quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Voor diegenen die er morgen helemaal niet meer zijn hier, fijne jaarwisseling en zo
Waar ben je geweest dan? Frankfurt?quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
360? Ja duh!! Ik stond vooraan![]()
Heb er mooie foto's van
Zelfde.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Voor diegenen die er morgen helemaal niet meer zijn hier, fijne jaarwisseling en zo
ArenAquote:
Ik ben er nog wel even denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Wow.quote:
Dat je nog kan posten.quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was vroeger nog best een leuke band ja.
Hoe is dat al een opgefokt sfeertje?quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow.
Schijnt een zwaar opgefokt sfeertje te zijn geweest.
Zo'n rare gast die alle prullenbakken kapot trapte zonder reden
Zou wel een goedkope oplossing zijn voor de stijgende zorgkosten.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Q7 tegen je aankrijgt, is je lichaam niet meer terug te vinden.
Ik wou net zeggen, klinkt als een gemiddelde vrijdagavond.quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is dat al een opgefokt sfeertje?
Niets van gemerkt.quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow.
Schijnt een zwaar opgefokt sfeertje te zijn geweest.
Zo'n rare gast die alle prullenbakken kapot trapte zonder reden
Navelstrengen tellen niet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet voor lang meer gelukkig, ik heb connecties.
Dat is waar, er is in IJsland immers ook een penismuseum.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het leuk vindt dat te bewaren mag dat toch joh.
Zet je Adblocker uitquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef tong80 het volgende:
Kan niet kwoten Lompehork RAMC heeft alles gejat van UDS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |