In die zin is Verbosity's opmerking weer van toepassing, denk ik. het is maar waar je in gelooft. Als je gelooft dat 6x per eten heilig is en je bent daar volledig van overtuigd, je doet het harde werk ook, dan werkt het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op macro's na, en dan ook niet eens zó belangrijk, is de rest wat je opnoemt eigenlijk nauwelijks van invloed op lichaamscompositie, als je echt puur daar naar kijkt. Mensen doen soms echt hun best om om de drie uur hun kip met rijst uit een tupperware bakje te eten, omdat ze bang zijn 'geen gains te maken'. Ik mag hopen dat het inmiddels bekend is dat dit geen reet uitmaakt of je je Tupperware bakjes meesleept of niet... en dat je het jezelf dus helemaal niet zo moeilijk hoeft te maken,
Wel uiteraard van invloed op de werking van je lichaam, maar echt puur lichaamscompositie is het boven of onderhoud eten, en genoeg eiwitten. Frequentie, timing, etc. etc. is allemaal secundair.
Is er dan niet sprake van meerdere fundamenten dan enkel één?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het betekent, en niet alleen volgens mij, dat je je methode vindt om steeds zwaarder te gaan teneinde meer kracht te ontwikkelen door adaptatie van je zenuwstelsel en hypertrofie van je spieren. Als dit betekent dat je rust moet pakken of moet deloaden om in de toekomst zwaarder te gaan, dan moet je dat doen.
Het fundament is progressieve overload. Hoe je dit toepast bepaal je zelf. In de vorm van meer gewicht, meer herhalingen, minder rust tussen sets etc. Maar het fundament blijft progressieve overload.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is er dan niet sprake van meerdere fundamenten dan enkel één?
Nevermind. Ik dacht er te primitief over.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het fundament is progressieve overload. Hoe je dit toepast bepaal je zelf. In de vorm van meer gewicht, meer herhalingen, minder rust tussen sets etc. Maar het fundament blijft progressieve overload.
Dat. Wat adeptatie van je lichaam betekent. Die adaptatie kan je tot de grens van je kunnen doorvoeren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het fundament is progressieve overload. Hoe je dit toepast bepaal je zelf. In de vorm van meer gewicht, meer herhalingen, minder rust tussen sets etc. Maar het fundament blijft progressieve overload.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef dreamerbulk het volgende:
http://noticias.gospelmai(...)eficiente-49941.html
lmao
lmao..quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeps.![]()
Those accused of assault, Joshua Benjamin and Caleb Andrew Shirk and security Konstantins Konstantinovs were arrested by military police at around 22h00. The three would Hestepheson immobilized and taken to a container at the venue, where the assault with punches and kicks have been taken.
Erg dom. Als je in die kluiten terecht komt knijpt ie de stront uit je lichaam alsof hij een tube mayo leeg knijpt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao..
las dat de rijke man het slachtoffer heeft afgekocht in ruil voor geen aanklacht..
Wie probeert Konstantin nou pissig te maken ?![]()
Zó herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb ik die fase nooit gehad. Ik nam als lunch gewoo zakje pinda's mee, paar eieren, halve liter melk en omdat het wel makkelijk is twee boterhammen met kip.
Heb vaak ook het idee dat mensen die continu met rijst en kip in de weer zijn ergens lezen dat het "bodybuilders voeding" is, net als kwark en tonijn op waterbasis. En dat het eten van dat voedsel gelijk staat aan gains. Vaak gehoord hier in de gym dat "ik eet alleen rijst en kip en kwark, ga zo groot worden nu". En dan alsnog vergeten boven onderhoud te eten
jezus christus, geef mij ook maar een half uurtjequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef Snakey het volgende:
Dit soort lui zouden ze een half uurtje op moeten sluiten met Konstantin. NWS / Vuurwerk in anus kat, kat dood
We hadden er vanmorgen 1 in de gym.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zó herkenbaar dit.Vaak zijn het ook van die sjonnies die stijf van de Jack3d ('jack drie dee'
) en gewapend met een shakebeker + handschoentjes de tempel binnen komen stormen.
Wat is er mis met handschoentjes?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zó herkenbaar dit.Vaak zijn het ook van die sjonnies die stijf van de Jack3d ('jack drie dee'
) en gewapend met een shakebeker + handschoentjes de tempel binnen komen stormen.
Oh nee niet dit weer.....quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is er mis met handschoentjes?
Helemaal niks, als jij ze wilt gebruiken dan doe je dat lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is er mis met handschoentjes?
Ik heb een hekel aan katten maar als ik iemand dat zie doen dan kunnem ze maar beter de SEH alvast inlichten dat er iemand aankomtquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef Snakey het volgende:
Dit soort lui zouden ze een half uurtje op moeten sluiten met Konstantin. NWS / Vuurwerk in anus kat, kat dood
In real life wel, maar een barbell snij je jezelf niet dus is t Niet nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:00 schreef Cataclyst het volgende:
Heb je er ook een handtasje bij? Zonder grappen, ik denk persoonlijk dat het beter is voor jezelf, met name ontwikkelen van grip. Bovendien ga je toch ook geen handschoentjes dragen als je iets zwaars moet liften in real life..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |