Zie je wel, zo kan het jaar alsnog relatief goed beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
Ja en een half geroosterd boterhammetje en een klein bakje macaroni met soepballetjes....nu zit ik wel mutvol, maar het gaat eindelijk goed
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap je wel hoor Roos
En ook eenvoor Lays natuurlijk.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat zowel de meneer als zijn vrienden het helemaal niet zo erg zouden vinden als je niet kwam.
En dan niet, omdat je niet leuk genoeg bent, maar omdat het een oude vriendentraditie is (toch??)
En het lijkt me voor meneer R. niet echt relaxed als jij je er opgelaten bij zit te voelen
Ik zou persoonlijk gewoon thuis blijven en hem veel plezier wensen.
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillonquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik neem liever een kopje boullion...ik vind ors echt zo smerig...misschien 1 glas dan omdat jij het zegt
Onbenulligs bestaat niet, dat waar jij mee zit is niet onbenullig en zeker nooit op een verkeerd tijdstip.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry Lays dat ik over zoiets onbenulligs loop te klagen
Ja mamquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillon
Ik ga koken
Dus ors is goed voor je ars?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen
Dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat Ing zegt. De meneer hier heeft ook vrienden waarmee hij gezellig wil stappen. Moet hij vooral doen. Het lijkt me helemaal niet zo leuk om perse met een groep op te moeten trekken alleen omdat dat moet.
Maar goed dat ik niet ben komen behangen danquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga me eens fatsoenlijk aankleden. Gelukkig komt het bezoek pas rond 9 uur.
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet ben komen behangen dan
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus ors is goed voor je ars?
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te maken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga me ook maar eens netjes aankleden, voor meneer Knob. Niet dat huj het verschil zoet maar soit, het is oudejaarsavond dus áls er iemand na het vuurwerk aan de bel hangt wil ik er niet bijlopen als die "joggingbroek" dus ga ik maar in onhandige zooi mooi hangen te wezen (kaarsjes aan dus ik lijk heel wat)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
Mooie boel! En nu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadHeb ook niks aan die vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |