Hoe doe je het met buitenlandse valuta?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oke, het is 1 januari. voor de belastingdienst moet je over een paar maanden opgeven hoeveel doekoes je op 1 januari had (ivm vermogenrendementsheffing). bitcoins moet je dus omrekenen (als je het gewoon netjes wil aangeven), maar welke koers pak je nou? gewoon de goedkoopste en dan het goedkoopste tijdstip van de dag?
In 2015 moet je op gaan geven wat je vermogen was op 1 januari 2014. Dat doe je dan tegen de koers die BTC op 1 januari 2014 had. Dus bedenk je wat het nu waard is, daar ga je halverwege 2015 eventueel 1,2% van moeten lappen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oke, het is 1 januari. voor de belastingdienst moet je over een paar maanden opgeven hoeveel doekoes je op 1 januari had (ivm vermogenrendementsheffing). bitcoins moet je dus omrekenen (als je het gewoon netjes wil aangeven), maar welke koers pak je nou? gewoon de goedkoopste en dan het goedkoopste tijdstip van de dag?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef robin007bond het volgende:
Van mijn 4 mbtc () nu 4.1 mbtc gemaakt. Verleidelijk om te stoppen.
We wachten op het nieuws.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wilde vandaag met eac spelen maar hij staat een beetje stil zo te zien
Dan heb je geen rendement dus geen belasting?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef mike-amersfoort het volgende:
stel, de koers stort in naar $8... moet je al je BTC verkopen om de belasting van 2014 te kunnen betalen
ja, maar wat is de koers? iedere exchange is anders. en wat maakt een exchange officieel? en binnen 1 dag kan het ook zomaar 10% schelen. het is zo vaag allemaal. wist trouwens ook niet dat het pas in 2015 was, dacht dit jaar al.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:08 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
In 2015 moet je op gaan geven wat je vermogen was op 1 januari 2014. Dat doe je dan tegen de koers die BTC op 1 januari 2014 had. Dus bedenk je wat het nu waard is, daar ga je halverwege 2015 eventueel 1,2% van moeten lappen.
Op 1-1 wel, zo zijn er ook veel de boot ingegaan in de dotcom bubble.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen rendement dus geen belasting?
Het gaat om vermogensbelasting, in 2014 had je nog een boel vermogen. Dat het verdampt is, is je eigen fout, belasting zul je er over betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je geen rendement dus geen belasting?
Nogmaals, wat doe je met buitenlandse valuta? Daar zijn ook >9000 koersen voor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, maar wat is de koers? iedere exchange is anders. en wat maakt een exchange officieel? en binnen 1 dag kan het ook zomaar 10% schelen. het is zo vaag allemaal. wist trouwens ook niet dat het pas in 2015 was, dacht dit jaar al.
geen idee, die heb ik niet. had tot dit vorig jaar gewoon alles op een spaarrekening staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, wat doe je met buitenlandse valuta? Daar zijn ook >9000 koersen voor.
20% meer of minder op 1,2% van het totaal, zal niet zo heel veel uit moeten maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, maar wat is de koers? iedere exchange is anders. en wat maakt een exchange officieel? en binnen 1 dag kan het ook zomaar 10% schelen. het is zo vaag allemaal. wist trouwens ook niet dat het pas in 2015 was, dacht dit jaar al.
Ik denk als bitonic ineens tig duizend euro's naar je rekening boekt dat ze dat ook wel aangeven/aan moeten geven ergens. De bank in elk geval.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou het trouwens helemaal niet aangeven. Ideaal om geld uit het zicht van de overheid te houden
thx!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
20% meer of minder op 1,2% van het totaal, zal niet zo heel veel uit moeten maken.
De enige die hier echt mee zit is volgens mij MagNet, maar dan hebben we het nog maar over een paar honderd euro op een ton.
Dit jaar moet je belasting betalen over je vermogen van 1 januari 2013, dus je hebt nog een jaartje 'vrij spel'.
ik doe het liever volgens de regels om gezeik achteraf te voorkomen. en een beetje meehelpen aan het land is ook wel goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou het trouwens helemaal niet aangeven. Ideaal om geld uit het zicht van de overheid te houden
vermogenrendementsheffing gaat over het totaal dat je bezit, niet alleen bitcoins.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar hoeveel mensen hier hebben er meer dan ¤21.139 in gestopt?
Welk nieuws?quote:
quote:
quote:earthcoin:
I know something you don't knowwwwww, dooodaaaaa dooooodaaaaaa dayyyyyyy.
Sorry, I'm typsy, and happy, and I just got awesome but sensitive news, and it's new years. Everything is going better than according to plan (yeah right, 'plan', in this industry...).
2014 is going to start with a bang as promised
News incoming in T-minus I don't know but I probably won't even be the one to announce or see it first
Ben benieuwd danquote:
Vertelquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
Willen jullie weten wat mij gisteren is overkomen?
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.quote:
Ahww Toto. Ik heb echt medelijden met je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.
En die mensjes zingen alleen maar over allerlei onzinik viel echt in slaap
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.
Ik ook met mezelf. Ik kreeg echt neigingen om te gaan gillenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww Toto. Ik heb echt medelijden met je.
Nu weet ik wel dat het jezus gristus en niet kristus (christus) is!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]Toto is de grote boze wereld in geweest
Heb je wel de wijn gedronken trouwens?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat het jezus gristus en niet kristus (christus) is!
Was geen wijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je wel de wijn gedronken trouwens?
Wat een nepkerk dan als ze geen eens wijn regelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was geen wijnalleen maar 100000 psalmen, 100000 keer bidden en 100000 keer orgelmuziek
Tja, gristengekkiesquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat een nepkerk dan als ze geen eens wijn regelen
Maar de belangrijkste vraag: Heb je nog geneukt?quote:
En nu ga je relicoin minen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was geen wijnalleen maar 100000 psalmen, 100000 keer bidden en 100000 keer orgelmuziek
Trolletje was er nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: Heb je nog geneukt?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trolletje was er niet
En max ook niet
Die gristenmeisjes zijn ontzettend gewillig. Gemiste kansquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trolletje was er niet
En max ook niet
Geen idee. Heel vreemd probleem.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Het zusje van die vriend is wat te jong jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gristenmeisjes zijn ontzettend gewillig. Gemiste kans
Goed bezigquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |