De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohoooooquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Mijn pennies vermenigvuldigen niet meer * 10.
Altijd leuk die geruchtenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:56 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil weten wat die mededeling is waardoor alles naar de moon gaat!
quote:I don't know much about it, just some whispers here and there, so I don't really want to say just to be made a fool. It's actually bigger than having it on Cryptsy and a USD/EAC exchange. Although it somewhat has to do with BTC being accepted by Overstock in the new year, 2014. Happy new year everyone!
Via het World Community Grid kan je 'minen'.quote:
Als je tussendoor je wallet hebt geopend maar geen nieuwe transacties hebt gedaan, vermenigvuldigd hij je CENT nog wel 10x na 9 dagen of begint hij dan weer opnieuw te tellen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohooooo
Ja blijkbaar was je net op tijd. Bij mij was voor nieuwjaar nog wel wat bijgedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
De mijnes gisteren nog 6,3 LTC voor gratis whooohooooo
Dat zou wel eens de definitieve doorbraak kunnen zijn, hoeveel mensen bestellen daar ongeveer spullen op?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien gaat Amazon wel BTC accepteren.![]()
Als dat zo is bestel ik meteen een paar boeken.
Helaas de boot gemist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Die netcoin blijft maar gaan. Echt absurd.
Ja dat zou inderdaad wel een aardige doorbraak zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:40 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat zou wel eens de definitieve doorbraak kunnen zijn, hoeveel mensen bestellen daar ongeveer spullen op?
aantal coins x prijs... niet realistisch eigenlijk, want als ook maar 10% verkocht wordt, is de volledige waarde verdampt omdat er geen buy-orders meer zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:01 schreef lf2 het volgende:
Hoe wordt marketcap berekend van een coin ?
Hoe doe je het met buitenlandse valuta?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oke, het is 1 januari. voor de belastingdienst moet je over een paar maanden opgeven hoeveel doekoes je op 1 januari had (ivm vermogenrendementsheffing). bitcoins moet je dus omrekenen (als je het gewoon netjes wil aangeven), maar welke koers pak je nou? gewoon de goedkoopste en dan het goedkoopste tijdstip van de dag?
In 2015 moet je op gaan geven wat je vermogen was op 1 januari 2014. Dat doe je dan tegen de koers die BTC op 1 januari 2014 had. Dus bedenk je wat het nu waard is, daar ga je halverwege 2015 eventueel 1,2% van moeten lappen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oke, het is 1 januari. voor de belastingdienst moet je over een paar maanden opgeven hoeveel doekoes je op 1 januari had (ivm vermogenrendementsheffing). bitcoins moet je dus omrekenen (als je het gewoon netjes wil aangeven), maar welke koers pak je nou? gewoon de goedkoopste en dan het goedkoopste tijdstip van de dag?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef robin007bond het volgende:
Van mijn 4 mbtc () nu 4.1 mbtc gemaakt. Verleidelijk om te stoppen.
We wachten op het nieuws.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wilde vandaag met eac spelen maar hij staat een beetje stil zo te zien
Dan heb je geen rendement dus geen belasting?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef mike-amersfoort het volgende:
stel, de koers stort in naar $8... moet je al je BTC verkopen om de belasting van 2014 te kunnen betalen
ja, maar wat is de koers? iedere exchange is anders. en wat maakt een exchange officieel? en binnen 1 dag kan het ook zomaar 10% schelen. het is zo vaag allemaal. wist trouwens ook niet dat het pas in 2015 was, dacht dit jaar al.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:08 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
In 2015 moet je op gaan geven wat je vermogen was op 1 januari 2014. Dat doe je dan tegen de koers die BTC op 1 januari 2014 had. Dus bedenk je wat het nu waard is, daar ga je halverwege 2015 eventueel 1,2% van moeten lappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |