Vertelquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
Willen jullie weten wat mij gisteren is overkomen?
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.quote:
Ahww Toto. Ik heb echt medelijden met je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.
En die mensjes zingen alleen maar over allerlei onzinik viel echt in slaap
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus ik was 's middags bij een vriend, wat vuurwerk afsteken met z'n familie. Vroegen ze of ik 's avonds meewilde naar vrienden van hen in Wapenveld, nou prima, beter dan saai thuis zitten. Maar toen kwam het, die mensen waren dus nogal gelovig. Dus ik zou even mee mogen naar een kerkdienst (ik had nog nooit een kerk van binnen gezien en ben atheïst, maar uit respect doe je mee). Toen kwam het mooie: anderhalf uur in die kerk gezeten.
Ik ook met mezelf. Ik kreeg echt neigingen om te gaan gillenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww Toto. Ik heb echt medelijden met je.
Nu weet ik wel dat het jezus gristus en niet kristus (christus) is!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]Toto is de grote boze wereld in geweest
Heb je wel de wijn gedronken trouwens?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat het jezus gristus en niet kristus (christus) is!
Was geen wijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je wel de wijn gedronken trouwens?
Wat een nepkerk dan als ze geen eens wijn regelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was geen wijnalleen maar 100000 psalmen, 100000 keer bidden en 100000 keer orgelmuziek
Tja, gristengekkiesquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat een nepkerk dan als ze geen eens wijn regelen
Maar de belangrijkste vraag: Heb je nog geneukt?quote:
En nu ga je relicoin minen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was geen wijnalleen maar 100000 psalmen, 100000 keer bidden en 100000 keer orgelmuziek
Trolletje was er nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: Heb je nog geneukt?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trolletje was er niet
En max ook niet
Die gristenmeisjes zijn ontzettend gewillig. Gemiste kansquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trolletje was er niet
En max ook niet
Geen idee. Heel vreemd probleem.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Het zusje van die vriend is wat te jong jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gristenmeisjes zijn ontzettend gewillig. Gemiste kans
Goed bezigquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |