Jezus wat een triest kanaalquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, al deze dude z'n pranks gaan zowat alleen maar over kussen. Ik denk dat ik er een paar onthoud.
http://www.youtube.com/user/stuartedge/videos
Baasje hoor.
Andy Bolton zegt dat daar een groot deel van zijn kracht vandaan komt. Snelheid en fast twitch vezels.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Fast twitch train je niet alleen door explosief te tillen. Wanneer iemand maximaal deadlift worden ook alle fast twitch vezels aangesproken. Fast en slow twitch moet je relatief zien. Is maar een verschil van wat milliseconden.
leuk taaltjequote:
Ik vraag me af hoeveel fast twitch muscle fibers een rol spelen bij explosiviteit. De CNS speelt denk ik meer een rol. En een supercharged CNS is aangeboren (fsmf ook). Daar verander je weinig aan. Je vertical jump ga je ook nooit kunnen verdubbelen. Kracht verleent zich juist heel goed voor verdere ontwikkeling. Meer kracht, beter contractie van de spieren > meer explosive kracht. Het beste is om je daarop te richten imo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Fast twitch train je niet alleen door explosief te tillen. Wanneer iemand maximaal deadlift worden ook alle fast twitch vezels aangesproken. Fast en slow twitch moet je relatief zien. Is maar een verschil van wat milliseconden.
regel 1: nooit de leeftijd van een vrouw vragenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
shit man door 41 jarige cougar afgewezen ben te jong
meisjes/roepnaam jwzquote:
Benedikt ook blijkbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Andy Bolton zegt dat daar een groot deel van zijn kracht vandaan komt. Snelheid en fast twitch vezels.
Er zal vast al een berg onderzoek naar gedaan zijn, maar iemand bij ons in de gym doet er onderzoek naar, ik zal eens vragen hoe het daarmee staat.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef Klokov het volgende:
Dima, bal gewoon een meisje van je eigen leeftijd. Door die webcamobsessie van je kan je volgens mij niet meer normaal tegen meisjes aankijken
welgemeend advies in de wind slaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dem teddiesi'm so confusedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je vrouw bent zijn de biceps wel de laatste spieren die moet trainen. Instant manlyness gewoon.quote:
Heeft meer met motor units te maken die je activeert om gebruik te maken van alle spiervezels (zowel fast, slow als intermediare). Het verschil tussen snel en traag is ong 0.09 seconden of minder. Er kan ook geen aparte contractie ontstaan van de slow twitch of de fast twitch. Deze gaan altijd gepaard.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Benedikt ook blijkbaar.
BOI: Glad to hear it. What other major injuries have you sustained, and how did you deal with them?
Benedikt: Well, I’ve had lots of muscle tears. I’ve torn my pecs several times, as well as my tricep, mostly benching. One time when doing hurdle jumps I even impaled my bicep on a metal pole and had to be rushed to the hospital. Generally speaking I try to start training again as soon as possible so as to not let the area atrophy too much. I focus on explosive exercises that involve fast twitch fibers in order to boost GH production and thus promote recovery. I have found that doing it this way allows me to avoid long downtime and not lose much, if any, strength.
http://www.brotherhoodofi(...)cord-deadlift-holder
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
KLB / Uitslag KLB-verkiezening 2013
Gefeliciteerd met je nieuwe titel, Dima. KLB Hunk van 2013
Jij wou het toch zo graag?quote:
het kan erger, F1987quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gedeelde eerste plaats met bradster...
o m g dat wijf op het einde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dit ben ik, op 00:20
Nee maar ben niet echt into female bodybuilders, maar die Zweedse chick van net zou ik wel raken.
Hahahah ja volgens mij is dat deze, komt ook altijd voorbij in van die enge female bodybuilder threadsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah ja volgens mij is dat deze, komt ook altijd voorbij in van die enge female bodybuilder threadsDan ben je gewoon een verkapte homo als je daarmee getrouwd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oooh, wat zeg jij nu???quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verkapte homo als je daarmee getrouwd bent.![]()
![]()
het innerlijkk is wat telt hoor weenie hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verkapte homo als je daarmee getrouwd bent.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |