Ja die maakt het niet lang meer.quote:Op maandag 30 december 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat Ali momenteel het pijltje niet eens meer in het dartbord krijgt.. heb je gezien hoe die man er tegenwoordig bij loopt?
Ik heb voor mezelf geaccepteerd dat verliezen er in deze wedstrijd in zit voor van Gerwen. Dat haalt wat druk van de ketel af.quote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij maakt het toch niet mee want als je het helemaal afkijkt overleef je het niet.
Pics.quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een soort stresskartonnetje.
de afgunst. Prachtig.quote:
Een pakje peuken dus?quote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een soort stresskartonnetje.
Die missen laten zich op Twitter en Facebook ook veel te graag zien. Verwaand volkquote:Op maandag 30 december 2013 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die danseressen zijn veel sexier dan de missen die meelopen
Ik zei pics. Dus ik eis pics.quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt in drie delen voor me.
Je bent een beetje te jong om te sterven joh.quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou als tevreden man sterven als ik tussen die tetten van die brunette lig en stik
Alles.quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan een kaal stuk keukenrol?
Anders worden de vrouwen van die darters jaloersquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die missen laten zich op Twitter en Facebook ook veel te graag zien. Verwaand volk
Kun je nagaanquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent een beetje te jong om te sterven joh.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Knaller het volgende:
Komop MVG... vreet dat bord op!
[ afbeelding ]
Niet te vroeg lachen, pikquote:
Ik heb nog wel een kaal stuk keukendrol.quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan een kaal stuk keukenrol?
vind ik ook, maar zou geen slechte manier zijn om te stervenquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent een beetje te jong om te sterven joh.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom gaan ze niet wat dichter bij het bord staan met gooien?
Omdat je dan bij een bouncer een grotere kans hebt dat het pijltje in je oog komt..quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
...quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zit z,on irritant opstapje voorquote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen ze de pijl eerder in hun oog.quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een enorm slechte Photoshop.quote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Knaller het volgende:
Komop MVG... vreet dat bord op!
[ afbeelding ]
Dat is volgens de regels niet toegestaan.quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zeg, ga jij de was eens doen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zou Barney vast ten goede komen!quote:Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Omdat je dan bij een bouncer een grotere kans hebt dat het pijltje in je oog komt..
Ik hoop dat je om je eigen grappen kan lachen, dan heeft er tenminste nog iemand lolquote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Omg ik lig echt dubbel hier :-D thanks guys
xDquote:Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Omg ik lig echt dubbel hier :-D thanks guys
Anders moeten al die vetrollen ook over die tafel.quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Die snookeraars zijn altijd dun, gek is dat.
Bier.quote:
Met een bierbuik over zo'n tafel liggen is niet echt praktisch.quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet allemaal, Stephen Lee is behoorlijk dik, maar die was vooral aan het matchfixen en zien we dus nooit meer terugquote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je bij BDC zijnquote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom doen vrouwen eigenlijk niet mee? jammer want ik denk dat wij daar heel goed in zijn
Dan hang je een dartbordje in de keuken op en ga je oefenen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom doen vrouwen eigenlijk niet mee? jammer want ik denk dat wij daar heel goed in zijn
Omdat jullie moeten afwassen en geen tijd hebben om te trainen enzo..quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
kunnen gewoon meedoenquote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kijk heb je het al, die moest dus valsspelenquote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet allemaal, Stephen Lee is behoorlijk dik, maar die was vooral aan het matchfixen en zien we dus nooit meer terug
Nou omdat vrouwen in de keuken thuishoren natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:
het was ook nog eens op een stoffen bank.quote:
RENÉ RENÉ RENÉquote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou omdat vrouwen in de keuken thuishoren natuurlijk.
Vrouwen zijn iig niet beter anders domineerde er wel een vrouw, die mogen namelijk gewoon meedoen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
http://youtube.com/sdvfanquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nadat ik dat filmpje weer heb gezien speelt de ziekte weer op
voel me niet zo lekker
Oowquote:Op maandag 30 december 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iig niet beter anders domineerde er wel een vrouw, die mogen namelijk gewoon meedoen.
Volgende week, WK vrouwen.
SPT / [Darts] Lakeside 2014 - Peter Griffin ftw
Nee man, doe maar een 6-5 met dit niveauquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef Monolith het volgende:
Begint zoals gehoopt. Enerzijds wel zin in een spannende pot, maar anderzijds is een 6 - 0 voor van Gerwen ook wel lekker.
Na dat optreden van die hanekam weet ik dat zo net nog nietquote:Op maandag 30 december 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJD
ik mis het filmpje waar sierd na 2 gols van messi naar huis gaatquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://youtube.com/sdvfan
Een geneesmiddel
quote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
STAND UP IF YOU LOVE PETER WRIGHT
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Borizzz het volgende:
Ik kijk dit in de kroeg. Beter dan thuis voor de tv met je laptop of tablet.
In kroeg FOK!kenquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Borizzz het volgende:
Haha en toch posten hequote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Borizzz het volgende:
Als het dan ook maar 6 - 5 in het voordeel van Mike wordt ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, doe maar een 6-5 met dit niveau
Klopt, kun je beter met je mobiel FOK!enquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Borizzz het volgende:
Het is een kroeg sportquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit met ons deelt.
En dan in de kroeg op FOK! gaan zittenquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Borizzz het volgende:
https://twitter.com/Hazelosullivan1quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zag net 4 flinke jopen...iemand die weet wie dit waren?
Dan komen ze met hun buik tegen de muur.quote:Op maandag 30 december 2013 22:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
LaLiga is zeer streng wat betreft het toestaan van hun beeldmateriaal op youtube helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik mis het filmpje waar sierd na 2 gols van messi naar huis gaat
quote:Op maandag 30 december 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan in de kroeg op FOK! gaan zitten
Hier geloof ik niks van.quote:Op maandag 30 december 2013 22:36 schreef Nappie-Oleon het volgende:
In de kroeg nu, biertje erbij, de hele meute zingt mee
Lolquote:Op maandag 30 december 2013 22:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan komen ze met hun buik tegen de muur.
Ey zit je ook in de kroeg? Welke? In Nijmegen toch wel?quote:Op maandag 30 december 2013 22:36 schreef Nappie-Oleon het volgende:
In de kroeg nu, biertje erbij, de hele meute zingt mee
Hij heeft niet de onvervangbare RayMania doen vergeten dus die kan je niet om een boodschap sturen.quote:
Unibet had de lijn op 26,5. Dus er komen er nog wel wat bijquote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef Henno het volgende:
nu al meer 180's dan de hele vorige pot zo'n beetje
Kijk dan ook op skysports sukkelquote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Oi, is die Van Gerwen populairder dan Lewis? Of zouden ze dat liedje gewoon leuk vinden?
De shamrock Ierse pub in nijmegen, ik haal alvast ier ook?quote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ey zit je ook in de kroeg? Welke? In Nijmegen toch wel?
Koop je niets voor, je moet ook dubbels gooienquote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Nober het volgende:
Je ziet toch duidelijk dat MVG beter is? Ik wel iig.
Druk daar?quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
De shamrock Ierse pub in nijmegen, ik haal alvast ier ook?
Ik werk hele platen naar binnen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Bamihapjes ook bij johannes_vermeer?
De Shreyas finishes moeten ook uit.quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Koop je niets voor, je moet ook dubbels gooien
Wat je zegt ben je zelf. Kontridder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |