SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Je kan zien welke DLC je al wel hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan jij eigenlijk zien welke DLC''s je nog mist?
wtf..quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij spant deze zo'n beetje de kroon.
http://steamcommunity.com/id/techanalyst
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb wel 12 badgesquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205).
En ze heeft ook nog Snow Globe level 99.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Zoey heeft meer games, veel meer badges (554!!!) en een heel veel hoger steamlevel (205).
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog Snow Globe level 99.
Inderdaad geen verkeerd aanzicht op die foto.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.Die kan alleen echt geen enkele vorm van leven buiten gamen om hebben als je die stats zo ziet, toch?!!!
link van haar profiel? Ik ben wel benieuwd. dat is echt insane joh...zulke account stats.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zie het ja (met nog level 3 foil). Heel mooi meisje lijkt het trouwens, als die foto echt is.Die kan alleen echt geen enkele vorm van leven buiten gamen om hebben als je die stats zo ziet, toch?!!!
http://steamcommunity.com/id/CrystalTheoryquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
link van haar profiel? Ik ben wel benieuwd. dat is echt insane joh...zulke account stats.
Kan bijna niet anders nee...quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad geen verkeerd aanzicht op die foto.Maar het lijkt me inderdaad dat ze zo ongeveer al haar tijd aan gaming besteed. En het zal me weinig verbazen als ze veel geld uitgeeft aan het kopen van cards. Anders moet je wel heel veel games gekocht hebben om die level 99 wat betreft snow globes te krijgen.
holy shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/CrystalTheory
Nou kan ze met zoveel Steam vrienden vast nog een eind komen met ruilen, maar dat houd ook een keer op. Zeker met zo'n hoeveelheid games.quote:
Ze heeft in 1 spel, TF2 al meer dan het dubbele van mijn totaal aantal gespeelde uren zitten, die heeft écht te veel tijd over lol. x).quote:
Is inderdaad wel een aardig/leuk spel, maar vond het niet de volledige prijs waard. Was me daar net wat te kort voor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gone Home uitgespeeld, wel bijzonder maar nou niet 10/10 oid.
Inderdaad, maar ik heb um voor $3.75 van de humble store dus heb niets te klagen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een aardig/leuk spel, maar vond het niet de volledige prijs waard. Was me daar net wat te kort voor.
Dan heb je inderdaad zeker niet te klagen. Heb hem zelf gekocht tijdens een Daily Deal, dus ik heb ook niet de volle mep betaald. En het geld was het me wel waard, maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik heb um voor $3.75 van de humble store dus heb niets te klagen.
handig als je tetten hebt, altijd wat maagden witte ridders die klaar voor je staan om wat te donerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef SosuaCafe het volgende:
je moet wat hebben gekocht op de market en die aankoop moet iets van 90 dagen minimaal geleden zijn? (als je op de sell button staat/klikt krijg je de exacte voorwaardes te zien)quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Fukushima het volgende:
ik zit al ruim 3 jaar op steam, maar kan die globes niet verkopen
een summer passquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:47 schreef Sjiznit het volgende:
Mijn eerste aanschaf deze sale: summer pass voor Bioshock Infinite!
Waarom niet gewoon verkopen en terugkopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Snow globes ruilen?
3/ 4/ 6 nodig
2x 8 over
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon verkopen en terugkopen?
steam in je browser openen dan naar community > marketquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.
Ah en voor hoeveel moet ik zo'n ding verkopen dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
steam in je browser openen dan naar community > market
Je kan ook zien wat de laatste prijs was in die grafiekquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah en voor hoeveel moet ik zo'n ding verkopen dan?
Heb zelf ook pas mijn eerste aankopen en verkopen gedaan. Ga naar Community>Market.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, wat en waar.
maar flink bugged..quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Oh en dat was de sale? Tot 3-1 toch dacht ik?
edit: en hij is er weer
Dat heeft niets met steam te makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:07 schreef Woods het volgende:
Hoe werkt opstarten van GTA vanuit Steam? Moet inloggen, alles klopt maar dat klote Rockstar zegt dat t niet klopt terwijl ik wel op Socialclub kan inloggen?
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met steam te maken
Volgens mij kan je gewoon offline spelen maar dat zal je even moeten opzoekenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?
social club kan je gewoon annuleren volgens mij, heb ik nog nooit wat mee gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus kan hem gewoon nooit spelen, zelfs offline moet ik inloggen?
Ik speel hem nu maar als hij wilt opslaan moet ik verplicht naar Games for Windows en moet ik zelfs een productsleutel invoeren, takkezooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
social club kan je gewoon annuleren volgens mij, heb ik nog nooit wat mee gedaan
Doe maar niet, als je twijfelt dan zit je al niet goed bij deze game.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel om de Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete Pack te halen..
Ik twijfel bij elke aankoopquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je twijfelt dan zit je al niet goed bij deze game.
Niet vergeten de multiplayer te regelen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
Just Cause 2 gekocht3 eu maar!
Vind het eigenlijk wel een prima game, alleen dat verdomde GFWL, ben benieuwd of ze dat er nog uitslopen nu dat project van Microsoft gefaald is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel om de Super Street Fighter IV Arcade Edition Complete Pack te halen..
ow, boeien? key krijg je van steam en een account is zo geregeld daarquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik speel hem nu maar als hij wilt opslaan moet ik verplicht naar Games for Windows en moet ik zelfs een productsleutel invoeren, takkezooi
Wut? Moet je die speciaal kopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet vergeten de multiplayer te regelen!
Nee, is een gratis mod. Maar die moet je dus wel even downloadenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Wut? Moet je die speciaal kopen?
Ik heb 'm vorige week gekocht en ben nog steeds aan het wachten op mijn fightpad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik twijfel bij elke aankoop
Maar een fighter op PC, meh, ik sluit de arcadekast wel weer aan deze week
Ah gaafquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee, is een gratis mod. Maar die moet je dus wel even downloaden
Moet ik die key gebruiken? Dacht eentje van Windows Livequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, boeien? key krijg je van steam en een account is zo geregeld daar
Stel hersens kun je wel gebruiken ipv gelijk als een klein kind te ragen.quote:
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
VVVVVV die heeft iedereen toch al, jongejonge...
License is gewoon verlopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deadpool is van Steam verdwenen, blijkbaar zijn er wat struggles tussen Steam en de publisher.. "Disney"
Dit. Zo'n goed spelquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef ems. het volgende:
[..]
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.
Ik niet. Wel mooi kunnen kopen dankzij de kaartjes die ik verkocht had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
VVVVVV die heeft iedereen toch al, jongejonge...
Die had ik op de commodore 64. Leef in 2014 nu. Ga daar geen geld meer aan uitgeven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een noob als je VVVVVV nog niet hebt en nog niet hebt uitgespeeld
Ben jij zo'n graphicshoer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die had ik op de commodore 64. Leef in 2014 nu. Ga daar geen geld meer aan uitgeven.
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.quote:
springenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.
Als je niet weet waar het over gaat houd dan je mondquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Maar dit gaat me net een beetje een brug te ver. Beetje springen kan ik ook met super meat boy.
ja gravity dingen dan.quote:
Nee. Had hem al eerder gezien, maar het maakte mij de pis niet lauw.quote:
Vond die van FEZ wel hypnotiserend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Die soundtrack is gewoon supervet
Dan kan je goede spellen niet waarderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee. Had hem al eerder gezien, maar het maakte mij de pis niet lauw.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan kan je goede spellen niet waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Nee je moet hem uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Bijna, nu nog even een tijdje spelen en dan mag je hem afzeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Happy?
kom er op terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bijna, nu nog even een tijdje spelen en dan mag je hem afzeiken.
Voor 0,49 euro ook maar gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef ems. het volgende:
[..]
VVVVVV kunnen niet genoeg mensen hebben.
Gameplay is geweldigquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik koop 'm niet. Zelfs niet voor 50 cent. Ben die pixel-trend een tijdje beu en heb een broertje dood aan platformers al zal 't best een goed spel in z'n genre zijn.
Echt? Gister kwam die nog langs in de Flash sales geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deadpool is van Steam verdwenen, blijkbaar zijn er wat struggles tussen Steam en de publisher.. "Disney"
Niet, is toch een platformer en ziet er toch erg simplistisch uit? Hoewel Cave Story+ één van mijn favorieten is, ben ik die "retro"-trend ook wel een beetje zat eigenlijk. Gameplay is erg belangrijk en kan een slecht uitziende game toch tof maken, maar zie toch het liefste toffe gameplay gecombineerd met mooie graphicsquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.
Mwa, kan me nog herinneren een zeer gelijkend spel gespeeld te hebben waarbij je op deze manier langs obstakels dient te komen. (Dat is: switchen van gravity) Kan ook zijn dat dat de voorloper was van dit volledige spel, geen idee. Het is in ieder geval niet mijn ding.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is nou juist niet zo'n spel gelukkig.
Vind eigenlijk alle season pass dlc wel nais, vooral de 4 story dlc's.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:03 schreef JaimyLee het volgende:
Is er Borderlands 2 DLC die echt de moeite waard is?
Dit spel is al een behoorlijke tijd uit, het is niet echt een platformer, meer een behendigheid / trial & error spel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet, is toch een platformer en ziet er toch erg simplistisch? Hoewel Cave Story+ één van mijn favorieten is, ben ik die "retro"-trend ook wel een beetje zat eigenlijk. Gameplay is erg belangrijk en kan een slecht uitziende game toch tof maken, maar zie het toffe gameplay gecombineerd met mooie graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |