Die van ons ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!![]()
![]()
![]()
Er wordt hier in de buurt alleen al voor 1 miljoen euro aan vuurwerk verschoten zo te zien. De poezziez zijn not amused*Pol op schoot heeft*
Dat sowieso, maar ik ben bang dat de fles te klein is om zelfs maar aangeschoten te rakenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
hopelijk vind je de weg naar bed
Ahquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van ons ook nietliggen in de kast en willen er niet meer uit
Hier wordt het precies voor de deur door minstens een buur of 10 aan vuurwerk verschoten. Aangezien ik aan het water woon, galmt het lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van ons ook nietliggen in de kast en willen er niet meer uit
*stuurt wat extra flessen bubbles*quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik ben bang dat de fles te klein is om zelfs maar aangeschoten te raken![]()
Mijn katten ook ;-))quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Sophie zit onder t bednaja t zal zo wel over zijn.
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moestquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ook handig een hond die naar buiten moet nu..lang leve de tuin
Wat heb je gedaan dan??quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef sararaats het volgende:
Ik lig in bed met wifi.
Neus nog steeds kapotski![]()
Kattenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol is inmiddels kwaad op me, die denkt dat ik dit allemaal geregeld heb en wil niets meer van me weten![]()
Jules is aan de diarree van de stressquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ik had Biet om half twaalf nog even laten plassen buiten, ik zag het ook al gebeuren dat ze anders precies twaalf uur moest
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan??
Gelukkig Nieuwjaar en voorspoedig herstel voor je neus!!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Serieuze verkoudheid sinds Kerstavond.
Dank je. Met de neuszalf kom ik al een eind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |