Een stommequote:
Neequote:
Waarom zijn bananen krom? Waarom vallen we niet de lucht in? Is de maan van kaas?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op school. #elitair #omdatikhetwaardben
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je koopt bij Coolblue voor de service.
Service van Coolblue.
Wow, wel twee gig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag eindelijk in April een nieuwe telefoon uitzoeken, wordt echt tijd. Ik erger me echt groen en geel aan mijn huidige (Samsung Galaxy Ace), niet omdat het geen nieuwe type is hoor maar wel omdat er een fout in zit waardoor je alle apps op 110 mb geheugen moet opslaan, ook al heb je er een micro sd kaart inzitten van 2 gig.. je kunt daar nauwelijks iets op opslaan
Awhquote:
Nou dat is voor wat ik ermee doe meer dan voldoende..quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Meteen bestelling annuleren.
Jouw note is leukerquote:
add-on's maken is kut.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:00 schreef Rezania het volgende:
BBQ, maak jij eens een add-on voor Chrome waardoor je niet meer kan ctrl zoomen? Bedankt.
De ergstequote:Op dinsdag 31 december 2013 14:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, er zitten sowieso wel een paar mooie tussen.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je mooi noemt.
Jij zei niet AMA.quote:
Heb mijn mobiel nu net een paar dagen, 5GB vol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat is voor wat ik ermee doe meer dan voldoende..Heb nog 1,4 gig van mijn kaartje leeg (al 2 jaar)
5 euro? Pretty please?quote:
Ik had m`n S2 net een dag, 20GB vol. Muziekquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:04 schreef Rezania het volgende:
Heb mijn mobiel nu net een paar dagen, 5GB vol.
Godver mijn hoofd kan dit niet aanquote:
Spotifyquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had m`n S2 net een dag, 20GB vol. Muziek
Vast wel, gewoon een nieuwe shortcut aan ctrl+zoom toeschrijven die niks doet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of je dat kan overrulen.
Jaquote:
quote:
Uhu, ik weet alleen niet hoe chrome dat aan die keys koppelt. Ik kan die code niet inzien hè.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon een nieuwe shortcut aan ctrl+zoom toeschrijven die niks doet.
Spotify is fijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn iPhone abboHeb er geen seconde wat mee gedaan
Wat? Ik dacht dat Chrome best wel open was?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, ik weet alleen niet hoe chrome dat aan die keys koppelt. Ik kan die code niet inzien hè.
Ik kon er niks mee doen.quote:
Ik ben echt al een paar jaar trouw aan Spotify, mijn hele muziekcollectie die ik ooit heb gedownload heb ik ook allang niet meer. Alles via Spotify. Als ik in de kelder hier muziek ga draaien omdat ik een feestje heb georganiseerd dan flikker ik ook mijn laptop aan de speakers omdat ik verplicht met Spotify wil draaien haha. PC beneden heeft Ubuntu, daar kan Spotify niet op ofzo volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn iPhone abboHeb er geen seconde wat mee gedaan
Ik heb in het begin altijd betaald voor Spotify, maar toen luisterde ik ook nog meer muziekquote:
Ik heb mn hele playlist gedownload omdat het zo irritant isquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in het begin altijd betaald voor Spotify, maar toen luisterde ik ook nog meer muziek
Is dan je emailaccount niet ouder?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat de site die ik al het langst gebruik (waar je een account voor moet hebben) Last.FM is
Hmm jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dan je emailaccount niet ouder?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, jij telt niet als BUG-mod?
Voor mij is het na mn emailadres ook last.fm, denk ik. Van wat ik nu nog steeds gebruik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm jaTrue maar heb inmiddels al 20x een andere mailadres gehad en mijn Last.FM is 2 jaar terug ook veranderd. Maar ik gebruik Last.FM toch al 7 jaar
1 account 5 jaar gebruikt en nu mijn huidige
Uiteraard!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:41 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar bestaat er bier speciaal voor honden.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pics/links/DM/PM/postduif/paard en wagen.
Verschrikkelijkquote:
Verschrikkelijk is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Ben ik weer trouwens
Vraag het slachtoffer om een identificatie te doen.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Ben ik weer trouwens
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pics/links/DM/PM/postduif/paard en wagen/wapp.
Dat snap ik. Maar wij kunnen elk moment gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen competits hoor, dat duurt te lang.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
Toch maar eens mod worden, kan ik meepraten over dit soort taferelen.
Wie is wij?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wij kunnen elk moment gaan
Ha, gaaaaaaaaay!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik + gf.
Maar neem laptop mee, dus ja.
Kutbaggeraars daar altijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel een geschikte MEDmod.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ha, gaaaaaaaaay!
Oh nee, toch niet.
vond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
Begin van het einde ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef Lt.Surge het volgende:
En nee, het is mijn verloofde. Begin is er ok.
Schoonmoeder + m'n swagger. Dus dat gaat gewoon weer PS3'en worden en zulks!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? De eckte eckte nolifen gewoon, ook vandaag.
Trouwen met je moeder.quote:
Shit, wat is dezen? Vriendin? Schoonmoeder?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Schoonmoeder + m'n swagger. Dus dat gaat gewoon weer PS3'en worden en zulks!
een conflictje doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:
Klopt. Lijkt wel zo. Wel zwaar, telkens met zo'n sockpuppet conversaties hebben en zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Shit, wat is dezen? Vriendin? Schoonmoeder?
Het lijkt wel alsof je een leven hebt.
Oh, kun jij daar conversaties mee hebben? Ik ben nooit verder gekomen dan staren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt wel zo. Wel zwaar, telkens met zo'n sockpuppet conversaties hebben en zo
Ah. Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gratis?
Grafforum?
Grammofoonplaten?
Gradients?
Graven?
OhGrammatica.
Whehe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gratis?
Grafforum?
Grammofoonplaten?
Gradients?
Graven?
OhGrammatica.
Is goed te doen. Ik zet gewoon SBS6 op met shownieuws oid, en dan beweeg ik de sok bij de nieuwtjes (als een vrouw ding dat aan het vertellen is) en dan antwoord ik. Net echt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kun jij daar conversaties mee hebben? Ik ben nooit verder gekomen dan staren.
Toen ik het lijstje aan het typen was had ik 'm pas door.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah. Daar had ik nog niet eens aan gedacht
Moeders hèquote:
*Grammofoonplatenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen ik het lijstje aan het typen was had ik 'm pas door.
Kutquote:
Ja, het was een woordgrapquote:
No shit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is een grammofoon, niet een grammafoon.
Niet fappen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Eindelijk laptop eens schoongemaakt. Telkens van die witte vlekjes overal.
Oneens met deze stelling.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is geen woordgrap, dat is gewoon fout.
Jij hebt al een tof deel van het forum.quote:
Toen ik die bandnaam las dacht ik dat het om één of andere mufkuttenband ging, maar het klinkt eigenlijk best oké. Waar en wanneer is dat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw Hork, ga mee met met Fopje en mij naar Eskimo Callboy?
Verkapt kijk-mij-een-buiten-keuken-hebben postquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Bah, moet ik zo in de kou staan oliebollen bakken.
Oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Bah, moet ik zo in de kou staan oliebollen bakken.
ECquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik die bandnaam las dacht ik dat het om één of andere mufkuttenband ging, maar het klinkt eigenlijk best oké. Waar en wanneer is dat?
Buitenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-buiten-keuken-hebben post
Eskimo Callboy (DE metalcore / electrocore)quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik die bandnaam las dacht ik dat het om één of andere mufkuttenband ging, maar het klinkt eigenlijk best oké. Waar en wanneer is dat?
Schuurtje van 2 bij drie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-buiten-keuken-hebben post
#swag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Schuurtje van 2 bij drie.Met een workmate, waar de frituurpan op staat.
![]()
Maar ja, dat is wel een buitenkeuken ja.
Groningenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eskimo Callboy (DE metalcore / electrocore)
Iwrestledabearonce (US metalcore)
Her Bright Skies (SE post-hardcore / punkpop)
To The Rats And Wolves (DE metalcore / electrocore)
Vvk � 12,00. Entree � 14,00. Zaal open 18.30 uur
Klik HIER om tickets te bestellen.
Combitickets 13+14 maart: vvk � 20,00 entree � 24,00
![]()
Wel lekker als ze eenmaal gebakken zijnquote:
Daarom zijn er in bewoonde delen van Nederland van die dingen als "oliebollenkraampjes".quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel lekker als ze eenmaal gebakken zijnMaar het bakken zelf, als dat buiten moet, is gewoon kut.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom zijn er in bewoonde delen van Nederland van die dingen als "oliebollenkraampjes".
Groningen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groningenfuck nee. Veel te ver voor een band die ik nauwelijks ken
En er is er één de beste. ONZ / Ome Hork's Oliebollenkraamquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom zijn er in bewoonde delen van Nederland van die dingen als "oliebollenkraampjes".
Oudersquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hebben we hier ook wel, maar m'n ouders willen zelfgebakken oliebollen hebben.
Maar ze willen ze zelf niet bakken.__
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hebben we hier ook wel, maar m'n ouders willen zelfgebakken oliebollen hebben.
Maar ze willen ze zelf niet bakken.__
VVK Groningen jwz.quote:
Rotterdam!quote:
Oh Rotterdam, same storyquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rotterdam!
Maar check die line-up dan. iwrestledabearonce and shit.
Ik moet ook uit Eanske komen. Boeien.quote:
1. Geen ouders.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Vanaf nu ga ik elke reden om het huis uit te gaan opschrijven.Ik heb er al teveel hier gepost.
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]_____________________________________________________! hommo's.
+ kampvuur in de woonkamerquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Geen ouders.
2. Naakt kunnen rondlopen.
3. Iedere dag paardenworst met jus d'orange.
Dat zijn genoeg redenen lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moet ook uit Eanske komen. Boeien.
NOU DAN NIET HÉ. Ik nodig je nooit meer uit
Als ze dan nog zelf zouden bakken zou ik het nog wel snappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja._
Ik heb er geen woorden voor.
Die eerste twee, oké, maar de derde, wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Geen ouders.
+ konkohard je muziek aanzetten en als de buren komen klagen een emmer hete teer uit het raam mieterenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
1. Geen ouders.
Muziek, bier, en dan ben ik er gvd ook nog. What more do you wantquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef LompeHork het volgende:
Nah, ik ken die bands amper, dus is het de trip niet waarde
Met veren er achteraan hè, als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
+ konkohard je muziek aanzetten en als de buren komen klagen een emmer hete teer uit het raam mieteren
Paardenworst en jus d'orange niet kennen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die eerste twee, oké, maar de derde, wat?
Alleen dingen koken die ik zelf lekker vind is dan wel weer een groot voordeel dat ik nu zeker noteer
Bands die ik ken/rustigere muziekquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Muziek, bier, en dan ben ik er gvd ook nog. What more do you want
Het is geen pek joh! TEER.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met veren er achteraan hè, als je het doet moet je het goed doen.
Er komt ook rustigere muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bands die ik ken/rustigere muziek
Ik word oud.
OUD
Pek, teer, appelstroop, boeie. Zolang het maar plakt.quote:
In deze context niet nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paardenworst en jus d'orange niet kennen.
Dus BBQ, je kan zelfs je leuter uit het raam hangen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pek, teer, appelstroop, boeie. Zolang het maar plakt.
Daar zingen latente homo's in mee, dat is ook niet best.quote:
Hete appelstroop, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pek, teer, appelstroop, boeie. Zolang het maar plakt.
Ligt er aan of hij dicht bij een basisschool wil wonen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus BBQ, je kan zelfs je leuter uit het raam hangen.
Maar het is geen teer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef Rezania het volgende:
Pek is trouwens een bijproduct van de productie van teer.
I give up brahquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
Daar zingen latente homo's in mee, dat is ook niet best.
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ze dan nog zelf zouden bakken zou ik het nog wel snappen
Met een persoonlijk kwakje als afmakertje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zingen latente homo's in mee, dat is ook niet best.
[..]
Hete appelstroop, dat zal ze leren!
Liever niet, hij valt niet op oudere kinderen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of hij dicht bij een basisschool wil wonen.
Er plakt wel meer, wil niet zeggen dat het geschikt is om in een emmer te doen en uit het raam te keilen.quote:
Dagopvang, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Liever niet, hij valt niet op oudere kinderen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of hij dicht bij een basisschool wil wonen.
idk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef LompeHork het volgende:
Hoe noem je een latente blanke man met een hartslagprobleem?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep m'n moeder ook toen ze ontdekte zwanger te zijn.
[..]
[..]
Plz stahpquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze noemt me ook wel eens "lachertje".
quote:
Al aan het doenquote:
Morgenquote:
Tried once, didn't work.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:45 schreef LompeHork het volgende:
Een fles Stroh '80 achterover tikken.
Werkt wel hoor. Alleen geen idee meer wat ik daarna heb gedaan en waarom ik langs een oude staalfabriek wakker werd.quote:
Alcoholvrij bier toch?quote:
Ni Hao?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga vanavond met mevrouw Hork dineren bij ons favoriete Chinese restaurant.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Werkt wel hoor. Alleen geen idee meer wat ik daarna heb gedaan en waarom ik langs een oude staalfabriek wakker werd.
quote:
Jouw UIquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
THERE ARE MANY HERE AMONG US WHO FEEL THAT LIFE IS BUT A JOKE!
quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat hebben ze niet gehaald nu. Volgens mij gaan ze aan de wijn vanavond.. Ik doe even niet mee.
Gewoon atten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ook leuk.
Na enkele teugen kon mijn keel het niet meer aan![]()
Pusseh.
Ja, murp.quote:
Pff.. je bent zwart.quote:
Ik ook.quote:
http://www.linwahhoorn.nl/linwahhoorn_1.nl/WELKOM.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah. Ongeveer elk Chinees restaurant heet Ni Hao, vandaar.
Chineesquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga vanavond met mevrouw Hork dineren bij ons favoriete Chinese restaurant.
quote:
Mijn ogenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.linwahhoorn.nl/linwahhoorn_1.nl/WELKOM.html
Die site
Peking eendquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ChineesNu heb ik vies veel zin in Peking Eend en Nasi
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die site
Peking Eend is lekker man, maar Chinese tomatensoep is ook lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Peking eend
Ik laat me verassen door de kok, maakt altijd wel wat pittigs voor me
Damn..quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die site
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel mooi dat hun keuken gezond is.
Het eten gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel mooi dat hun keuken gezond is.
iWeb.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die site
quote:À LA CARTE
quote:-Foe Young Hao met varkensvlees
-Foe Young Hai met kipfilet
Foe Young Hai met kleine garnalen
Foe Young Hai speciaal ( kipfilet en varkensvlees )
Foe Young Hai met Chines garnalen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Kom je dus zo'n restaurant in, eerste wat je zegt: "WAT EEN KONKOSITE HEBBEN JULLIE HAHAHA" die mensen helemaal gepikeerd, zo van: "ONZE SITE WAT DOE JE?", dus ik: "IK BETAAL HET ETEN TOCH?" hahahaha11!!1!!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Kom je dus zo'n restaurant in, eerste wat je zegt: "WAT EEN KONKOSITE HEBBEN JULLIE HAHAHA" die mensen helemaal gepikeerd, zo van: "ONZE SITE WAT DOE JE?", dus ik: "IK BETAAL HET ETEN TOCH?" hahahaha11!!1!!
Uhquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit? Foo Fighters en Neil Young?
[..]
"NU MET STUKJES NEIL"quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit? Foo Fighters en Neil Young?
[..]
Ik wil graag patat met mayo, heeft u iets dat daar op lijkt?quote:Wij denken met u mee en maken op basis van uw wensen een passend voorstel.
Liep hij na die kraam? De kraam was al weg aan het rijden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik kreeg net een oliebol gratis en mijn huisgenoot nietDie liep 5 min. na mij na die kraam
Ik zou een gehaktbal vragen en een bordje stamppot boerenkoolquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil graag patat met mayo, heeft u iets dat daar op lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |