Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je welquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
Toch fijn om te weten dat alleen de meneer gemist wordt als we niet naar een borrel gaan.
Liefquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Blijf jij maar fijn bij ons , wij missen je wel
Cat heeft net alles opgeëistquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef IrishBastard het volgende:
Mag ik ook een stukje 2014?
Anders maak ik mijn eigen jaar wel
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Logisch toch, jij moet toch in de keuken blijven
Bitchquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Cat heeft net alles opgeëist
Context?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef roos85 het volgende:
/liefdagboek
Mooi gezegd lookje!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
PB, perfecte TT, dat dat maar voor jou ook mag gelden![]()
Nieuw jaar, nieuwe kansen![]()
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK, zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Ga je het nou snappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
There's no D in Oognip. Oh, wait...
Heel mooi gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit ook weer te sokken, man en ik samen, gezellig tochMaar niemand om mee te genieten in de zin van geliefden, die zijn er niet meer dus herdenken we ze allemaal.
Daarbij, de eerste jaarwisseling voor Laysa zonder haar DK,
zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
Voor allen die de (eerste) jaarwisseling moeten doorstaan zonder hun geliefden, het zijn er veel
[ link | afbeelding ]
Dat siert je en dat maakt jou ook Toek. Te meer daar dat jou ook vrolijk maakt, en dat is nou zo tofquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Toekito het volgende:
Knof M&F de kleintjes van mn nichtje vergoeden genoeg hoor. Voor hun heb ik een korte nacht over
hihuquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat siert je en dat maakt jou ook Toek
Dank je welquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
zo veel die er sinds dit jaar en alle anderen die er niet meer zijn en juist vandaag zo enorm gemist worden.
[ link | afbeelding ]
wat lief van je om daar aan te denkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
There's no D in Oognip. Oh, wait...
Jullie zijn al langer dan een uur aan het rijen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nee, Schiphol ligt niet op een uur rijden van Enschede
Ik moest gisteren en vandaag ook steeds aan jou denkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lief van je om daar aan te denken![]()
ik probeer er maar niet aan te denken...op naar het volgende kutjaar
Ja, ik begin het nu wel een beetje zat te worden. Had verwacht dat het zo klaar zou zijn, mooi niet dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jullie zijn al langer dan een uur aan het rijen?
Tjaquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt
Dat is namelijk heul niet de instelling die ik van jou ken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moest gisteren en vandaag ook steeds aan jou denkenlijkt me een vreselijk besef, een heel nieuw jaar 'alleen'
Dikke knuffel
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?quote:
Hoewel velen geliefden verloren zijn maar die we hier niet kenden heeft het verlies van jouw J. wel een enorme impact gehad, even zo als het verlies van Fratz, sommige mensen hier op FOK! hadden zo'n impact naar anderen. Dat blijft hangen en dat raakt. DK was net als bijvoorbeeld Fratz, oersterk, hart voor anderen, kwinkslagen, en er toch even zo maar tussen uit knijpen, wat niet eerlijk is maar wel gewoon en helaas waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat lief van je om daar aan te denken![]()
ik probeer er maar niet aan te denken...op naar het volgende kutjaar
Oh, volgens mij is dat helemaal niet zo bedoeld johquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?
Nu voel ik me al totaal niet welkom bij hun
Zijn vrienden of gezamenlijke vrienden? Indien het eerste dan is dat niet zo gek toch? Je bent vriendin van... En in het tweede geval: Misschien is de afspraak via hem gemaakt?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
De meneer heeft als traditie om met vrienden eind van oudejaarsmiddag een borrel in een café te drinken, komt er op een gegeven moment een app in de groepsapp met F waar ben je?
Nu voel ik me al totaal niet welkom bij hun
Doe mijn best omdat soort dingen niet (te) persoonlijk aan te trekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is dat helemaal niet zo bedoeld joh
Zijn vriendengroep inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zijn vrienden of gezamenlijke vrienden? Indien het eerste dan is dat niet zo gek toch? Je bent vriendin van... En in het tweede geval: Misschien is de afspraak via hem gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |