insgelijksquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef star_gazer het volgende:
Happy new year uit Sydney, stelletje buffels
Goed te vinden op Google, bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Heeft iemand een goede spreadsheet voor Madcow?
Ben wel benieuwd hoe een fullbody schema is,
en met Madcow kan je wel aardige gains maken volgens mij!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed te vinden op Google, bijvoorbeeld:
http://stronglifts.com/madcow-5x5-training-programs/
Tevens:
[ afbeelding ]
De deload na drie weken is redelijk normaal, dat zie je in andere sporten ook terug. Het is een onderdeel van periodisatie: knallen en gas terug, knallen en gas terug. Anders ga je richting overbelasting en eindig je bij overtraining (en dan niet de CT Fletcher definitie van het woord). De deload is er om supercompensatie te faciliteren.quote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Snakey het volgende:
Ik heb net Base Building van Paul Carter gelezen. Die pist over 531 omdat hij niet gelooft in een deload na 3 weken. Niet helemaal onterecht, van de andere kant, heeft hij 531 wel begrepen? Begrijp je waar ik heen ga? Er zijn zoveel wegen naar kracht, BB, fitness, whatever. Ik denk dat alles een goede lijdraad is, het zijn tenslotte vreselijk sterke mensen die echt geen BS verkondigen, maar dat je nog steeds je eigen weg moet vinden om je doel te bereiken.
daar is het al nacht,lolquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef star_gazer het volgende:
Happy new year uit Sydney, stelletje buffels
Heb jij 2 verschillende benenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed te vinden op Google, bijvoorbeeld:
http://stronglifts.com/madcow-5x5-training-programs/
Tevens:
[ afbeelding ]
Je kan in dit topic beter niet spotten met het hebben van 2 verschillende benenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Heb jij 2 verschillende benen?
Happy new lift year.
Ja, de dikgedrukte zin is het hem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
In die zin is Verbosity's opmerking weer van toepassing, denk ik. het is maar waar je in gelooft. Als je gelooft dat 6x per eten heilig is en je bent daar volledig van overtuigd, je doet het harde werk ook, dan werkt het.
Maar of je nou 1x per dag, of 6x per dag eet, dat maakt niet zo heel veel uit. Volgens mij zijn er gewoon een zooi mensen die veel geld verdienen met het 'precies' maken van eten.
Dit, voor iedereen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Een fijn 2014 gewenst waarin je blessurevrij je doelen mag behalen
Het kan helpen om eerst even je overhead squat te oefenen mocht je doel zijn om ook ATG te kunnen snatchen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Faeroer het volgende:
Volgende keer maar even vanaf een lege barbell beginnen na vandaag de eerste keer snatches te hebben gedaan. Wat heb je daar een balans voor nodig zeg, echt onderschat.
Ga ik zeker proberen, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het kan helpen om eerst even je overhead squat te oefenen mocht je doel zijn om ook ATG te kunnen snatchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |