Zekersquote:
Nee, mijn moeder is meer een kever: voor je tijd, maar als het tegen je schenen aan rijdt ben je alsnog kapot.quote:
Niet elkaar weer blokken hequote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos heSorry Tjack ik maak het goed met je
ga wegquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik toch.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Sorry Karina, maar hij vroeg erom.
Niemand geeft een fuck om wat jij doet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een Q7 tegen je aankrijgt, is je lichaam niet meer terug te vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder is meer een kever: voor je tijd, maar als het tegen je schenen aan rijdt ben je alsnog kapot.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Mijn moeder is gevallen. Ze heeft nu 9 hechtingen in haar hoofd en ze is nog knapper dan ik.
ditquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om wat jij doet.
Baasquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
Bij het vorige concert in NL heb ik hem betast
Dat is ook niet handig voor de ambulancedienst dan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een Q7 tegen je aankrijgt, is je lichaam niet meer terug te vinden.
Alsof dat überhaupt een uitdaging wasquote:
Zal hij wel overgegeven hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers![]()
Bij het vorige concert in NL heb ik hem betast
360? Ja duh!! Ik stond vooraanquote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Ben je ook naar concert van de laatste tour geweest?
quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig voor de ambulancedienst dan.
[..]
Alsof dat überhaupt een uitdaging was
Hihaho!!quote:
jij ookquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Voor diegenen die er morgen helemaal niet meer zijn hier, fijne jaarwisseling en zo
JIJ OOK FIJNE JAARWISSELING!quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen![]()
Voor diegenen die er morgen helemaal niet meer zijn hier, fijne jaarwisseling en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |