Welke beelden zag je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met me? De tranen schieten me weer in de ogen bij de beelden van het Songfestival van dit jaar![]()
Ik heb één beeld heel duidelijk voor ogen...quote:
Getsiequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
broer en schoonzus
maar dat arme dondertje zit toch weer buiten.
Ahhhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De laatste paar seconden voordat ze 'Nederland' riepen....
mijn broer en schoonzus zitten in Parijs voor oudjaar. mijn ouders passen op Frasierquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende...
Dus even voor de duidelijkheid: niet tegen jou hoor Sara.
Maar wat een ontzettende idioten dat ze die kat steeds naar buiten laten
O da's minder, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier hond nr 2 ziek.. gezelligHopelijk blijft het hierbij...2 schijthonden is wel genoeg
gelukkig nieuwjaar Rewimo en ook voor jouw familie vanwege mijn familie, Frasier en mezelfquote:
Dank je wel Saraquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:02 schreef sararaats het volgende:
gelukkig nieuwjaar Rewimo en ook voor jouw familie vanwege mijn familie, Frasier en mezelf
ah zielig maar voor jullie ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou... 1 kotsende hond, 1 onder de tafel en nog eentje trillend op de bank.
En 2 die het niets boeit.
hopelijk vind je de weg naar bedquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieve popjes van me
En nou gaan mijn fles champagne en ik heel erg dronken worden samen! Cheers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |