Een stommequote:
Neequote:
Waarom zijn bananen krom? Waarom vallen we niet de lucht in? Is de maan van kaas?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op school. #elitair #omdatikhetwaardben
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je koopt bij Coolblue voor de service.
Service van Coolblue.
Wow, wel twee gig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag eindelijk in April een nieuwe telefoon uitzoeken, wordt echt tijd. Ik erger me echt groen en geel aan mijn huidige (Samsung Galaxy Ace), niet omdat het geen nieuwe type is hoor maar wel omdat er een fout in zit waardoor je alle apps op 110 mb geheugen moet opslaan, ook al heb je er een micro sd kaart inzitten van 2 gig.. je kunt daar nauwelijks iets op opslaan
Awhquote:
Nou dat is voor wat ik ermee doe meer dan voldoende..quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Meteen bestelling annuleren.
Jouw note is leukerquote:
add-on's maken is kut.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:00 schreef Rezania het volgende:
BBQ, maak jij eens een add-on voor Chrome waardoor je niet meer kan ctrl zoomen? Bedankt.
De ergstequote:Op dinsdag 31 december 2013 14:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, er zitten sowieso wel een paar mooie tussen.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je mooi noemt.
Jij zei niet AMA.quote:
Heb mijn mobiel nu net een paar dagen, 5GB vol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat is voor wat ik ermee doe meer dan voldoende..Heb nog 1,4 gig van mijn kaartje leeg (al 2 jaar)
5 euro? Pretty please?quote:
Ik had m`n S2 net een dag, 20GB vol. Muziekquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:04 schreef Rezania het volgende:
Heb mijn mobiel nu net een paar dagen, 5GB vol.
Godver mijn hoofd kan dit niet aanquote:
Spotifyquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had m`n S2 net een dag, 20GB vol. Muziek
Vast wel, gewoon een nieuwe shortcut aan ctrl+zoom toeschrijven die niks doet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of je dat kan overrulen.
Jaquote:
quote:
Uhu, ik weet alleen niet hoe chrome dat aan die keys koppelt. Ik kan die code niet inzien hè.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon een nieuwe shortcut aan ctrl+zoom toeschrijven die niks doet.
Spotify is fijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn iPhone abboHeb er geen seconde wat mee gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |