Een passende straf zou het uitroeien zijn van alle familie tot de 10de graad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig voor de cobra. Desalniettemin is het geen kwaad idee om iets venijnigs in de anus van de dader te stoppen.
[..]
Ach, je hoeft geen PVV'er te zijn om logica te zien in een passende straf.
Het medium voor en door het volk, je kan er niet meer omheen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Facebook als bron noemen is bijna net zo triest als een dierentuin voor je argumentatie gebruiken. Dan ben je van het padje af hoorrrrrr
In zekere zin wel ja. Men zal voortaan iig wel 2x nadenken voordat ze zo'n kunstje flikkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een passende straf zou het uitroeien zijn van alle familie tot de 10de graad.
Er was een tijd dat je er minimaal 10 mensen aan gingen als je je misdroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef ems. het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Men zal voortaan iig wel 2x nadenken voordat ze zo'n kunstje flikken
Je kan ook gewoon de wereld opblazen. Hoeven de katjes ook niet meer te lijden onder de wrede mens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een passende straf zou het uitroeien zijn van alle familie tot de 10de graad.
kan makkelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het medium voor en door het volk, je kan er niet meer omheen.
Zeer effectief inderdaad. Doch denk ik dat het eerlijker is als we de lijfstraffen beperken tot de dader zelf. Ook dat zou voldoende indruk maken, lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je er minimaal 10 mensen aan gingen als je je misdroeg.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de wereld opblazen. Hoeven de katjes ook niet meer te lijden onder de wrede mens.
Publieke lijfstraffen? 100 zweepslagen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad. Doch denk ik dat het eerlijker is als we de lijfstraffen beperken tot de dader zelf. Ook dat zou voldoende indruk maken, lijkt me.
Wat voor fluffy huisdiertjes heb je dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon niet dat je aan m'n fluffy huisdiertjes komt. Dat is alles. Alles wat niet schattig en lief is kan me aan mijn reet roesten. En alles wat in een pakje ligt wil ik niet mee geconfronteerd worden, omdat ik dan moet toegeven dat ik hypocriet ben. Maar nog steeds geen neuk geef.
[ afbeelding ]
Precies, het is de schuld van de PVV. En al die hyprocriete circusbezoekende vleesetertjes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zag 'm ook al langskomen op Facebook. Met als begeleidende tekst 'stop een Cobra in de dader z'n achterste'.
Dan begrijp je opeens waarom de PVV zoveel kiezers trekt.
Doen niets terug? Wel eens iets in het achterste van een kat proberen te frotten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoop dat die gasten nachten niet kunnen slapen en dat hun leven is verziekt door deze daad. Zo triest dit. Ook lekker makkelijk. Die beestjes doen doorgaans niks terug.
8 maanden oud nog maar....
Nee. Jij? Als een kat dat toelaat is het waarschijnlijk een toegankelijke en lieve kat... Dat is hetzelfde als een oud vrouwtje met een klauwhamer de kop inslaan. Wat ik de daders toewens overigens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Doen niets terug? Wel eens iets in het achterste van een kat proberen te frotten?
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Doen niets terug? Wel eens iets in het achterste van een kat proberen te frotten?
Jazeker, want mijn kat was doodziek. Kon nauwelijks zijn kop nog optillen. Liefste kat ter wereld. Tot daar een thermometer zijn reet in moest.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee. Jij? Als een kat dat toelaat is het waarschijnlijk een toegankelijke en lieve kat... Dat is hetzelfde als een oud vrouwtje met een klauwhamer de kop inslaan. Wat ik de daders toewens overigens.
ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef Messina het volgende:
En alsnog betwijfel ik het waarheidsgehalte van dit bericht.
En dan gebeurt het niet ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef Molurus het volgende:
Loopt er niet ergens een actie om vuurwerk voor particulieren geheel te verbieden?
Ik voel een grote behoefte om me aan te melden.
Aan de pics te zien heeft dit niks met legaal vuurwerk te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je een beest vasthouden todat het rotje stevig in het lijfje zit en dan nog aansteken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien dat er 2 jongens het beestje vasthielden? En eentje die het karwei afmaakte?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de pics te zien heeft dit niks met legaal vuurwerk te maken.Bestrijden van illegaal vuurwerk wordt toch een stuk eenvoudiger als je niet hoeft na te trekken of het wel legaal is en het niet meer de normaalste zaak van de wereld is dat groepjes jongeren al ploffend over straat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies, het is de schuld van de PVV. En al die hyprocriete circusbezoekende vleesetertjes.
Moet je een kijken hoe jij lacht als je een bezemsteel in je reet krijgt.quote:
Ik ben voor. Waar meeten we? Misschien kun jij die baby vasthouden, prop ik wel een strijker naar binnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik hoop van harte dat er een paar baby's opgeblazen worden via een strijker in hun anus. Misschien dat dan eindelijk vuurwerk verboden wordt.
Die dan ook nog ontploft.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Moet je een kijken hoe jij lacht als je een bezemsteel in je reet krijgt.
voordeel is dat baby's geen scherpe nageltjes en tandjes hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben voor. Waar meeten we? Misschien kun jij die baby vasthouden, prop ik wel een strijker naar binnen.
Wel dat oorverdovende gegil. Maar ja, volgens mij doen dieren dat ook als je een flink rotje in hun anus wil proppen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
voordeel is dat baby's geen scherpe nageltjes en tandjes hebben
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het liefste met een paar emmers water en een flinke stroomschot.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de pics te zien heeft dit niks met legaal vuurwerk te maken.Heb jij foto's gezien die ik niet gezien heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
NWS / Vuurwerk in anus kat, kat doodquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb jij foto's gezien die ik niet gezien heb?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Vuurwerk in anus kat, kat dood
Ik moet toegeven, het is ontzettend knap om van de daad van een gestoord figuur iets politieks te maken. Sommigen kunnen hetquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies, het is de schuld van de PVV. En al die hyprocriete circusbezoekende vleesetertjes.
Aha.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Vuurwerk in anus kat, kat dood
Ik bedoelde dat dit niet komt door een rotje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Aha.
Zielig
Maar nu durf ik er nog meer geld op te zetten dat dit niet intern is geweest.
Ik denk 't ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dit niet komt door een rotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |