Zoals nu dusquote:
Ik ook, hahaquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gaf deze leg echt al aan Lewis.
Falcaoquote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Je bent zelf duur.quote:
Subsidie.quote:
Couverts altijd, schijtreclame met graf deuntje als intro en outroquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Reclames die opeens veel harder zijn dan het programma
Dat vindt ik kut als die nacht-reclames ineens beginnenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Reclames die opeens veel harder zijn dan het programma
wat een gemiddeldes en finishpercentagesquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lewis 1 kans op de dubbel deze set.
Die ligt binnenkort opgebaard.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Nober het volgende:
12-4 in legs.
Lewis zal nog wel een tijdje aan het verwerken zijn als dit zo doorgaat.
Gelukkig maar, het liep bijna uit de hand hier.quote:
Kijk maar eens goed naar dat plaatje kneusjequote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga maar terug naar de keuken, jij snapt het nu al niet meer.
Boeie.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt bijna alles al gemist joh.
lewis faalt ontzettend op de dubbelsquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Tja scorend doet Lewis het uitstekend, maar van Gerwen is echt ongenaakbaar op zijn dubbels.
Lewis heeft een draaicirkel van een Scania.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een uitstraling van een Scoda automonteur.
Ik heb meermaals je aandacht proberen te lokken door te zeggen dat Lewis 6-4 zou winnen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
wat een gemiddeldes en finishpercentages
Kan dan nog mooi in NOS jaaroverzichtquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Nober het volgende:
12-4 in legs.
Lewis zal nog wel een tijdje aan het verwerken zijn als dit zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |