in 2014 nu. Ga daar geen geld meer aan uitgeven.
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.quote:
springenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.
Als je niet weet waar het over gaat houd dan je mondquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.
ja gravity dingen dan.quote:
Nee. Had hem al eerder gezien, maar het maakte mij de pis niet lauw.quote:
Vond die van FEZ wel hypnotiserend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Die soundtrack is gewoon supervet
Dan kan je goede spellen niet waarderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Had hem al eerder gezien, maar het maakte mij de pis niet lauw.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan kan je goede spellen niet waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Nee je moet hem uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Bijna, nu nog even een tijdje spelen en dan mag je hem afzeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?
kom er op terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bijna, nu nog even een tijdje spelen en dan mag je hem afzeiken.
Voor 0,49 euro ook maar gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef ems. het volgende:
[..]
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.
Gameplay is geweldigquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik koop 'm niet. Zelfs niet voor 50 cent. Ben die pixel-trend een tijdje beu en heb een broertje dood aan platformers al zal 't best een goed spel in z'n genre zijn.
Echt? Gister kwam die nog langs in de Flash sales geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deadpool is van Steam verdwenen, blijkbaar zijn er wat struggles tussen Steam en de publisher.. "Disney"
Niet, is toch een platformer en ziet er toch erg simplistisch uit? Hoewel Cave Story+ één van mijn favorieten is, ben ik die "retro"-trend ook wel een beetje zat eigenlijk. Gameplay is erg belangrijk en kan een slecht uitziende game toch tof maken, maar zie toch het liefste toffe gameplay gecombineerd met mooie graphicsquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.
Mwa, kan me nog herinneren een zeer gelijkend spel gespeeld te hebben waarbij je op deze manier langs obstakels dient te komen. (Dat is: switchen van gravity) Kan ook zijn dat dat de voorloper was van dit volledige spel, geen idee. Het is in ieder geval niet mijn ding.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.
Vind eigenlijk alle season pass dlc wel nais, vooral de 4 story dlc's.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef JaimyLee het volgende:
Is er Borderlands 2 DLC die echt de moeite waard is?
Dit spel is al een behoorlijke tijd uit, het is niet echt een platformer, meer een behendigheid / trial & error spel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet, is toch een platformer en ziet er toch erg simplistisch? Hoewel Cave Story+ één van mijn favorieten is, ben ik die "retro"-trend ook wel een beetje zat eigenlijk. Gameplay is erg belangrijk en kan een slecht uitziende game toch tof maken, maar zie het toffe gameplay gecombineerd met mooie graphics
wat? Dat is echt shit, juist op steam moeten ze de boel blijven aanbiedenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt? Gister kwam die nog langs in de Flash sales geloof ik
edit: last net dat heel veel games gewoon uit de verkoop gaan
Yup snap niet waarom je het eraf haalt het is niet alsof je er iets voor hoeft te doen neem ik aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? Dat is echt shit, juist op steam moeten ze de boel blijven aanbieden
Spel stond ook al héél lang in mijn wishlist, maar koop lang niet alles in mijn wishlist meteenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit spel is al een behoorlijke tijd uit, het is niet echt een platformer, meer een behendigheid / trial & error spel.
Ze zeggen dat klaarblijkelijk de license verlopen is met het ingaan van 2014.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup snap niet waarom je het eraf haalt het is niet alsof je er iets voor hoeft te doen neem ik aan
Voor 50 cent kan je er geen miskoop mee doen. Het is een zeer verslavend spel waarbij de graphics niets in de weg zitten en de muziek geweldig bij het geheel past. Het achterliggende verhaal kon mij niets trouwens niet boeien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Spel stond ook al héél lang in mijn wishlist, maar koop lang niet alles in mijn wishlist meteenMeer een gravity game? Die schaar ik zelf altijd onder de platformers
Enhanced steam laat dat zien, maar je kunt het alleen met de browser bekijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan jij eigenlijk zien welke DLC''s je nog mist?
Oké oké gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nu issie in de aanbieding, is het weer niet goed..
Je kan het gewoon op push to talk zetten....quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef richy17 het volgende:
Wat vooral vervelend is, is die voice chat in gmod en tf2. Ik zat laatst samen met wat vrienden op Skype tf2 te spelen toen ik erachter kwam dat heel de server me kon horen :$ (er waren 30 mensen online)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oké oké gekocht.
Straks maar eens de schade opnemen van deze sale..
Morgen (nou ja vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn schade bedraagt niet enorm veel maar wellicht dat ik op de laatste dag nog een zooi spul koop (is dat nou NU of morgen na 19:00?)
Heb je echt 5 euro uitgegeven aan die kaarten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga niets meer kopen, heb alles (en meer) wat ik wilde:
Gone Home: ¤3,50
The Wolf Among Us: ¤15,40
Rayman Legends: ¤15
Dustforce: ¤4,50
Humble Bundle: PC and Android 8: ¤3,40
BIT.TRIP FATE: ¤1
Bleed: ¤2,50
Mark of the Ninja DLC: ¤1
Valdis Story: Abyssal City: ¤3,50
Bioshock Infinite Season Pass: ¤5
PixelJunk Eden + Soundtrack: ¤1,30
Awesomenauts skins: ¤5
Snow Globe cards: ¤4,90
Totale schade: ¤66
Loopt toch altijd weer hoog op, was van plan alleen de eerste 3 games plus de Awesomenauts skins te kopen, in dat geval was ik 38 euro kwijt geweest, dus ben er 28 euro overheen gegaan met 'impuls aankopen'.
Happy gaming!
dat spel lijkt mij wel leuk, maar vind de aanschafprijs zo hoog voor iets waar ik niet 100% van overtuigd ben (+alpha status)quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef Poit het volgende:
Gisteren uit de Humble store Space Base DF-9 gehaald. Early Access game van Double Fine.
Leuk spelletjeIk vind het een beetje lijken op een kruising tussen FTL en Prison Architect.
Nog wel behoorlijk buggy en niet af maar wel leuk om te doen
totale schade is +/- ¤35quote:Mark of the Ninja: Special Edition DLC - Steam Store
Brothers - A Tale of Two Sons - Steam Store
Don't Starve Soundtrack - Steam Store
Introversion Complete Pack Comp - Retail
Spelunky - Steam Store
Borderlands 2 Game of the Year - Retail
Left 4 Dead 2 - Complimentary
Gnomoria - Steam Store
Solar 2 - Steam Store (en een dag later zat hij in de bundel)
3DMark Advanced - Steam Store
Far Cry 3 - Deluxe - Retail (Amazon)
https://www.humblebundle.com/store/p/spacebase_df9_storefrontquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat spel lijkt mij wel leuk, maar vind de aanschafprijs zo hoog voor iets waar ik niet 100% van overtuigd ben (+alpha status)
even kijken of ik hem kan proberen voordat ik hem koop (nog ~ een dag de tijd)quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
https://www.humblebundle.com/store/p/spacebase_df9_storefront
Nu $14,99
Scheelt toch weer 10 dollar.
En Prison Architect is ook een early access game en het is eigenlijk wel leuk om te zien dat de game steeds uitgebreider / beter wordt![]()
Ik ben tot op heden bij beide games nog niet echt een gamebreaking bug tegengekomen, dat zit wel goed
10 USDquote:Buy Amnesia Fortnight 2012 and instantly get 8 game prototypes by Double Fine, DRM-free and on Steam! Soundtrack and production videos included!
Draai gewoon TeamSpeak.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef richy17 het volgende:
Wat vooral vervelend is, is die voice chat in gmod en tf2. Ik zat laatst samen met wat vrienden op Skype tf2 te spelen toen ik erachter kwam dat heel de server me kon horen :$ (er waren 30 mensen online)
Deden we eerst ook maar 1 vriend heeft een kapotte microfoon dus dan skypen wij zodat hij op z'n telefoon kan meepraten.quote:
Teamspeak werkt ook op een smartphone (android i.i.g.)quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef richy17 het volgende:
[..]
Deden we eerst ook maar 1 vriend heeft een kapotte microfoon dus dan skypen wij zodat hij op z'n telefoon kan meepraten.
Maar hij wil de app niet kopen dus ja, dan houdt het op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Teamspeak werkt ook op een smartphone (android i.i.g.)
Dan jullie allemaal terug op teamspeak, als hij zich geen moeite wil doen lijkt het me zijn probleem..quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef richy17 het volgende:
[..]
Maar hij wil de app niet kopen dus ja, dan houdt het op.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan jullie allemaal terug op teamspeak, als hij zich geen moeite wil doen lijkt het me zijn probleem..
Goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
en ik ben overstag gegaan met spacebase DF9 (via humble bundle store )
eigenlijk sorry, nu NOG meer om uit te spelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed bezigOf moet ik sorry zeggen
![]()
Je wordt behoorlijk in het diepe gegooid, ik raad wel aan om de youtube tutorial te kijken. En vergeet de chatlogs van je crewleden niet, hilarisch
Laat even weten hoe die is! Na een paar maanden helemaal niets met steam gekocht te hebben begin ik nou weer de koopjeuk te krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
en ik ben overstag gegaan met spacebase DF9 (via humble bundle store )
zal ik doen, als ik niet weer in gnomoria blijf hangenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is! Na een paar maanden helemaal niets met steam gekocht te hebben begin ik nou weer de koopjeuk te krijgen.
Neem dan een wat naar onder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:18 schreef Ame_thyst het volgende:
You cannot purchase this item because somebody else has already purchased it.
is gewoon onmogelijk om zon kut kaartje te kopen
probeer het al 5 minuten elke keer dat bericht goed systeem
niet de bovenste kopen danquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:18 schreef Ame_thyst het volgende:
is gewoon onmogelijk om zon kut kaartje te kopen
probeer het al 5 minuten elke keer dat bericht goed systeem
Verversen, naar pagina 2 gaan, bovenste kiezen, klaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Tja, dat weet je van tevorenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef mschol het volgende:
space base is euhm... irritant.. builders die niet willen bouwen en stikkende citizens die de airlock niet in gaan...
mja, lag aan mij.. ik had kennelijk iets aangeklikt dat ik niet had moeten aanklikkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tja, dat weet je van tevorenSpelen en reporten.
ik vind 12,50 nog vrij ruim voor dat programmaquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef redboyke het volgende:
you need a budget. ironisch genoeg net na de sales
niet dat ik het ga kopen. want ik heb de discipline niet om dat elke dag te zitten invullenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind 12,50 nog vrij ruim voor dat programma
Echt? Van beide nog geen last gehad. Behalve dat er 1 luie flikker had die bleef slapenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef mschol het volgende:
space base is euhm... irritant.. builders die niet willen bouwen en stikkende citizens die de airlock niet in gaan...
bleek een fout van mij te zijn, had kennelijk de ruimte geseald ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt? Van beide nog geen last gehad. Behalve dat er 1 luie flikker had die bleef slapen
Tuurlijk niet, hijz op donderdag 19.00 begonnen -> 2 weken -> donderdag 19.00 eindquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Is dit nou de laatste dag van de sale? Heel 3 januari zit er dus niet in?
3 jan zal wel een encore sale worden (vandaar dat de kaarten tot 3 jan 20:00 te ruilen zijn), de rest v/d deals houden vanavond opquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Is dit nou de laatste dag van de sale? Heel 3 januari zit er dus niet in?
BL2 GOTY is -12,51¤quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik snap die sales niet. Nu staat CoH2 er voor -116% op. Alleen als ik dan klik, is hij -66%. Scheelt nogal wat natuurlijk.
Het komt niet in je op dat dat gewoon een fout is? Moeten we je dat echt gaan uitleggen? Ben je een voormalig console speler?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik snap die sales niet. Nu staat CoH2 er voor -116% op. Alleen als ik dan klik, is hij -66%. Scheelt nogal wat natuurlijk.
Bedankt voor de hulp, he. Zeker een PC-troll. Nee, maar ik zat even te kijken, dacht dat het een aditionele 50% op de overgebleven 66% was. Weet niet eens of er een - voor het bedrag stond. Had 'm namelijk wel voor 6 euro meegenomen, niet voor 12.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat dat gewoon een fout is? Moeten we je dat echt gaan uitleggen? Ben je een voormalig console speler?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef RickoKun het volgende:
GVD komen ze ineensch met een recap.
Nu zie ik borderlands 2 daar staan.... kopen of niet
Zijn er nog fokkers die dat spelen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Heb het zelf met 3 vrienden gekocht en er al aardig wat plezier aan gehad.
Is dit een soort friend-request?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik heb nauwelijks vrienden die met de PC spelen (allemaal PS3 mochten ze al gamen
)
Om nou meteen die GOTY te moeten kopen doe ik niet... Die is 23 euro's ofzo.
FUUUUAARRRKK YEAAAHHHquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:11 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Is dit een soort friend-request?
LET'S DO THISquote:
art + gameplay van giana sisters vind ik tof, maar ik ben echt kut in dat soort fast-paced platformersquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb de tweede Giana Sisters gekocht en PixelJunk OST.
PixelJunk OST heb ik inmiddels al 10 keer geluisterd
starbound doe ik niet voor die prijs.. zal hij echt meer moeten zakken...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef RickoKun het volgende:
Overigens;
Anno 2070
Starbound
Prison Architect
de goty is toch gewoon BL2 + Season pass? of heeft de season pass iets extra's (zie b.v. bioshock Inf.)quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:19 schreef VelitoX het volgende:
ik zou de GOTY versie gekocht hebben, als je kijkt hoeveel extra content je krijgt voor die meerprijs.... Maarja...(heb de basis game + season pass al een tijdje).
Zitten ook nog de mechromancer en psycho character packs bijquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de goty is toch gewoon BL2 + Season pass? of heeft de season pass iets extra's (zie b.v. bioshock Inf.)
Dit is echt net zo vaag als Chineesquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zitten ook nog de mechromancer en psycho character packs bij(die zijn full price ook gewoon 10 euri de stuk). Ook nog Creature Slaughterdome overigens
.
Nee hoor, noem gewoon de 3 dingen die je met de season pass dr nie bij hebt, maar wel met de GOTY?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is echt net zo vaag als Chinees
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen metro 2030 gespeeld: als je een ijzeren hart hebt zijn ze leuk
veel schrikmomenten, donkere ruimtes met rare misvormde beesten die plots voor je zaklamp staan enzoquote:
Hmwah zou het meer een shooter met rpg elementen noemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Jorwol het volgende:
Als mensen Borderlands 2 willen spelen, ik doe graag mee, heb geen rpg-spelende vrienden
bedankt voor de tip, done!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Verkoop die 4 die je hebt gewoon en koop de ene die je nog moetmaak je nog winst ook
.
Welk spel speel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:15 schreef mschol het volgende:
zo, na een stuk of 3-4 pogingen nu een werkende basis (d.w.z: ik kan minen en heb zuurstof)
nu even extra kamers bouwen en voor eten zorgen
ha, en 2x space debris overleefd
Samequote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:13 schreef Verbal het volgende:
Iemand ook problemen met Steam? Kom de store en mijn inventory niet op.
Checken op issteamdown.com levert 502 Bad Gateway op.
V.
haha machtig spel inderdaad, heb het zelf 99,95% uitgespeeld. dat was de max toendertijd vanwege een bug.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:06 schreef Friday12 het volgende:
LOL die gast in just cause 2 is net spiderman met zijn grappling hook
http://www.vg247.com/2014(...)sponsibility-report/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:13 schreef Verbal het volgende:
Iemand ook problemen met Steam? Kom de store en mijn inventory niet op.
Checken op issteamdown.com levert 502 Bad Gateway op.
V.
Een echte gamer heeft ook nog een PS3, een Vita, een 3DS etc en interesseert het dus geen bal als Steam even offline isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
Wat kinderachtig.
Wel een probleem, want nu hebben jullie niks meer te doen
echte gamers hebben een ps3 & ps4 !quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft ook nog een PS3, een Vita, een 3DS etc en interesseert het dus geen bal als Steam even offline isNatuurlijk had ik wel graag willen beginnen aan die spellen die ik bij de Wintersale heb aangeschaft maar dat kan nog wel een dagje wachten hoor.
Zou ik ook zeggen als ik niet aan een ps4 kon komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Mja voor de PS4 zijn nog geen spellen uit die mij boeien, komt later nog wel eens een keer.
Nou ja, laatste dag van de sale hè.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft ook nog een PS3, een Vita, een 3DS etc en interesseert het dus geen bal als Steam even offline isNatuurlijk had ik wel graag willen beginnen aan die spellen die ik bij de Wintersale heb aangeschaft maar dat kan nog wel een dagje wachten hoor.
Dit spel lijkt me wel tof , vanavond effe kopen als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Spacebase DF9
huidige status van m'n basis + chatlog van een dooie gast
[ afbeelding ]
Die kun je toch gewoon spelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:59 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gekocht op een Linuxmachine zonder Steam geinstalleerd, moet dus eerst op een Windowsmachine inloggen en ze downloaden/online activeren voor ik kan spelen, maar die computer staat even iets anders te doen (ik ben officieel ook gewoon aan het werk nuquote:
ik heb echt nergens last van, alleen gister avond dat de item server van tf2 dood was... maar de store en community waren gewoon onlinequote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
Wat kinderachtig.
Wel een probleem, want nu hebben jullie niks meer te doen
ik moet zeggen, hij bevalt me erg goed, de interface is wel lastig (net een missend vloerdeeltje waardoor alle lucht blijft ontsnappen, en dan net in een hoek van een kamer die je niet ziet: je blijft je maar afvragen waarom er geen lucht inkomtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit spel lijkt me wel tof , vanavond effe kopen als ik thuis ben.
Nice , thnx voor de info.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen, hij bevalt me erg goed, de interface is wel lastig (net een missend vloerdeeltje waardoor alle lucht blijft ontsnappen, en dan net in een hoek van een kamer die je niet ziet: je blijft je maar afvragen waarom er geen lucht inkomt
wat puntjes:
technicians met < 3 sterren kunnen je machines slopen
machines zullen in het begin nog steeds degraden (bij mij tot ~40 procent met 2 tech guys) waarna er een skillpoint bijkwam bij 1 en de apparatuur dan eindelijk echt gefixt wordt (moet duidelijk nog worden getweakt)
het gebrek van een tutorial is zeer vervelend... hierdoor is het dus pas na een paar pogingen helemaal duidelijk wat er moest gebeuren om mijn crew in leven te houden....
Op je Linux machine Wine + PlayOnLinux installeren en dan al je Windows spellen spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:18 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gekocht op een Linuxmachine zonder Steam geinstalleerd, moet dus eerst op een Windowsmachine inloggen en ze downloaden/online activeren voor ik kan spelen, maar die computer staat even iets anders te doen (ik ben officieel ook gewoon aan het werk nu)
Anyway, het lijkt weer online te zijn.
Werkt niet overal bij. Ik heb op mijn laptop Archlinux draaien, maar die trekt echt geen zware spellen in Wine.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Op je Linux machine Wine + PlayOnLinux installeren en dan al je Windows spellen spelen.
Nice!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Spacebase DF9
huidige status van m'n basis + chatlog van een dooie gast
[ afbeelding ]
Speel ik uiteraard nog het meeste opquote:
Ik heb een 360, maar daar speel ik alleen Trials en Skate 3 op...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Speel ik uiteraard nog het meeste op
Maar vind het wel lekker om zo nu en dan op de bank te hangen en een console aan te slingeren
Ben altijd al een PC fanboy geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een 360, maar daar speel ik alleen Trials en Skate 3 op...
Vind het te duur voor wat je krijgt. Zou nog eerder een Wii U kopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben altijd al een PC fanboy geweest
Maar daarnaast speel ik ook graag op consoles.
Nu speel ik vooral op m'n ps4.
Niet meer sinds de eerste Carmageddonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef RickoKun het volgende:
En nu weer verder met Borderlands 2! Moet zeggen, moet er wel bij gniffelen, dat heeft een spel al lang niet meer bij mij gedaan.
Star Citizen lijkt me idd wel tof ...maar dat gaat nog even duren helaas...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk nog wel een PS4 te kopen, maar dan moeten er toch echt wel NEXT GEN spelletjes op uit komen.
Ondertussen wacht ik op Star Citizen, Starbound, Prison Architect. Van die spellen die nog wel een poosje in ontwikkeling blijven (vooral de eerste)
En nu weer verder met Borderlands 2! Moet zeggen, moet er wel bij gniffelen, dat heeft een spel al lang niet meer bij mij gedaan.
Ik vond er single player eigenlijk niet heel veel aan. Tis echt een coop-er wat mij betreft en zonder friends zou ik naar andere SP fps games gaan kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Bolters het volgende:
Is Borderlands 2 een aankoopbedrag van 7,50 euro waard wanneer je van plan bent om de game in je eentje op de mac te spelen? Dus niet met vrienden of coop?
Ook voor 7,50 niet de moeite waard? Op de Mac heb je niet zoveel goede FPS'ers natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond er single player eigenlijk niet heel veel aan. Tis echt een coop-er wat mij betreft en zonder friends zou ik naar andere SP fps games gaan kijken.
Het is geen spel dat ik single player zou spelen, laat ik het zo zeggen. Al was hij gratisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ook voor 7,50 niet de moeite waard? Op de Mac heb je niet zoveel goede FPS'ers natuurlijk
Hmm ok. En kun je online ook gewoon (makkelijk) een coop starten met vreemden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is geen spel dat ik single player zou spelen, laat ik het zo zeggen. Al was hij gratis
Ik weet niet hoe populair het spel ondertussen nog is (speelde alleen rond release) maar dat ging relatief zonder problemen ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hmm ok. En kun je online ook gewoon (makkelijk) een coop starten met vreemden?
Thnx voor je reacties en hulp!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe populair het spel ondertussen nog is (speelde alleen rond release) maar dat ging relatief zonder problemen ja.
Maar het was/is een best populaire game dus ik denk dat je ook nu zonder al te veel problemen aan de slag kanquote:
Ik vind het het zeker waard. Ik heb het een jaar geleden single player voor zo'n 90% uitgespeeld. Nu ook in de sale gekocht en co-op bezig met vrienden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Bolters het volgende:
Is Borderlands 2 een aankoopbedrag van 7,50 euro waard wanneer je van plan bent om de game in je eentje op de mac te spelen? Dus niet met vrienden of coop?
Wat is dat dual-boot? Toch dat je windows op je mac kunt afspelen? Heb jij enig idee hoe ik dat kan installeren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar het was/is een best populaire game dus ik denk dat je ook nu zonder al te veel problemen aan de slag kan
En anders gewoon even dual-boot regelen op je mac. Ben je niet meer beperkt in je games
Ik heb hem inderdaad aangeschaft voor 7.50. Voor dat bedrag kan ik eigenlijk niet de mist in hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vind het het zeker waard. Ik heb het een jaar geleden single player voor zo'n 90% uitgespeeld. Nu ook in de sale gekocht en co-op bezig met vrienden.
quote:
Was meer over dat hij mijn post jatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens al je gekochte games spelen.
Ain't nobody got time fo that!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens al je gekochte games spelen.
Nee, ik heb geen mac. Weet wel dat mijn gamende-mac-vrienden allemaal dual boot hebben. Google het evenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is dat dual-boot? Toch dat je windows op je mac kunt afspelen? Heb jij enig idee hoe ik dat kan installeren?
Ik ben een consolegamer en heb geen ervaring met een pc
Ik gok dat 2e. Bij zulke missies moet je echt sneaky manieren vinden om hoge scores te krijgen. Think outside the box dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:18 schreef Verbal het volgende:
Hmmm, community nog steeds down...
Kan gelukkig wel gamen
Die Dishonored DLC, Dunwall City Trials, iemand weleens die Back Alley Brawl gedaan?
Geweldige score van 36000 gehaald van de week, niet meer voorbij te komen. Kijk ik in de rankings, zitten er lui tussen met 400.000+
Neukend ridiculeus of zuig ik gewoon ballen?
V.
Geprobeerd... niet te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gok dat 2e. Bij zulke missies moet je echt sneaky manieren vinden om hoge scores te krijgen. Think outside the box dus
Patsertje!quote:
dat zijn maar minor sales, geen bigass salesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tot over 2 weken ofzo bedoel je.
het ging mij niet om het patsen, het ging mij erom dat steam geen normale manier van aantal games tellen heeftquote:
Bij mij is het een verschil van 2, 382 (library nummer) en 380 (profiel nummer)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het ging mij niet om het patsen, het ging mij erom dat steam geen normale manier van aantal games tellen heeft
Praktisch dezelfde sales dus het maakt niks uit. Daarnaast matchen sites als Amazon, GMG etc. de Steam prijs of zitten er zelfs onder dus mehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar minor sales, geen bigass sales
mwha, ik heb toch altijd het idee dat bij de tussenliggende sales minder echte deals langskomen (minder populaire, of spellen die 3-4 jaar terug populair waren met lagere kortingen). Daar staat, zeker na de wintersale, wel tegenover dat van sommige spellen de adviesprijs daalt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Praktisch dezelfde sales dus het maakt niks uit. Daarnaast matchen sites als Amazon, GMG etc. de Steam prijs of zitten er zelfs onder dus meh
i know, i knowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Amazon price matching is nice. Daar kan ik nog met dollars kopen en is het dus een stuk goedkoper voor mij
Alleen niet alles is dus voor de EU versie van steam jammer genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Amazon price matching is nice. Daar kan ik nog met dollars kopen en is het dus een stuk goedkoper voor mij
Voorlopig heeft dat toch nog niks uitgemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen niet alles is dus voor de EU versie van steam jammer genoeg
Sommige games zoals Metro zijn region locked op USquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voorlopig heeft dat toch nog niks uitgemaakt?
Ik dacht dat ze voor us keys op eu acc's nog niet moeilijk deden. Russische keys wel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sommige games zoals Metro zijn region locked op US
Supergame iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Gewone citizens, geen killbots. Meestergame.
Same here. De store is downquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Steam weer aan het zuigen door DDOS-attacks or is it just me?
Zomerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef JaimyLee het volgende:
GodverM'n geld was op (op 3 euro na) dus ik kon niks meer op de sale kopen. Kom ik er net achter dat ik nog 180 euro van m'n ouders krijg
Totaal ongerelateerd: wanneer is de volgende sale?
gewoon een weekje toch..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dr is vaak wel iets in de lente, maar dat is dan relatief kort.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:56 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] hihi hij liep zo recht op een openstaande airlock deur af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |