Niet gezienquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde wel op die van Steve, omdat het bij hem al écht O&N was
Heb je daar op jouw hoogte nog last van?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:35 schreef Laysa het volgende:
ik heb even de roosters dicht gedaan voordat het hier straks blauw binnen staat
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je daar op jouw hoogte nog last van?My god, dan moet de buurt wel goed stoken
Niet bij je ouders/zusje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik blijf lekker in mn eentje thuis, ga misschien wel vóór 12en naar bed
Vorig jaar ook gedaan en beviel prima
Hehe, truequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar denk je dat het meeste vuurwerk naar toe gaat![]()
de hoogte in en ja het is hier enorm knallen
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straatquote:
Nodig ze bij jou uitquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, lekker rustig thuis, anders weer midden in de nacht over straat
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiiiquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit Debiteuren Crediteuren te kijken![]()
Zal blij zijn als het twaalf uur is geweest.
Oeh, even kijken of Jools Holland nog komt op BBC vannacht
Stehe ich dort, am Tramstellequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stond ik daar bij de tramhalte, ghighighiii
Be preparedquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, true
Alhoewel die matten het ergst zijn. Gelukkig zie ik dat hier niet zo snel gebeuren
Of al die samenvattingen van 2013quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Loederquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Zie mij eens niemand iets toewensen voor ik ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |