Waar kan je die minen of kopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef MichaelScott het volgende:
Ripple is maar $0,027 waard, dat schiet ook niet echt op met de snelheid waarop ik ze 'mine'
euhm, warp 9 is 1500x lichtsnelheid... niet knipperen met je ogen, want dan ben je al voorbij de maan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Weste bensen, mensen![]()
Gisteravond nog een automatische kooporder voor EAC (440) vervuld. En nu naar Warp 9
Edit: hah, verkooporder LTC naar BTC óók al vervuld. Een flitsende start van 2014
Die bug was toch ook gefixt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Mijn pennies vermenigvuldigen niet meer * 10.
De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohoooooquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Mijn pennies vermenigvuldigen niet meer * 10.
Altijd leuk die geruchtenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:56 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil weten wat die mededeling is waardoor alles naar de moon gaat!
quote:I don't know much about it, just some whispers here and there, so I don't really want to say just to be made a fool. It's actually bigger than having it on Cryptsy and a USD/EAC exchange. Although it somewhat has to do with BTC being accepted by Overstock in the new year, 2014. Happy new year everyone!
Via het World Community Grid kan je 'minen'.quote:
Als je tussendoor je wallet hebt geopend maar geen nieuwe transacties hebt gedaan, vermenigvuldigd hij je CENT nog wel 10x na 9 dagen of begint hij dan weer opnieuw te tellen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohooooo
Ja blijkbaar was je net op tijd. Bij mij was voor nieuwjaar nog wel wat bijgedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohooooo
Dat zou wel eens de definitieve doorbraak kunnen zijn, hoeveel mensen bestellen daar ongeveer spullen op?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien gaat Amazon wel BTC accepteren.![]()
Als dat zo is bestel ik meteen een paar boeken.
Helaas de boot gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Die netcoin blijft maar gaan. Echt absurd.
Ja dat zou inderdaad wel een aardige doorbraak zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat zou wel eens de definitieve doorbraak kunnen zijn, hoeveel mensen bestellen daar ongeveer spullen op?
aantal coins x prijs... niet realistisch eigenlijk, want als ook maar 10% verkocht wordt, is de volledige waarde verdampt omdat er geen buy-orders meer zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:01 schreef lf2 het volgende:
Hoe wordt marketcap berekend van een coin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |