Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je welquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Liefquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je wel
Cat heeft net alles opgeëistquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef IrishBastard het volgende:
Mag ik ook een stukje 2014?
Anders maak ik mijn eigen jaar wel
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijven
Bitchquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Cat heeft net alles opgeëist
Context?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
/liefdagboek
Mooi gezegd lookje!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
PB, perfecte TT, dat dat maar voor jou ook mag gelden![]()
Nieuw jaar, nieuwe kansen![]()
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK, zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Ga je het nou snappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
There's no D in Oognip. Oh, wait...
Heel mooi gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK,
zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Dat siert je en dat maakt jou ook Toek. Te meer daar dat jou ook vrolijk maakt, en dat is nou zo tofquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Toekito het volgende:
Knof M&F de kleintjes van mn nichtje vergoeden genoeg hoor. Voor hun heb ik een korte nacht over
hihuquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat siert je en dat maakt jou ook Toek
Dank je welquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
[ link | afbeelding ]
wat lief van je om daar aan te denkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
There's no D in Oognip. Oh, wait...
Jullie zijn al langer dan een uur aan het rijen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nee, Schiphol ligt niet op een uur rijden van Enschede
Ik moest gisteren en vandaag ook steeds aan jou denkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lief van je om daar aan te denken![]()
ik probeer er maar niet aan te denken...op naar het volgende kutjaar
Ja, ik begin het nu wel een beetje zat te worden. Had verwacht dat het zo klaar zou zijn, mooi niet dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jullie zijn al langer dan een uur aan het rijen?
Tjaquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt
Dat is namelijk heul niet de instelling die ik van jou ken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest gisteren en vandaag ook steeds aan jou denkenlijkt me een vreselijk besef, een heel nieuw jaar 'alleen'
Dikke knuffel
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?quote:
Hoewel velen geliefden verloren zijn maar die we hier niet kenden heeft het verlies van jouw J. wel een enorme impact gehad, even zo als het verlies van Fratz, sommige mensen hier op FOK! hadden zo'n impact naar anderen. Dat blijft hangen en dat raakt. DK was net als bijvoorbeeld Fratz, oersterk, hart voor anderen, kwinkslagen, en er toch even zo maar tussen uit knijpen, wat niet eerlijk is maar wel gewoon en helaas waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lief van je om daar aan te denken![]()
ik probeer er maar niet aan te denken...op naar het volgende kutjaar
Oh, volgens mij is dat helemaal niet zo bedoeld johquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?
Nu voel ik me al totaal niet welkom bij hun
Zijn vrienden of gezamenlijke vrienden? Indien het eerste dan is dat niet zo gek toch? Je bent vriendin van... En in het tweede geval: Misschien is de afspraak via hem gemaakt?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?
Doe mijn best omdat soort dingen niet (te) persoonlijk aan te trekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is dat helemaal niet zo bedoeld joh
Zijn vriendengroep inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zijn vrienden of gezamenlijke vrienden? Indien het eerste dan is dat niet zo gek toch? Je bent vriendin van... En in het tweede geval: Misschien is de afspraak via hem gemaakt?
Weten zij überhaupt dat jij mee komt?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zien als dat je niet welkom bent. Het zijn natuurlijk wel zijn vrienden, dus het is logisch dat ze om hem vragen, toch? Betekent echt niet dat ze jou niet moeten of zoquote:
Yes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weten zij überhaupt dat jij mee komt?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
Nou Knof , nu heb ik tranen in mijn ogen , je verwoordt het zo goed.
Ook van hieruit een dikke knuffel voor Laysa
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Laysa juist tijdens deze dagen ff de kont in de krib gooit
En zo zal er voor alles een eerste x zonder DK komen.
Dat zuigt best wel denk ik....hoop er nog heel lang niet achter te hoeven komen.
Heb je de banaan nog binnen weten te houden trouwens, Laysa?
Dat klinkt wel heel fout
Nah dat idee heb ik dus wel, zijn gewoon aantal dingen gebeurd (als enige niet gevraagd worden voor een avondje uit enzo) dus ben het gewoon beuquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zien als dat je niet welkom bent. Het zijn natuurlijk wel zijn vrienden, dus het is logisch dat ze om hem vragen, toch? Betekent echt niet dat ze jou niet moeten of zo
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Laysa juist tijdens deze dagen ff de kont in de krib gooit
En zo zal er voor alles een eerste x zonder DK komen.
Dat zuigt best wel denk ik....hoop er nog heel lang niet achter te hoeven komen.
Heb je de banaan nog binnen weten te houden trouwens, Laysa?
Dat klinkt wel heel fout
In dat geval moet je misschien niet eens mee willen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nah dat idee heb ik dus wel, zijn gewoon aantal dingen gebeurd (als enige niet gevraagd worden voor een avondje uit enzo) dus ben het gewoon beu
Oh, ik ben niet de enige die het zo lasquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingen
Gaat de goede kant op dus, moooooi zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja en een half geroosterd boterhammetje en een klein bakje macaroni met soepballetjes....nu zit ik wel mutvol, maar het gaat eindelijk goed
Welnee ieder heeft zijn eigen problemen en dat is geen wedstrijd...klaag maar lekker hoor, al denk ik ook dat je het jezelf niet zo moet aantrekkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry Lays dat ik over zoiets onbenulligs loop te klagen
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In dat geval moet je misschien niet eens mee willen?
Die heb ik ook niet...ik heb genoeg gehad voor vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dus, moooooi zo
Maar ik zou de oliebollen nog maar ff laten staan
Ik kan er toch niets aan doen dat ze een mini-banaantje had gegeten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingen
Een halfquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ze een mini-banaantje had gegeten?![]()
Mss wel verstandig om gedurende de avond 1 of 2 glazen ORS voorzichtig weg te drinken, ff wat extra bouwstofjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet...ik heb genoeg gehad voor vandaag
Das wel heul miniquote:
Het gaat er niet om wiens schuld het is, maar soms lig je mensen niet... ik zou ze dan waar mogelijk niet opzoeken, eerlijk gezegd. Zijn vrienden zijn niet automatisch ook mensen die jij als vriend zou kunnen zien, enkel omdat jullie een relatie hebben... houdt het ook leuker wanneer je wel bij elkaar bent. My 2 cents hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.
Laten we zeggen dat de groepsdynamica op schoolpleinniveau is blijven hangen..
Natuurlijk had ik ook bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar is wel een wisselwerking.
Waarom kun je het niet maken om niet mee te gaan? F. redt zich zonder jou ook wel, dat deed hij voor jullie samen waren ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.
Laten we zeggen dat de groepsdynamica op schoolpleinniveau is blijven hangen..
Natuurlijk had ik ook bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar is wel een wisselwerking.
Ik neem liever een kopje boullion...ik vind ors echt zo smerig...misschien 1 glas dan omdat jij het zegtquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss wel verstandig om gedurende de avond 1 of 2 glazen ORS voorzichtig weg te drinken, ff wat extra bouwstofjes
Daar heb je gelijk in, en hoeven inderdaad ook niet mijn vrienden te worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wiens schuld het is, maar soms lig je mensen niet... ik zou ze dan waar mogelijk niet opzoeken, eerlijk gezegd. Zijn vrienden zijn niet automatisch ook mensen die jij als vriend zou kunnen zien, enkel omdat jullie een relatie hebben... houdt het ook leuker wanneer je wel bij elkaar bent. My 2 cents hoor
Nou omdat we een stel zijn..quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet maken om niet mee te gaan? F. redt zich zonder jou ook wel, dat deed hij voor jullie samen waren ook.
Zie je wel, zo kan het jaar alsnog relatief goed beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
Ja en een half geroosterd boterhammetje en een klein bakje macaroni met soepballetjes....nu zit ik wel mutvol, maar het gaat eindelijk goed
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap je wel hoor Roos
En ook eenvoor Lays natuurlijk.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat zowel de meneer als zijn vrienden het helemaal niet zo erg zouden vinden als je niet kwam.
En dan niet, omdat je niet leuk genoeg bent, maar omdat het een oude vriendentraditie is (toch??)
En het lijkt me voor meneer R. niet echt relaxed als jij je er opgelaten bij zit te voelen
Ik zou persoonlijk gewoon thuis blijven en hem veel plezier wensen.
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillonquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik neem liever een kopje boullion...ik vind ors echt zo smerig...misschien 1 glas dan omdat jij het zegt
Onbenulligs bestaat niet, dat waar jij mee zit is niet onbenullig en zeker nooit op een verkeerd tijdstip.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry Lays dat ik over zoiets onbenulligs loop te klagen
Ja mamquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillon
Ik ga koken
Dus ors is goed voor je ars?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen
Dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat Ing zegt. De meneer hier heeft ook vrienden waarmee hij gezellig wil stappen. Moet hij vooral doen. Het lijkt me helemaal niet zo leuk om perse met een groep op te moeten trekken alleen omdat dat moet.
Maar goed dat ik niet ben komen behangen danquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga me eens fatsoenlijk aankleden. Gelukkig komt het bezoek pas rond 9 uur.
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet ben komen behangen dan
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus ors is goed voor je ars?
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te maken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga me ook maar eens netjes aankleden, voor meneer Knob. Niet dat huj het verschil zoet maar soit, het is oudejaarsavond dus áls er iemand na het vuurwerk aan de bel hangt wil ik er niet bijlopen als die "joggingbroek" dus ga ik maar in onhandige zooi mooi hangen te wezen (kaarsjes aan dus ik lijk heel wat)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
Mooie boel! En nu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadHeb ook niks aan die vent
Geniet er maar van zolang ze nog je buuf is, volgend jaar wordt het reizen (en ik hoop dat ik niks gemist heb en ze nu nog boven je woont? Of is M-M al verhuisd? Anders sta ik weer voor lulquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Oognip het volgende:
En toch vieren D. en ik vanavond oud en nieuw met mama_mia, af en toe vinden we dat wel leuk.
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.quote:
In Nederland van 10 uur 's ochtends (foutje door de opstellers van de wet, had 22:00 moeten zijn) tot 02:00 's nachts, maar niemand doet er moeilijk over als je om 3, 4 uur nog wat knalt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie een regeling voor vuurwerk? hier mag vuurwerk afgestoken worden van 0u tot 0u30.
reden: klachten dat het vuurwerk zolang duurde en voor de veiligheid van de dieren
Ik ben dus niet de enige, echt van die zo opgefokte klonen van pa of ma (jij moet de beste zijn hoor, anders hou ik niet van jequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zit per ongeluk Junior Masterchef te kijken. Wat een vervelende jongetjes en meisjes zijn dat. Echt van dat grut wat je acuut achter het behang wil plakken.
de regeling die ik noemde is specifiek voor Gooreind-Wuustwezelquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In Nederland van 10 uur 's ochtends (foutje door de opstellers van de wet, had 22:00 moeten zijn) tot 02:00 's nachts, maar niemand doet er moeilijk over als je om 3, 4 uur nog wat knalt.
Je hebt gemist dat ze naast me woontquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang ze nog je buuf is, volgend jaar wordt het reizen (en ik hoop dat ik niks gemist heb en ze nu nog boven je woont? Of is M-M al verhuisd? Anders sta ik weer voor lul
nahhh je bent een schatjuhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.
Het gaat helemaal nergens over, maar ik had de afgelopen jaren wel een beetje zo'n 'gaaaristus, kunnen we weer helemaal van vooraf aan beginnen'-gevoel. Nou ja, het gaat wel ergens over, maar slaat natuurlijk niet echt ergens op.
Ik zou graag overtuigd en welgemeend tegen je zeggen dat het komend jaar vast beter wordt. Misschien is dat ook wel zo, héél af en toe, voor hele korte momenten, een heel klein beetje. Maar dan nog.
Ik moest stiekem wel even lachen om de droogheid. Dat is jouw schuld, want het zat 'm in de. Nu zit ik zo even aan je te denken. En inderdaad: wat een kutjaar!
Ik wens jullie allemaal een veilig uiteinde. Pas goed op jezelf en de jouwen. Voor 2014 wens ik jullie de moed, de kracht, het lef en de wijsheid om er iets moois van te maken. Kick ass!
Had iemand je al verteld dat het pas 18:40 is :0quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga me ook maar eens netjes aankleden, voor meneer Knob. Niet dat hij het verschil ziet maar soit, het is oudejaarsavond dus áls er iemand na het vuurwerk aan de bel hangt wil ik er niet bijlopen als die "joggingbroek" dus ga ik maar in onhandige zooi mooi hangen te wezen (kaarsjes aan dus ik lijk heel wat)
En uiteraard ben ik straks beeldig![]()
Ik hoop vooral dat jij en de beeb volgend jaar een beter jaar hebben! Schop kont in 2014!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.
Het gaat helemaal nergens over, maar ik had de afgelopen jaren wel een beetje zo'n 'gaaaristus, kunnen we weer helemaal van vooraf aan beginnen'-gevoel. Nou ja, het gaat wel ergens over, maar slaat natuurlijk niet echt ergens op.
Ik zou graag overtuigd en welgemeend tegen je zeggen dat het komend jaar vast beter wordt. Misschien is dat ook wel zo, héél af en toe, voor hele korte momenten, een heel klein beetje. Maar dan nog.
Ik moest stiekem wel even lachen om de droogheid. Dat is jouw schuld, want het zat 'm in de. Nu zit ik zo even aan je te denken. En inderdaad: wat een kutjaar!
Ik wens jullie allemaal een veilig uiteinde. Pas goed op jezelf en de jouwen. Voor 2014 wens ik jullie de moed, de kracht, het lef en de wijsheid om er iets moois van te maken. Kick ass!
Dat van die banaan moeten we nog maar eens bespreken.quote:
En jij moet niks zeggen, jij hebt de kloten, al werken die niet altijd zoals je zou willen, je hebt de geest, de kracht en de wil, laat staan de kunne. Je hebt het in je, je verdiend het en het mag je godkunders wel eens gegund zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Inderdaad akelige wijsneusjes. Ik kreeg er beetje het Stepford Wives gevoel vanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige, echt van die zo opgefokte klonen van pa of ma (jij moet de beste zijn hoor, anders hou ik niet van je) met die wijsneuzeuseze uitspraken, ik wist hoe het moest hoor en ik kan dat al lang (9 jaar) en zulks (al waren er schatjes bij maar die zijn al uitgevallen
)
Dubieus.
Ik hoop het met je! We zijn een heel eind, maar die verrotte laatste loodjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop vooral dat jij en de beeb volgend jaar een beter jaar hebben! Schop kont in 2014!
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesnedenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat van die banaan moeten we nog maar eens bespreken.
Even een controlevraag: heb je de schil er wel of niet afgehaald?
Je doet er in ieder geval je stinkende best voor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hoop het met je! We zijn een heel eind, maar die verrotte laatste loodjes
Volgend jaar om deze tijd zullen we het weten
Hmmm.... dan denk ik dat het wel goedkomt!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Laysa het volgende:
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesneden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmmm.... dan denk ik dat het wel goedkomt!
Goddomme nou zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef Laysa het volgende:
Je doet er in ieder geval je stinkende best voor...
Waarom denk ik nou aan een bananenbarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesneden
Ja maar ik hoop dat die uren hem nog de overtuiging geven dat ik nog best te pruimen benquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Had iemand je al verteld dat het pas 18:40 is :0
Je hebt nog úren en úren!
Geen ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou aan een bananenbar![]()
Jij ook een kusjequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit jaar was echt een kutjaar2014 wordt beter hoor mensen, nog zo'n jaar trek ik vast niet
smakelijk en ik wens voor jou en de beeb het allerbeste in 2014. hopelijk een beter jaar dan 2013.quote:
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij ook een kusje![]()
En dan ga ik nu op mn moeder wachten...Een prettige avond
Mhihihiquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaar
En dat gaat gewoon gebeurenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit jaar was echt een kutjaar2014 wordt beter hoor mensen, nog zo'n jaar trek ik vast niet
Gezellig zo, amokkattenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen allemaal ook een stuk 2014.
Mijn team zit inmiddels in hun kamer met op de achtergrond wat sfeervolle jazzmuziek.
Volgens mij kwamen ze er nu pas achter dat het kattenluik dicht is dus dubbele ellende.
Hier zijn ze nu ook wakkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen allemaal ook een stuk 2014.
Mijn team zit inmiddels in hun kamer met op de achtergrond wat sfeervolle jazzmuziek.
Volgens mij kwamen ze er nu pas achter dat het kattenluik dicht is dus dubbele ellende.
Echt hèquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens twaalf uur en ik ben nu al flauw van al die nieuwjaarswensen![]()
Neemt niet weg dat ik jullie ook allemaal een heel fijn nieuw jaar wens hoor!
Nou Greys, jij ook hoor, omdat het zo uit je hart komt!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens twaalf uur en ik ben nu al flauw van al die nieuwjaarswensen![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou Greys, jij ook hoor, omdat het zo uit je hart komt!![]()
Oh...Geen last vanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Snapte ik wel, maar hoe het er stond, moest ik even hard om lachenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik wens het jullie altijd...
Niet speciaal en alleen nu
Niet gezienquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde wel op die van Steve, omdat het bij hem al écht O&N was
Heb je daar op jouw hoogte nog last van?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:35 schreef Laysa het volgende:
ik heb even de roosters dicht gedaan voordat het hier straks blauw binnen staat
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je daar op jouw hoogte nog last van?My god, dan moet de buurt wel goed stoken
Niet bij je ouders/zusje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik blijf lekker in mn eentje thuis, ga misschien wel vóór 12en naar bed
Vorig jaar ook gedaan en beviel prima
Hehe, truequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaat![]()
de hoogte in en ja het is hier enorm knallen
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straatquote:
Nodig ze bij jou uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straat
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiiiquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit Debiteuren Crediteuren te kijken![]()
Zal blij zijn als het twaalf uur is geweest.
Oeh, even kijken of Jools Holland nog komt op BBC vannacht
Stehe ich dort, am Tramstellequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiii
Be preparedquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, true
Alhoewel die matten het ergst zijn. Gelukkig zie ik dat hier niet zo snel gebeuren
Of al die samenvattingen van 2013quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Loederquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Zie mij eens niemand iets toewensen voor ik ga.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Of al die samenvattingen van 2013
Volgens mij had jij het juiste idee. Ik voel me ieder jaar zo suf om alleen te zijn op oudejaarsavond, maar zeker dit jaar heb ik echt zoiets van: Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik blijf lekker in mn eentje thuis, ga misschien wel vóór 12en naar bed
Vorig jaar ook gedaan en beviel prima
Ik wens jou een roze onderbroekje. Omdat het kanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Soms in de nok van een huis zoals hier in de straat al eens gebeurd is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaat![]()
de hoogte in en ja het is hier enorm knallen
Geile neukseks in de trein! Nip toch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:00 schreef Oognip het volgende:
Ik wens jullie allemaal hetzelfde van wat jullie mij toewensen![]()
Ah dan ben ik niet alleen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het verplichte handjes schudden en vooral 1 januari sla ik graag over
Boewhahahahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geile neukseks in de trein! Nip toch!
Joechei ende jottem!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wens jou een roze onderbroekje. Omdat het kan
Het zou je enig staanquote:
Waarom vind ik het woord 'enig' echt niet bij jou passenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Het zou je enig staan
We hebben er nog wel een paar te gaan toch? Ik zal eens een paar hysterische broekjes gaan kopen!
Ja, waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom vind ik het woord 'enig' echt niet bij jou passen
Handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef sararaats het volgende:
Frasier is buitenhij was niet binnen te houden.
Hopelijk is hij niet te bang en komt hij veilig binnen zitten.
Jakkesquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Zullen we er zoeentje nemen??
[ afbeelding ]
Leuk, leuk, maar ik ben bang dat ie in m'n naad schiet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Zullen we er zoeentje nemen??
[ afbeelding ]
Niet echt. Maar soit, het is een kleine donder.quote:
Nu je het zegt; zo had ik er nog niet naar gekeken... Hmmm... ik zoek nog ff verder!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Leuk, leuk, maar ik ben bang dat ie in m'n naad schiet!
En dan doe je dus extra je best om je kat binnen te houden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet echt. Maar soit, het is een kleine donder.
Blijkbaar voelt hij dat er "onheil" op komst is in de vorm van vuurwerk.
Waarom dan? Last van het vuurwerk (zal wel niet, is er ook na twaalven nog)?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit Debiteuren Crediteuren te kijken![]()
Zal blij zijn als het twaalf uur is geweest.
Oeh, even kijken of Jools Holland nog komt op BBC vannacht
Omdat ik een verschrikkelijke pesthekel heb aan Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom dan? Last van het vuurwerk (zal wel niet, is er ook na twaalven nog)?
De ramen klapten er hier bijna uitBeter belandt de volgende in de achterkant van zijn bevallige eigenaar
Ah oke, maar voor mijn gevoel houdt dat niet na twaalven op, eerder na 12 januariquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik een verschrikkelijke pesthekel heb aan Oud en Nieuw
Ik ga morgen gewoon weer over tot de orde van de dag, wat anderen doen zoeken ze maar uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, maar voor mijn gevoel houdt dat niet na twaalven op, eerder na 12 januari
Hij is weer binnen bij m'n oudersquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan doe je dus extra je best om je kat binnen te houden.
Tenminste, dat zou elk weldenkend mens doen.
Goedzo. En gewoon héél goed opletten nu dat hij niet weer ontsnapt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hij is weer binnen bij m'n ouders(wel onrustig)
Keniemoeilijkwezenniequote:Op dinsdag 31 december 2013 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een kattenbak, voer en water op een slaapkamer te zetten.
Licht aan, muziek aan en kat erin, ik snap serieus niet dat zo'n beest kan ontsnappen hoor
Alweer zo'n briljante tip!quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
Of gewoon éven om je heen kijken voordat je de deur open trekt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo houd ik mijn kat al vijf jaar binnen, het is een mirakel!
Ik vind het gek hoor....quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Zo houd ik mijn kat al vijf jaar binnen, het is een mirakel!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zeg wel niks gezien mijn recente ontsnap-avontuur met Kitty![]()
Ik hoop dat ie nu binnen blijft Sara!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar met vuurwerk kijk je toch nog even vijftien keer extra om je heen?
Ja, dat herinner ik me ook. Maar hij is van haar zus toch? Dus kan Sara niks aan doen lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
Het kan iedereen gebeuren, zo'n ontsnapping.
Maar ik kan me herinneren dat Sara vorig jaar met O&N volgens mij exact hetzelfde zei![]()
Toen was Frasier ook al weg met vuurwerk.
Nee is ook zo, heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me ook. Maar hij is van haar zus toch? Dus kan Sara niks aan doen lijkt me.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me ook. Maar hij is van haar zus toch? Dus kan Sara niks aan doen lijkt me.
broer en schoonzusquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende...quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
broer en schoonzus
maar dat arme dondertje zit toch weer buiten.
Welke beelden zag je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met me? De tranen schieten me weer in de ogen bij de beelden van het Songfestival van dit jaar![]()
Ik heb één beeld heel duidelijk voor ogen...quote:
Getsiequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
broer en schoonzus
maar dat arme dondertje zit toch weer buiten.
Ahhhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De laatste paar seconden voordat ze 'Nederland' riepen....
mijn broer en schoonzus zitten in Parijs voor oudjaar. mijn ouders passen op Frasierquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende...
Dus even voor de duidelijkheid: niet tegen jou hoor Sara.
Maar wat een ontzettende idioten dat ze die kat steeds naar buiten laten
O da's minder, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier hond nr 2 ziek.. gezelligHopelijk blijft het hierbij...2 schijthonden is wel genoeg
gelukkig nieuwjaar Rewimo en ook voor jouw familie vanwege mijn familie, Frasier en mezelfquote:
Dank je wel Saraquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:02 schreef sararaats het volgende:
gelukkig nieuwjaar Rewimo en ook voor jouw familie vanwege mijn familie, Frasier en mezelf
ah zielig maar voor jullie ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou... 1 kotsende hond, 1 onder de tafel en nog eentje trillend op de bank.
En 2 die het niets boeit.
hopelijk vind je de weg naar bedquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieve popjes van me
En nou gaan mijn fles champagne en ik heel erg dronken worden samen! Cheers
Die van ons ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!![]()
![]()
![]()
Er wordt hier in de buurt alleen al voor 1 miljoen euro aan vuurwerk verschoten zo te zien. De poezziez zijn not amused*Pol op schoot heeft*
Dat sowieso, maar ik ben bang dat de fles te klein is om zelfs maar aangeschoten te rakenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
hopelijk vind je de weg naar bed
Ahquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van ons ook nietliggen in de kast en willen er niet meer uit
Hier wordt het precies voor de deur door minstens een buur of 10 aan vuurwerk verschoten. Aangezien ik aan het water woon, galmt het lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van ons ook nietliggen in de kast en willen er niet meer uit
*stuurt wat extra flessen bubbles*quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik ben bang dat de fles te klein is om zelfs maar aangeschoten te raken![]()
Mijn katten ook ;-))quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Sophie zit onder t bednaja t zal zo wel over zijn.
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moestquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ook handig een hond die naar buiten moet nu..lang leve de tuin
Wat heb je gedaan dan??quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef sararaats het volgende:
Ik lig in bed met wifi.
Neus nog steeds kapotski![]()
Kattenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol is inmiddels kwaad op me, die denkt dat ik dit allemaal geregeld heb en wil niets meer van me weten![]()
Jules is aan de diarree van de stressquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moest
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan??
Gelukkig Nieuwjaar en voorspoedig herstel voor je neus!!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.
Dank je. Met de neuszalf kom ik al een eind.quote:
Have fun!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:52 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen!
Ik zie wel hoe de katten erbij liggen als ik thuis kom. Zal wel meevallen, maar vannacht blíjven ze mooi binnen.
Geniet van een welverdiende nachtrust in het nieuwe jaar!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:56 schreef indaha het volgende:
Zo 2 glaasjes champagne op en nu al tipsy, ik ga zo maar eens naar boven poesjes verzamelen en wat te eten geven , volgens mij is de ergste herrie over
Oh, dat zal het zijn, mijn katten zijn chinchilla's/shaded'squote:Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef valentijn101 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar dierenvriendjesde beestjes hier (poezel en 4 chinchilla s) zijn lekker rustig en geven geen f#*k om het vuurwerk. Logisch ook het zijn niet voor niets chinCHILla s.
![]()
De allerbeste wensjes voor 2014 van ons![]()
jullie ook en zie de trouwdatum wel voorbij komenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:18 schreef roos85 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allemaal!![]()
Dat 2014 jullie veel moois mag brengen
Als het mag is het niet leukquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Nu kunnen de katten weer naar buiten en nu gaan ze allemaal slapen, gekke beesten
Mijn team was van mening dat een afgesloten kattenluik (niet meer 100% betrouwbaar) en dus de daarvoor geschoven krabpaal geen enkele reden was om niet uit te breken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:45 schreef indaha het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Nu kunnen de katten weer naar buiten en nu gaan ze allemaal slapen, gekke beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |